Szerző Téma: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...  (Megtekintve 2678570 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10245 Dátum: 2016.04.28 10:37:16 »
Volt már valaki a csoportba akinek sikerült géppel kiolvasni a carina agatait,hibáit? Vagy nem is lehet csak villogtatni?
Még mindig kihagy 90 és 100 közötti tempónál.Néha erőtlennek is tünik .Nem tetsik ahogy megy és viszonylag sokat teker indulásnál is.
Az előző tulaj azt mondta,az eredeti motorral csak a kulcsot mutatta meg és már indult is...

Ma ismét kaptam pár infót,vajon miért rángat az autó,.Azt mondták,a japán motor volt szegénykeverékes,mert ott a hengerfejbe történik a befecskendezés közvetlen.az angol motorom az szerintük nem az volt,mert ott a szívócsonkba spriccelt.ha ki cserélem a hengerfejet,elvileg jó lesz.Na de,forgalmi szerint az angol volt a gyengébb,valami 75 KW. a japán sokkal erősebb,papír szerint.Tud ezek tisztázásában segíteni nekem valaki? Ja és még annyi hogy az angol főtengely jeladós ,a japán meg nem...

üdv Roadati!

Kérdéseim:
90-100-110-es tempo melletti rángatás mit jelent? Tartod a gázt egy adott fordulaton és rángat? Durván vagy csak apró kihagyások?
Próbáltad már, hogy más fokozatban, tehát más fordulaton, más gázpedál potméter állásnál?

Az angol motor ugye főtengely jeladós, a japán viszont nem, az most hogy áll?

Előgyújtás 8-10°, holtpont előtt, kikapcsolt előgyújtásszabályzásnál (diag csati-> E1-TE1 lábak rövidrezárása). Stroboszkóppal lenne célszerű, mert anélkül lutri...

carina_97_1.6_XLI

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 168
  • Carina E 1997 1.6 Xli AT190
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10246 Dátum: 2016.04.28 20:40:28 »
Sziasztok! 8 hónapja lett cserélve a főfékhenger, fékbetétek, tárcsák, fékpofák, gumi fékcsövek, fékolaj. Dob fel lett szabályozva, már majdnem határeset. A tünet azóta is: félig be tudom nyomni a fékpedált, és nem történik semmi, utána kezd el csak fogni. Hátul cseréltem az autómata utánállítókat is. Mi lehet az ok?

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10247 Dátum: 2016.04.28 23:54:36 »
Dob sokat jelent ám, hogy nagy már!
Lehet szar a főfékhenger is...

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3038
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10248 Dátum: 2016.04.29 06:50:49 »
Sziasztok! 8 hónapja lett cserélve a főfékhenger, fékbetétek, tárcsák, fékpofák, gumi fékcsövek, fékolaj. Dob fel lett szabályozva, már majdnem határeset. A tünet azóta is: félig be tudom nyomni a fékpedált, és nem történik semmi, utána kezd el csak fogni. Hátul cseréltem az autómata utánállítókat is. Mi lehet az ok?
Üdv! Anno a fékcsövek cseréje után jártam így. Ugyanez a jelenség lett, mint nálad, gyakorlatilag nem tudtam lesatuzni sem. Sokat szívtam vele, míg kiderült: fellevegősödött az ABS tömb. A modernebb kocsiknál szervizben elektronika segítségével oldják meg, de tudtommal nálunk ez nem játszik. Hiába légtelenítettem járó motornál (működő ABS-szel) többször is, nem segített. Egy erős pumpával a munkahenger felől visszanyomva is lehetne légteleníteni, de nekem ez sem volt. Végül magán a tömbön lazítottam ki a csatlakozást az első-hátsó fékkörhöz, és így sikerült megoldani. Kis pedálnyomásnál, mikor folyt ki a hidraulika folyadék, csavartam vissza a csatlakozást - a tömbben minimális levegőmennyiség is drasztikusan csökkenti a fékerőt.

Roadati

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 174
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10249 Dátum: 2016.04.30 08:43:56 »
Üdv Kamikaze.

Csak apró kihagyások vannak ,de azok folyamatosan.Talán reggel még hideg motornál nem csinálja.Most ugye a főtengely jeladó nincs bekötve,mert a kábelköteg és a gyújtás is a japán.Azt is mondták már,lehet az injektorok szívatnak.De mielőtt beraktam ki lettek ultrahangal pucolva.Jó attól még lehet szar..
Ha emelkedőn megyek és tartom a 120 at kezd erőtlen lenni.nyomok kis gázt,átvált a ecó lámpa pirosra és el kezd húzni.de olyan relatíve hirtelen kezd .nem olyan fokozatosan csinálja.
Most az is baj lehethogy az angol lambda szonda van benne. Sajnos nem emlékszem.a japánba ha jól emlékszem a kipuf csőbe van a szonda.Az angolba pedig a kipuf torokban



mati

  • Újonc.
  • *
  • Hozzászólások: 20
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10250 Dátum: 2016.05.02 21:51:25 »
Sziasztok segítsetek légyszi! angol carina e-ben hol van, ha van egyáltalán az első ködlámpának a visszajelzője?

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3038
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10251 Dátum: 2016.05.03 09:10:43 »
Sziasztok segítsetek légyszi! angol carina e-ben hol van, ha van egyáltalán az első ködlámpának a visszajelzője?
Szia! Nincs benne.  :no: Én egy Opel LEDes kapcsolóját tettem bele.

mati

  • Újonc.
  • *
  • Hozzászólások: 20
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10252 Dátum: 2016.05.04 22:32:21 »
Kőszi szépen,valami hasonló lesz nálam is ezekszerint

tom164

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 22
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10253 Dátum: 2016.05.07 12:58:18 »
Sziasztok!


Tudja valaki melyik relé vezérli az ablakokat/tetőablakot/központi zárat?

Tegnap lehúzva maradt a két első ablak, nem működik egyik sem a 4-ből, illetve ötből, mert a tetőablak sem. Megnéztem az összes biztosítékot (mind jó) és kiszedtem az összes relét, de azon kívül hogy megkocogtattam (hátha le van ragadva valami benne) nem tudtam megállapítani, rossz-e valamelyik. A feliratokon sem szerepelt a window, lock vagy roof szó, így nem sikerült beazonosítani a bűnöst.

A motor 2 literes 3S2 kódjelű.

A segítséget előre is köszönöm!

Üdv: Tom

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3038
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10254 Dátum: 2016.05.07 18:21:58 »
Sziasztok!


Tudja valaki melyik relé vezérli az ablakokat/tetőablakot/központi zárat?

Tegnap lehúzva maradt a két első ablak, nem működik egyik sem a 4-ből, illetve ötből, mert a tetőablak sem. Megnéztem az összes biztosítékot (mind jó) és kiszedtem az összes relét, de azon kívül hogy megkocogtattam (hátha le van ragadva valami benne) nem tudtam megállapítani, rossz-e valamelyik. A feliratokon sem szerepelt a window, lock vagy roof szó, így nem sikerült beazonosítani a bűnöst.

A motor 2 literes 3S2 kódjelű.

A segítséget előre is köszönöm!

Üdv: Tom
Üdv! A tetőablaké fent van a kapcsoló mellett. Nézz körül itt. (Ugye nem a window lock gomb maradt benyomva véletlen?)

tom164

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 22
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10255 Dátum: 2016.05.07 22:20:52 »
Nem maradt benyomva a gomb.

Tudom hogy külön van a tetőablak gombja, de az sem működik és a központi zár sem.

Ahogy írtam, az összes biztit kivettem és ellenőriztem, ezért gondolom hogy a relé lehet a gond - hol máshol lenne együtt a 4 ablak + tetőablak + központi zár.


tom164

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 22
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10256 Dátum: 2016.05.07 22:36:49 »
Ha jobban megnézem, akkor tényleg a tetőablak kapcsolója mellett van a reléje is.

De nem értem, miért állt le egyszerre a 4 ablak a tetőablakkal és a központi zárral együtt.

Senki Alfonz

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 7
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10257 Dátum: 2016.05.16 10:09:23 »
Szevasztok!

Megszólalt a kormány szervója... ha tekerem, búg... Megoldható házi keretek közt ,vagy szerelőhöz kell vinnem?

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10258 Dátum: 2016.05.17 17:00:36 »
üdv!

Olaj milyen benne? Dexron 3-mas automata váltóolaj kell bele!
Cseréld le tisztára, kb fél liter elég, ha mindet kipréseled belőle, akkor is 0.8 dl.
Ha nem hallgat el, csere!

Okoska1

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 127
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10259 Dátum: 2016.05.26 20:29:20 »
Ha jobban megnézem, akkor tényleg a tetőablak kapcsolója mellett van a reléje is.

De nem értem, miért állt le egyszerre a 4 ablak a tetőablakkal és a központi zárral együtt.

Én testkábeleknél keresném a hiba okát mert ez így egyszerre nem valószínű, hogy elromlana. Szerintem más közös nemigen lehet benne (Pl: kasznitest az akksinál, stb)
Az előd
És az utód 4.3l/100Km