Szerző Téma: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...  (Megtekintve 2680343 alkalommal)

0 Felhasználó és 8 vendég van a témában

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10110 Dátum: 2016.01.28 16:06:59 »
Elfelejtettem kérdezni, került már valaki intim kapcsolatba az alapjárati szabályzással?
Van egy olyan problémám, hogy télen hidegen beindítva régen 1400 volt az alapjárat, majd innen csökkent bemelegedés alatt. Tavaly télen megváltozott, beindulás után 1000, majd egy perc múlva lassan felemelkedett 1400-ig, bemelegedve rendesen lecsökken. Azt hittem az alapjárati motor koszolódott el, de motorfelújításakor azt is kitakarítottam és nem változott semmi.
Nem tudom számít e, de félhidegen oda-vissza szabályozza az alapjáratot 1000-1400 között, de ezt már 10 éve is így csinálta, csak menet közben nem érintett, így nem piszkáltam.

üdv analfabéta!

Nekem is elkezdett vacakolni, mégpedig úgy hogy nem pörög fel rendesen hidegindításkor, hanem szépen elkezd egyre magasabban forogni. Én is a kalapos féle ledugózós takarítást fogom elkövetni.
Menet közben pl 100-as temponál üresbe húzva pedig volt, hogy leejti 500-ra és csak gázzal áll vissza...
Lehet, hogy a hamarosan közelgő 1000km-es túra etanolos keverékkel lesz megtéve!
Benzinszűrőm már túl van a 40E km-en, azt is bejátszom, hátha..

---

Mivel hibakód nincs, és gázfröccsre beáll a normális érték, s melegedés közben is fokozatos a fordulatszám ejtése, melegen stabil 700 körül van, ezért kizárnám a hőgomba hibáját, inkább mégis az alapjárati szelep tengelyének kis mértékű szorulására gyanakszom. Sajnos roncsolás nélkül nem tudnám szétszedni, így nem marad más, minthogy ledugózva beáztassam egy éjszakára Brigéciolba, hátha az kioldja.

Jó, hogy ezt is megosztottad! Nem egyedi a jelenség. Nálam ezen a télen jelentkezett majdnem ugyanígy. Hidegindítás után gyakran (nem mindig) csak 1000 a fordulat, gázfröccsre beáll 1400-ra, utána egyenletesen csökken. Nem hagyom ilyen alacsonyan, mert az olajnyomásnak nem tesz jót. Nincs gyújtáskimaradás, sima a motor járása. Alapjárati szelep, fojtószelep tiszta. Akksi rendben, generátor tölt rendesen. Valakinek ötlet?  :hmmmm:

Detto..  :wacko: Én azért mérek ellenálást a hőgombán is!
Hűtőm takarva 50 %-ban, hiába, az új váltó alacsonyabb fordulatot hozott, ha csak kis mértékben is, de az olajhőfokon látom, nem melegszik annyira.
A kálváriát megírom, már nemsoká kész!  :tt2:

VSanyi

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 151
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10111 Dátum: 2016.01.28 22:28:40 »
Sziasztok Urak...
Hátsó dobfék komplett csere pipa. Első tárcsa fékpofacsere pipa. Jobb első fékmunkahenger csere pipa. Féltengelyszimering csere pipa...
Gondoltam szusszanok egy kicsit... erre reggel felvillant az olajlámpa :(
Minimum szintre ért a motorolajam a nívó szerint... mondjuk bevallom vagy 4 hónapja nem néztem a pálcára így nem tudom hogy ez egy folyamat vagy valami hirtelen dolog...
De akkor sem tartom teljesen normálisnak hogy 3500km alatt lement a 3/4ről a minimumra.
Mostanság kicsit szúrósnak is érzem a füst szagát és talán... de tényleg csak talán mintha sűrűbb is lenne.
Ami változott úgy pár hónap alatt hogy a drága 2 hónapja minden munkanap megmássza a rózsadombot, svábhegyet, normafát, oda vissza majd 30km-en keresztül egy irányba... tehát dolgozik rendesen... és már nem csak 1500as fordulat környékén :D
Feltöltöttem ma 2 flakonnal úgyhogy kezdődhet az olajszint figyelés :( próbáltam olvasni az okosságokat miket kellene megnézni de egyelőre nem vagyok előrébb... mondjuk mások az olaj típusra is mondták hogy az se mindegy. Nekem most Castrol Magnatec 5w-40 van benne.
Kíváncsi vagyok a fejleményekre  :wacko:

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10112 Dátum: 2016.01.29 21:14:33 »
üdv Vsanyi!

A 3/4-et hogy és mikor nézted?
Azonnal olajcsere után, leállításkor stb.

Javallanám, hogy olajcsere, teljesen leengedett olaj + új szűrő, 3.1-3.3 liter betöltése és egy bemelegedés- kíhűlés után, hidegen vízszintben nézd meg és onnan kezd a csekkolást!

Ilyen használat mellett főleg, de amúgy is heti egyszer illene nívót vizsgálni!!  :nono:
Próbálhatsz más olajat is akár. (érdekesség: ma mutatta ismerősöm, hogy milyen olajat tesz a Lexus IS200-asába, valami LiquiMoly 8000/ liter :D )

VSanyi

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 151
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10113 Dátum: 2016.01.29 23:33:47 »
kamikaze...
Lehet kicsit félreérthető voltam. 3500kmel ezelőtt volt teljes olajcserém. Szűröcsere. Mnden. Ez tavaly március asszem...
Akkor a nivon maxon volt a szint.
Most hogy gondolkozom december elején néztem utoljára a szintet.. akkor 3/4ig volt rajta. Az volt kb 2000-2200km addig amit az olaj kapott. De ezalatt az idő alatt csak sik talajon, kis távokat mentem főként 1500-2000-en :)
Majd december elejétől kezdtem bejárni vele dolgozni ahogy, írtam erősen hegyet mászva minden nap inkább a 2000-4000es tartományba sokszor... ezidáig a másfél hónapig az volt 1500km kb és EZALATT az idő alatt ette le azt a 3/4et...  :hmmmm:
Összefügghet a használatbeli különbséggel?
Vagy kezdjek el másra gyanakodni?
« Utoljára szerkesztve: 2016.01.29 23:49:33 írta VSanyi »

analfabéta

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 30
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10114 Dátum: 2016.01.30 02:33:37 »
Hali!

Én még kacérkodok a gondolattal, hogy szétszedem teljesen az alapjárati szabályzót, bár egy ae86-os kapcsán olvastam, hogy a japán mérnöki precizitással nem konkurálunk, ezzel mélyen egyetértek.
Igazából arra lennék inkább kíváncsi, hogy miért szabályoz félmelegen oda-vissza.

Kérdezni akarok valamit, de előtte leszögezem, nem célom kötekedni, bárkit megbántani, pusztán kíváncsi vagyok, mert nekem nem logikus.
Miért használ, aki használ 5w-s olajat egy még csak nem is hidrotőkés motorba (4A-FE), amiben esélyesen több 100000 km van?
A kopások miatt megnövekedő hézagok (olajszivattyú, csapágyak) csökkentik az olajnyomást, ezzel rontják a kenést. Tudom, hogy hidegindításnál a hígabb olaj hamarabb felér ahova kell, de nálam a 10w felé billen a mérleg nyelve.(Barátom 1982-es audijába vett 0w-40-est, aztán 2000-es fordulatnál még világított az olajnyomás jelző )

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3038
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10115 Dátum: 2016.01.30 04:50:02 »
Hali!
Én is 5W40-es full szintetikus olajakat használok, Semmi gondom nincs az olajnyomással. Anno 10W40-esnél télen volt pár másodpercig szelepcsattogás, most semmi ilyen. Bemelegedés után csukott motorháztetőnél a legerősebb zaj az injektorok tik-tik-je, és a görgők surrogása. Szelephézagot még sosem ellenőriztem.
Olvasmány

Gyűrűzés -felteszem - emelte nálad a kompressziót, ergo az olajnyomást is. Mértél értékeket előtte-utána?

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10116 Dátum: 2016.01.30 06:40:49 »
Sziasztok Urak...
Hátsó dobfék komplett csere pipa. Első tárcsa fékpofacsere pipa. Jobb első fékmunkahenger csere pipa. Féltengelyszimering csere pipa...
Gondoltam szusszanok egy kicsit... erre reggel felvillant az olajlámpa :(
Minimum szintre ért a motorolajam a nívó szerint... mondjuk bevallom vagy 4 hónapja nem néztem a pálcára így nem tudom hogy ez egy folyamat vagy valami hirtelen dolog...
De akkor sem tartom teljesen normálisnak hogy 3500km alatt lement a 3/4ről a minimumra.
Mostanság kicsit szúrósnak is érzem a füst szagát és talán... de tényleg csak talán mintha sűrűbb is lenne.
Ami változott úgy pár hónap alatt hogy a drága 2 hónapja minden munkanap megmássza a rózsadombot, svábhegyet, normafát, oda vissza majd 30km-en keresztül egy irányba... tehát dolgozik rendesen... és már nem csak 1500as fordulat környékén :D
Feltöltöttem ma 2 flakonnal úgyhogy kezdődhet az olajszint figyelés :( próbáltam olvasni az okosságokat miket kellene megnézni de egyelőre nem vagyok előrébb... mondjuk mások az olaj típusra is mondták hogy az se mindegy. Nekem most Castrol Magnatec 5w-40 van benne.
Kíváncsi vagyok a fejleményekre  :wacko:


Amennyiben ez így volt, akkor az télleg PIPA, neked meg a gépnek!
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10117 Dátum: 2016.01.30 11:06:14 »
kamikaze...
Lehet kicsit félreérthető voltam. 3500kmel ezelőtt volt teljes olajcserém. Szűröcsere. Mnden. Ez tavaly március asszem...
Akkor a nivon maxon volt a szint.
Most hogy gondolkozom december elején néztem utoljára a szintet.. akkor 3/4ig volt rajta. Az volt kb 2000-2200km addig amit az olaj kapott. De ezalatt az idő alatt csak sik talajon, kis távokat mentem főként 1500-2000-en :)
Majd december elejétől kezdtem bejárni vele dolgozni ahogy, írtam erősen hegyet mászva minden nap inkább a 2000-4000es tartományba sokszor... ezidáig a másfél hónapig az volt 1500km kb és EZALATT az idő alatt ette le azt a 3/4et...  :hmmmm:
Összefügghet a használatbeli különbséggel?
Vagy kezdjek el másra gyanakodni?

üdv!
Hegymászós magas fordulaton használat mellett megnőhet az olajfogyasztás kis mértékben!  :yes:

---

...
Kérdezni akarok valamit, de előtte leszögezem, nem célom kötekedni, bárkit megbántani, pusztán kíváncsi vagyok, mert nekem nem logikus.
Miért használ, aki használ 5w-s olajat egy még csak nem is hidrotőkés motorba (4A-FE), amiben esélyesen több 100000 km van?
A kopások miatt megnövekedő hézagok (olajszivattyú, csapágyak) csökkentik az olajnyomást, ezzel rontják a kenést. Tudom, hogy hidegindításnál a hígabb olaj hamarabb felér ahova kell, de nálam a 10w felé billen a mérleg nyelve.(Barátom 1982-es audijába vett 0w-40-est, aztán 2000-es fordulatnál még világított az olajnyomás jelző )

szia!
Ajánlom kalapos mazdás linkjét áttanulmányozni, sokat megtudsz belőle! ;)
Az olajjal nem lehet pótolni a kopásból eredő veszteségeket, mert ezzel még nagyobb hibákat generálsz csak!
A 0w-40-es példa elég durva véglet, az teljesen más konstrukció, eleve nem is szerepel az ajánlások között az az olaj, sőt , kifejezetten nem!!
Ha jól rémlik, oriza fórumtársunk próbálta a 0w-20-at, de csúnya hangja volt vele, ezért váltott is hamar.
Az 5w-s olaj megfelelő a 4a-fe motorba, gyári könyve szerint is, mint ahogy a valóságban is!
Én már 5 éve és 40 E+ km óta járok 5-ssel és hibátlan.
Hozzáteszem a 10w-40-el is üzemel ez a motor hibátlanul, maximum picivel jobban kopik.


Hogy miért használjuk?

1. A 10-es olajok többsége maximum fél-szintetikus, amivel nem tudják elérni a full szintetikus olajok stabilitását és tartósságát, nem lehet úgy belőni a tulajdonságait kémiailag.

2. Nyugodtabb a lelkünk..  :innocent: pl autópályán egy tartós 150-160-as tempónál jobban bízok a full-szint olajban valamiért :D

3. Mert szeretjük a Carinát és megérdemli!  :wub:

---


Amennyiben ez így volt, akkor az télleg PIPA, neked meg a gépnek!

hali micila!
Nem kell ám itten a lelkes újoncokat kikacagni héé!!!  :lol:

Sziasztok Urak...
Hátsó dobfék komplett csere pipa. Első tárcsa fékpofa betét csere pipa. Jobb első fékmunkahenger csere pipa. Féltengelyszimering csere pipa.
...

VSanyi

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 151
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10118 Dátum: 2016.01.30 14:06:20 »
Amennyiben ez így volt, akkor az télleg PIPA, neked meg a gépnek!
hali micila!
Nem kell ám itten a lelkes újoncokat kikacagni héé!!!  :lol:
Ez van... félre írtam... 1 éve még azt se tudtam mi az a stabipálca, vagy mi az hogy féltengelyszimering :) ez van... sose volt előtte autóm...  :cry: Ő az első...  :innocent:és tudod mindent meg akarok tenni hogy megmentsem az elmúlás rozsdás fogától, mert az egész család beleszeretett. Biztos sok teendőnk lesz még vele de sajnos egyelőre olyan szerelőket látott aki csak hibát hárít és nem azt mondja hogy ezt meg ezt meg azt ki kéne pucolni, ki kéne cserélni STB... Én meg ugye nem értek hozzá csak próbálok tanulni, tanulni... olvasni a fórumot az elejétől, mert nem véletlenül vagyok itt köztetek... eddig CSAK SEGÍTSÉGET KAPTAM... és köszönet nekik... úgyis tudja mindenki akire gondolok!

üdv!
Hegymászós magas fordulaton használat mellett megnőhet az olajfogyasztás kis mértékben!  :yes:
FIgyelni fogom hogy csak kis mértékben vagy nagy mértékben eszi e innentől az olajat!
És nem hasraütve raktam én sem bele az 5W-t... gépkönyv... fórum 100helyen említi és ti is azt ajánlottátok!

Bízom benne hogy tovább is hasznos tanácsokat találok majd eddigi írásotokban, és köszi a segítséget srácok!
Csak egyelőre találnom kell egy olyan lelkes embert aki jó tanácsokat tud adni a kocsival kapcsolatban... olyat aki rá is tud nézni...
villanó és mesti is felajánlották hogy rálesnek a verdára ha el tudok gurulni feléjük. villanó ráadásul a közelbe dolgozik és ott van a JAP-KER-is és talán ők is mondanak valamit.

Nem 1 embertől megkaptam hogy minek vettem egy roncsot... de én nem roncsot láttam meg benne... igaz kicsit át is vertek, de ezt már egy régebbi posztomba le is írtam, de úgy döntöttünk a párommal ha már tényleg fillérekbe meg tudtuk és alkatrészre is jóárakat tudtunk akkor akkor próbáljuk meg, mert annyira kezes báránynak tűnik, nembeszélve arról hogy liftback létére eléggé szépen be tudom pakolnia családot :D
Amit eddig el tudtunk végeztetni rajta az: vezérműszíj, feszgörgők,  lég- és pollen szűrők, olajak, vízpumpa, szelepfedéltöm., kuplung, féltengelyszim. hátsőfék, elsőfék, fékmunkahenger, egy kis löki javítás.. egyelőre erre futotta... és most igaz utólag megtudva (mivel s szerelő vitte vizsgára)... kis segítséggel de 2 évig megint megvan a műszakim... úgyhogy tavaszig el kell döntenem hogyan tovább... karosszériáshoz kellene vinni, de az nem lesz 2 forint... de ha belevágunk akkor úgy vágunk bele hogy még évekig autó maradjon
jelenleg 373000km van benne és szeretnék én lenni aki levideózza ahogy átfordul a 400000-as értékre  :wub:

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10119 Dátum: 2016.01.30 20:13:58 »
üdv!
Hegymászós magas fordulaton használat mellett megnőhet az olajfogyasztás kis mértékben!  :yes:

---

szia!
Ajánlom kalapos mazdás linkjét áttanulmányozni, sokat megtudsz belőle! ;)
Az olajjal nem lehet pótolni a kopásból eredő veszteségeket, mert ezzel még nagyobb hibákat generálsz csak!
A 0w-40-es példa elég durva véglet, az teljesen más konstrukció, eleve nem is szerepel az ajánlások között az az olaj, sőt , kifejezetten nem!!
Ha jól rémlik, oriza fórumtársunk próbálta a 0w-20-at, de csúnya hangja volt vele, ezért váltott is hamar.
Az 5w-s olaj megfelelő a 4a-fe motorba, gyári könyve szerint is, mint ahogy a valóságban is!
Én már 5 éve és 40 E+ km óta járok 5-ssel és hibátlan.
Hozzáteszem a 10w-40-el is üzemel ez a motor hibátlanul, maximum picivel jobban kopik.


Hogy miért használjuk?

1. A 10-es olajok többsége maximum fél-szintetikus, amivel nem tudják elérni a full szintetikus olajok stabilitását és tartósságát, nem lehet úgy belőni a tulajdonságait kémiailag.

2. Nyugodtabb a lelkünk..  :innocent: pl autópályán egy tartós 150-160-as tempónál jobban bízok a full-szint olajban valamiért :D

3. Mert szeretjük a Carinát és megérdemli!  :wub:

---


hali micila!
Nem kell ám itten a lelkes újoncokat kikacagni héé!!!  :lol:


Kacagni? Azt tuti nem! :no: :no:
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6024
  • épGÉPész
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10120 Dátum: 2016.01.30 20:18:43 »
Ez van... félre írtam... 1 éve még azt se tudtam mi az a stabipálca, vagy mi az hogy féltengelyszimering :) ez van... sose volt előtte autóm...  :cry: Ő az első...  :innocent:és tudod mindent meg akarok tenni hogy megmentsem az elmúlás rozsdás fogától, mert az egész család beleszeretett. Biztos sok teendőnk lesz még vele de sajnos egyelőre olyan szerelőket látott aki csak hibát hárít és nem azt mondja hogy ezt meg ezt meg azt ki kéne pucolni, ki kéne cserélni STB... Én meg ugye nem értek hozzá csak próbálok tanulni, tanulni... olvasni a fórumot az elejétől, mert nem véletlenül vagyok itt köztetek... eddig CSAK SEGÍTSÉGET KAPTAM... és köszönet nekik... úgyis tudja mindenki akire gondolok!
FIgyelni fogom hogy csak kis mértékben vagy nagy mértékben eszi e innentől az olajat!
És nem hasraütve raktam én sem bele az 5W-t... gépkönyv... fórum 100helyen említi és ti is azt ajánlottátok!

Bízom benne hogy tovább is hasznos tanácsokat találok majd eddigi írásotokban, és köszi a segítséget srácok!
Csak egyelőre találnom kell egy olyan lelkes embert aki jó tanácsokat tud adni a kocsival kapcsolatban... olyat aki rá is tud nézni...
villanó és mesti is felajánlották hogy rálesnek a verdára ha el tudok gurulni feléjük. villanó ráadásul a közelbe dolgozik és ott van a JAP-KER-is és talán ők is mondanak valamit.

Nem 1 embertől megkaptam hogy minek vettem egy roncsot... de én nem roncsot láttam meg benne... igaz kicsit át is vertek, de ezt már egy régebbi posztomba le is írtam, de úgy döntöttünk a párommal ha már tényleg fillérekbe meg tudtuk és alkatrészre is jóárakat tudtunk akkor akkor próbáljuk meg, mert annyira kezes báránynak tűnik, nembeszélve arról hogy liftback létére eléggé szépen be tudom pakolnia családot :D
Amit eddig el tudtunk végeztetni rajta az: vezérműszíj, feszgörgők,  lég- és pollen szűrők, olajak, vízpumpa, szelepfedéltöm., kuplung, féltengelyszim. hátsőfék, elsőfék, fékmunkahenger, egy kis löki javítás.. egyelőre erre futotta... és most igaz utólag megtudva (mivel s szerelő vitte vizsgára)... kis segítséggel de 2 évig megint megvan a műszakim... úgyhogy tavaszig el kell döntenem hogyan tovább... karosszériáshoz kellene vinni, de az nem lesz 2 forint... de ha belevágunk akkor úgy vágunk bele hogy még évekig autó maradjon
jelenleg 373000km van benne és szeretnék én lenni aki levideózza ahogy átfordul a 400000-as értékre  :wub:

Csak így tovább!!

Azért arra számíthatsz, hogy itt mindenből van! Kritikából, kiigazításból,bátorításból segítségből... egyaránt. :flowers: ::) :tt2: :whistling: :yes: :yes: :yes:
de internis non iudicat praetor  /Aquinói Tamás nyomán/
audacter mentiare, semper aliquid haeret
Nouă ouă ouă nu

analfabéta

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 30
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10121 Dátum: 2016.01.31 11:22:41 »
Sziasztok.

Na most már különösen örülök, hogy feldobtam az olajkérdést, a mazdás cikk elgondolkodtató, voltak benne olyan dolgok, amikről fogalmam sem volt.

Még nem mértem olajnyomást, kívülről megállapítható jelek alapján elég jónak tűnt eddig is. Két nap állás után is tizedmásodpercek alatt elalszik az olajnyomás jelző (tudom-tudom elég kis nyomásnál kapcsol, ráadásul alul van) nincs kelepelés beindítás után, szétszedéskor egy nap után a vezérműtengely csapágyait lazítva MÉG SZISSZENT, na ezen meglepődtem.

Az enyémből kiindulva nem csak a 400000-et fényképezheted le, haverommal arra jutottunk, hogy hamarabb el fog rozsdálni a blokk, minthogy kikopjon.  :yes:

Roadati

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 174
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10122 Dátum: 2016.01.31 18:38:34 »
Hogyan lehet a japán carinából ki szedni a tükör feletti lámpás,tetőablakos részt, nem múkszik a lámpám és nem akarom el törni.a csavart ki szedtem,de nem akarom feszíteni nagyon.

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3038
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10123 Dátum: 2016.02.01 06:29:32 »
Pedig ez is pattintós. A csavar csak a lemezhez rögzíti.

Ha a csavarhúzótól félsz, esetleg szélesebb, vékony acéllal (mondjuk kisebb spaklival) próbálkozz-

Roadati

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 174
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #10124 Dátum: 2016.02.01 19:21:52 »
Köszi a választ.Próbáltam ma is feszíteni,de nagyon makacsan fogja.Próbáltam el feszítve nyomni  a füleket is.