"Melyik a jobb:
A., 60 ezret mondanak egy javításra és 70 lesz?
B., 70 ezret mondanak és 60 lesz?"
Attól függ milyen javítás, egy váltózárbeépítésre sok a 60 és sok a 70 ezer is.
Példát mondtam, nem a váltózár áráról beszéltem.
"Szerinted mennyibe kerül fenntartani egy szalont és mennyibe egy 1-3 fős vállalkozást egy régi gyártelepen?"
Bizonyára sokba de ez akkor se indok az ügyfél elriarasztására, ahogy Mozso mondta. Pont hogy csalogatni kell az ügyfelet, hogy többet lehessen dolgozni, abból van bevétel.
Mennyi az a ráhagyás, ami biztonságos, tehát ha valami vismajor van, akkor sem lesz több, mint az árajánlat, de még nem riasztó?
"A márkaszerviz nem kötelező, mindenkinek a lelkiismeretére van bízva, hogy hol költi el a pénzét."
Persze azt , hogy hol költöm el azt megválaszthatom de azt hogy honnan kapom és mennyit azt nem adott körülmények között. Márpedig ez a nem mindegy.
Azt is megválaszthatod, hogy hol dolgozol, tehát a honnan kapott is szabadon választott.
Mint ahogy az is, hogy az adott keresetéből mit vesz az ember, mérlegelve azt is, hogy azt mennyibe kerül fenntartani.
A márkaszerviz valóban nem olcsó, én se vinném minden esetben oda az autómat. Mindenkinek magának kell eldöntenie, hogy mi az az ár/érték arány, amit elfogadhatónak talál.
Ilyen egyszerű.