A szerelőm autóalkatrészes programja a 3SF-E motorra '96-ig azonos hengerfej tömítést ad. Ez már szerintem egy jó jel. Még mi szerint lehetne levadászni a motorblokk azonosságát? Egy szaküzletben azt mondták h. akkor látom az azonosságot amikor egymás mellé teszem a két blokkot.
Tuti be tudod építeni a 3S-FE bontott blokkot, de akár a komplett motort is.
Olyat már láttam, hogy ugyan olyan kódú motorblokkban módosítottak a főtengelyen pl. a lendkereket az egyik 6 csavarral rögzítette a főtengelyhez, a másik meg 8 csavarral, meg más volt a hajtókar csapágy méret is, másfajta méretű a hajtókar és a dugattyú stb. (volt több 4A-GE motorom tartalékba) de a fűzött blokk csereszabatos volt, tehát ha lendkerék is volt hozzávaló, simán összerakhattad a másik fajta de ugyan olyan kódú motor hengerfejével, vagy akár kicserélhetted a komplett motort is egymással. A vezérlésnek mindegy, milyen méretű a főtengely, ha a két motor között nincs nagy eltérés a sűrítési viszony tekintetében, de nem szoktak akkora különbséggel ugyan olyan kódú motorokat gyártani, amit már korrigálni kellene gyújtás, benzinbefecskendezés tekintetében, persze a 4A-FE motornál a szegény-keverékes verzió pont kivétel, de nem tudok arról, hogy 3S-FE motorból lenne szegény-keverékes, szerintem ebből csak egyfajta van.