Szerző Téma: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...  (Megtekintve 2677590 alkalommal)

0 Felhasználó és 7 vendég van a témában

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8655 Dátum: 2013.08.23 22:01:57 »
Üdv.

Tegnap este siettem haza: megnéztem a duda szólt 180-is,


Viszont lehet,hogy utoljára :cry: :cry:
Ma reggel, NEM SIETTEM!  Mert hulla fáradt voltam nem igazán tudom,hogy hogyan de jobbra sorolás illetve kanyarodás közben enyhe fékezés...kicsi murva az úton... rendórlámpa előttem... csatt. Személyi sérülés szinte semmi! Legnagyobb sérülêst a kormány alatti műanyag panel leszakadása okozta: mindkêt têrdemen elvágta a bőrt. A két utast csak a biztonsági öv kínozta meg!
Autómentős szerint gazdaságtalan a javítás. :hmmmm:

 :no: Ajaj, még jó, hogy nem lett komolyabb sérülés! Minek mentél neki? Másik autónak?
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

Szabolcs

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 686
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8656 Dátum: 2013.08.23 22:13:48 »
Rendőrlámpa tartó oszlopnak, sérülés szerencsére nem de a Carina nagyon megszenvedte szegény.

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8657 Dátum: 2013.08.23 22:30:25 »
Rendőrlámpa tartó oszlopnak, sérülés szerencsére nem de a Carina nagyon megszenvedte szegény.
Mi lesz az autó sorsa, tutod-e már?
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

Szabolcs

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 686
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8658 Dátum: 2013.08.23 22:43:25 »
Még nem tudom. Hétvégén hozzuk haza. Ha lehet javítàs.  Majd számolgatunk,

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8659 Dátum: 2013.08.24 11:26:37 »
Nagyon sajnálom Szabolcs...  :wacko:
Reméljük javitható a kicsike!
Be voltál kötve vagy nem, hogy a térded megsérült?  :hmmmm:

Szabolcs

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 686
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8660 Dátum: 2013.08.24 12:21:17 »


Mindhárman bevoltunk kötve szerencsére. A kormány alatti műanyag borítás ,nyílt' le pár centit és annak csúszott neki a térdem. Sajnos nem tudom még, hogy javítható-e. A bal elejével fogtam meg az oszlopot ami bejött a motortérbe kb 40cm-t talán,az biztos, hogy a kormány meg a féltengely kapott az aksi szétnyílt,  ma vagy holnap reggel hozzuk haza akkor már többet tudok.

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10266
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8661 Dátum: 2013.08.24 14:22:08 »
Elszomorít, ami történt, Szabolcs  :cry:
Annak örülök, hogy megúsztátok, hála Istennek  :otlet:

Kíváncsi vagyok, mi jön ki a számításból  :hmmmm:

favágó

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 653
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8662 Dátum: 2013.08.24 15:16:50 »
Üdv.

Tegnap este siettem haza: megnéztem a duda szólt 180-is,


Viszont lehet,hogy utoljára :cry: :cry:
Ma reggel, NEM SIETTEM!  Mert hulla fáradt voltam nem igazán tudom,hogy hogyan de jobbra sorolás illetve kanyarodás közben enyhe fékezés...kicsi murva az úton... rendórlámpa előttem... csatt. Személyi sérülés szinte semmi! Legnagyobb sérülêst a kormány alatti műanyag panel leszakadása okozta: mindkêt têrdemen elvágta a bőrt. A két utast csak a biztonsági öv kínozta meg!
Autómentős szerint gazdaságtalan a javítás. :hmmmm:
Sajnálom Szabolcs.  :no:
 Ugyanakkor jó hír, hogy nem szorultatok kórházi ellátásra. Remélem egybe marad a gép.
“A tétlenség rozsdája többet árt, mint a munka általi kopás”

Szabolcs

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 686
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8663 Dátum: 2013.08.24 17:29:09 »

Üdv.

Most ott tartok, hogy keresgélek 1.6-os fehér kombit donornak, talán ez a leggazdaságosabb módja a meggyógyításának,
Sajnos nem túl nagy a kínálat, ha valaki tud kérem jelezze, előre is köszönöm. :helpsmilie:

Zsolt68

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 444
  • '96 1.6 Carina 4ajtó 99LE
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8664 Dátum: 2013.09.09 15:11:10 »
Balázs! Van már DENSO injektorsorod? Két év alatt a második szállt el. Félek nekiindulni a télnek. Bosfos! Nem tudlak telefonon hívni.
Ha esetleg valaki injektort cserél, hívjon, én már vakon cserélem.
A következő is Toyota lesz.

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10266
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8665 Dátum: 2013.09.09 20:49:23 »
Üdv!

Tudja esetleg valaki, hogy hol írják le azt, hogy a vezérműszíjat hány évente illik cserélni?
105.000 km, de az időt nem találom...

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8666 Dátum: 2013.09.09 20:59:04 »
5-6 év után a gumi elöregszik, azaz elkezd romlani a rugalmassága. Ez általánosan elfogadott intervallum fogasszij esetén.
Láttam már 10 éves hibátlan szijat, és szintén 10 éves, csereperiódusnál kegyetlenül szétrepedezett szijat is. Mindkettő gyári volt.

Carinán ezen miért gondolkodsz? Jah megállni a világ végén tényleg kellemetlen, de nagyobb baj nem lenne!  [rohog]

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10266
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8667 Dátum: 2013.09.09 21:21:59 »
Én is 6 év körülre gondoltam, de sehol nem találtam meg leírva.
A mazdás topicban volt róla szó, hogy 5-ös dízel Mazdának 10 év vagy 120.000 km.
Ezért gondolkodtam el rajta, hogy az meg ennyit bír.

Zé Balázs

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 365
  • Vagy Carina, vagy semmi...
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8668 Dátum: 2013.09.09 21:32:20 »
1.6-hoz sajnos nincsen teljes sorom, csak egy db sárga Bosch;
2.0-hoz van rengeteg (azok nem igazán romlanak el).

Más: hétvégén cseréltünk kék (szegénykeverékes) injektort sárgára.
A kocsi megy (jobban, mint előtte 3 hengerrel); a további tapasztalatokra (fogysztás, dinamizmus, stb.) még én is várok a kocsi használójától.

Mondjuk, nagy szerencse a szerencsétlenségben, hogy ilyen egyszerűen cserélhető az injektor az 1.6-nál.
A 2.0-nál gyakorlatilag ki kell szerelni a motort, hogy hozzá férj az injektor-sorhoz
(be van a tűzfal felé billentve a motor, hogy beférjen a gépháztető alá...)


Balázs! Van már DENSO injektorsorod? Két év alatt a második szállt el. Félek nekiindulni a télnek. Bosfos! Nem tudlak telefonon hívni.
Ha esetleg valaki injektort cserél, hívjon, én már vakon cserélem.
Bontott Carina alkatrész kapcsán keress bátran!

favágó

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 653
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8669 Dátum: 2013.09.09 21:36:56 »


Carinán ezen miért gondolkodsz? Jah megállni a világ végén tényleg kellemetlen, de nagyobb baj nem lenne!  [rohog]
Ez érvényes a 3SFE  motorokra is?  :hmmmm:
“A tétlenség rozsdája többet árt, mint a munka általi kopás”