Szerző Téma: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...  (Megtekintve 2677571 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

favágó

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 653
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8295 Dátum: 2013.03.06 13:21:40 »
Nem csendesül el, ha kettőt húzok le akkor is csattog.  :no: 
“A tétlenség rozsdája többet árt, mint a munka általi kopás”

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8296 Dátum: 2013.03.06 13:29:55 »
Egyesével kell végigmenni.

Toti

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8297 Dátum: 2013.03.06 14:46:56 »
Kedves Carina tulajdonos társaim! Több hónapos tortúra után ma végre sikerült kicseréltetnem a 1996-os évjárati 1.6 xli liftback Carina E autóm Bosch injektorjait Denso típusúakra.  :clap:  A már sokat taglalt típushiba nálam tavaly ősszel jelentkezett, behalt az egyik Bosch injektorom és hiába próbáltam ilyet keresni, sehol sem találtam.  :no:  Így hát mind a négyet ki kellett cserélnem a megbízhatóbb Denso befecskendezőkre.  Az emígy előállt helyzet eredményeként most 3 db működőképes sárga-fekete színű Bosch injketor várja új gazdáját!  :yes:  Szóval sorstársak, itt a lehetőség, ami nekem nem adatott meg. Éljetek vele!

g.peter

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 319
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8298 Dátum: 2013.03.06 17:07:24 »
valami kopog a motorban.
Favágó! kellet neked kivágni a harkály odvas fáját. persze hogy beköltözött.  :lol:
Mellesleg együtt érzek, de ezt nem tudtam kihagyni.
Ötleteket vársz: Miinden ..., Szerintem most 10 oldalon le lehetne írni mi a baj, elég nagy a motor. Próbáld meg behatárolni merről jön a hang.

favágó

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 653
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8299 Dátum: 2013.03.06 18:45:57 »
Újra lehúztam a gyertya pipákat egyenként de a kopogás minden esetben megmaradt. Megnézte még egy szerelő szomszéd és megállapította, hogy nincs megfelelő kenése az olajnak. Hát ezen se múljon, leengedtem a 3000 km-t futott 5w40 LM olajat és feltöltöttem 10w40 Lukoil olajjal(ez volt kapható sétatávolságon belül ). Semmi sem változott, sőt lehet, h. még rosszabb.  :no:  Több szomszédot nem hívok át'  :wacko:  Holnap reggel megy kés alá,  (szerelőakna, olajteknő le) és majd meglátjuk.  :no:  Nem tudtam pontosan behatárolni a kopogást, csak annyira, hogy az 1 henger körül van a gond.
Óriási kihívás! Én mint favágó motort javítok......szétszedek!
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.06 18:49:30 írta favágó »
“A tétlenség rozsdája többet árt, mint a munka általi kopás”

Zsolt68

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 444
  • '96 1.6 Carina 4ajtó 99LE
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8300 Dátum: 2013.03.06 19:13:02 »
Kedves Carina tulajdonos társaim! Több hónapos tortúra után ma végre sikerült kicseréltetnem a 1996-os évjárati 1.6 xli liftback Carina E autóm Bosch injektorjait Denso típusúakra.  :clap:  A már sokat taglalt típushiba nálam tavaly ősszel jelentkezett, behalt az egyik Bosch injektorom és hiába próbáltam ilyet keresni, sehol sem találtam.  :no:  Így hát mind a négyet ki kellett cserélnem a megbízhatóbb Denso befecskendezőkre.  Az emígy előállt helyzet eredményeként most 3 db működőképes sárga-fekete színű Bosch injketor várja új gazdáját!  :yes:  Szóval sorstársak, itt a lehetőség, ami nekem nem adatott meg. Éljetek vele!
És jól működik??? Kell a francnak a Bosch, Nekem is van tartalékba. Jó a DENSO???
A következő is Toyota lesz.

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8301 Dátum: 2013.03.06 19:18:14 »
Újra lehúztam a gyertya pipákat egyenként de a kopogás minden esetben megmaradt. Megnézte még egy szerelő szomszéd és megállapította, hogy nincs megfelelő kenése az olajnak. Hát ezen se múljon, leengedtem a 3000 km-t futott 5w40 LM olajat és feltöltöttem 10w40 Lukoil olajjal(ez volt kapható sétatávolságon belül ). Semmi sem változott, sőt lehet, h. még rosszabb.  :no:  Több szomszédot nem hívok át'  :wacko:  Holnap reggel megy kés alá,  (szerelőakna, olajteknő le) és majd meglátjuk.  :no:  Nem tudtam pontosan behatárolni a kopogást, csak annyira, hogy az 1 henger körül van a gond.
Óriási kihívás! Én mint favágó motort javítok......szétszedek!
Hajtókarcsapágyra gondoltam először, de mivel említetted, hogy nem akar 5000 felett nagyon pörögni, meg elmegy az ereje ezért nehogy benzinnyomás hiányod legyen, ami elszegényedett keverékhez vezetett és túlmelegedett valamelyik dugattyú, megszorult és összeesett és most kolompol a hengerben. Velem ez történt, de neked nem kívánom, mert akkor a dugattyúcsere elkerülhetetlen...Nekem a blokkcsere is az volt mert kikönyökölt a hajtókar...
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

favágó

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 653
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8302 Dátum: 2013.03.06 19:28:12 »
Remélem hogy nem lesz igazad. Nem vettem észre hőemelkedést.  :hmmmm:
“A tétlenség rozsdája többet árt, mint a munka általi kopás”

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8303 Dátum: 2013.03.06 19:34:05 »
Remélem hogy nem lesz igazad. Nem vettem észre hőemelkedést.  :hmmmm:
Azt nem is lehet észrevenni a vízhőmérsékleten, csak ez a folyamat játszódott le nálam. Nekem se ment feljebb a mutató.
Na mindegy, kíváncsian várom a fejleményeket. Ha túl nagy a baj, én akkor komplett motorcserén gondolkoznék, de nem szaladok előre.
Legyen csak szelephang mondjuk...
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

favágó

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 653
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8304 Dátum: 2013.03.06 19:37:20 »
Az jó volna  :whistling:
“A tétlenség rozsdája többet árt, mint a munka általi kopás”

Szabolcs

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 686
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8305 Dátum: 2013.03.06 19:58:24 »
[quote author=FUBA link=topic=19.msg519144#
Na mindegy, kíváncsian várom a fejleményeket. Ha túl nagy a baj, én akkor komplett motorcserén gondolkoznék, de nem szaladok előre.


A motorcsere elég költséges. Legyen inkább valami egyszerűbb megoldása!!!!! :angel:
Szorítunk neked!

b.c.

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2870
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8306 Dátum: 2013.03.06 19:59:21 »
Hajtókarcsapágyra gondoltam először, de mivel említetted, hogy nem akar 5000 felett nagyon pörögni, meg elmegy az ereje ezért nehogy benzinnyomás hiányod legyen, ami elszegényedett keverékhez vezetett és túlmelegedett valamelyik dugattyú, megszorult és összeesett és most kolompol a hengerben. Velem ez történt, de neked nem kívánom, mert akkor a dugattyúcsere elkerülhetetlen...Nekem a blokkcsere is az volt mert kikönyökölt a hajtókar...
igen, ennek a lehetőségnek utána kellene nézni. Tekintve, hogy a vizsgálat ára drágább, mint egy benzinszűrő, így benznszűrő cserével rosszat nem teszel. Bár, ha az üa. rendszer meg van bontva, butaság nem megmèrni a nyomást rajta. Azt hiszem 3 bar-nak meg kell lenni!

favágó

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 653
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8307 Dátum: 2013.03.06 20:09:33 »
Mindtha valami miatt nem lenne tökéletes az égés, mert a kipuf. végén enyhe benzinszagot éreztem ma meleg motornál .  :hmmmm: A gyertyák egyformán tökéletes égésre utalnak. Ki érti ezt?  :hmmmm:
“A tétlenség rozsdája többet árt, mint a munka általi kopás”

favágó

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 653
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8308 Dátum: 2013.03.06 20:15:37 »
igen, ennek a lehetőségnek utána kellene nézni. Tekintve, hogy a vizsgálat ára drágább, mint egy benzinszűrő, így benznszűrő cserével rosszat nem teszel. Bár, ha az üa. rendszer meg van bontva, butaság nem megmèrni a nyomást rajta. Azt hiszem 3 bar-nak meg kell lenni!
Hogy tudok benzinnyomást mérni, és melyik slagon?
“A tétlenség rozsdája többet árt, mint a munka általi kopás”

favágó

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 653
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8309 Dátum: 2013.03.06 20:57:45 »
Motorszerelési rajzot hol találok? CARINA II-ST171L-ALMNKG
“A tétlenség rozsdája többet árt, mint a munka általi kopás”