találtam bontottan benzincsövet.
Aranyos srácok ezek a totojánál, nem is számítottam másra, mint a szokásos idiotizmusra.... A betöltőcsőből a bontóban mindjárt két fajtát is mutattak, természetesen egymástól homlokegyenest eltérőt. Olyannyira, hogy az egyik műanyagból volt, a másik fémből. Természetesen eltérő volt a betöltőt a tankkal összekötő gumicső hossza, nem kicsit. Pedig mind a kettő E11 vvti-hez tartozik. De az egyik állítólag szedáné.
A műanyag nekem ismerős volt, arra lecsaptam, elhoztam. Nagyjából jó méretre, de természetesen ez csak akkor derül ki, ha sikerül végre alámenni az autónak. Ha egyezik, remélhetőleg nem nagy trükközés árán ki lehet cserélni. Ha nem, akkor kezdhetek rohangálni....
Ja, külön pikántériája a dolognak, hogy bár a műanyag betöltő ismerős volt, és állítólag VVTI-hez tartozik, maga a cső 1999-es. Na ja. VVTI-t csak 2000-től gyártanak....
Ezen mindig összecsikarászom magam. Hogy ha az embernek mondjuk VW-ja van, elég egy retkes motorkódot tudni. Itt? Neeem, nem elég, ha a motorkódot tudod. Nem elég az sem, ha az alváz első pár betűjét. Az egész alvázszám kell. DE!!!!! Nem mindig ám, úgybizony. Mert van, amikor modellkód kell, háhá.
Persze a legeslegjobb, ha a kocsit egy szárnyas anyát vásárolni elhúzom mindjárt a csápos emelőn, mert hát jobb, ha az van ott.... anyámborogass. Teljes, komplett alkatrészkatalógussal ütném a fejét annak, aki ezt a megb...... bonyolított rendszert kieszelte.
Most marad a reménykedés, hogy nemcsak szemre jó az alkatrész, hanem valóban nem kevesebb másfél centivel, mint kéne....