Szerző Téma: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...  (Megtekintve 2680121 alkalommal)

0 Felhasználó és 7 vendég van a témában

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8010 Dátum: 2012.12.19 19:27:51 »
ok ok, bocs még egyszer.  :innocent:
Ma sikerült szálszakadásossá varázsolni a jobb első Dunlop gumimat. Jó kis pukli lett az szélén/oldalán, meg tudom számolni a kerékfordulatok számát!  [rohog]  :lol:
Én sem veszek többet T-s indexű téligumit, nem is tudom gyártanak-e V-st vagy sem ebben a méretben.  :?:
Nemár, nem volt probléma :flowers:   ;)
Belementél valamibe?

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8011 Dátum: 2012.12.19 19:38:10 »
Nemár, nem volt probléma :flowers:   ;)
Belementél valamibe?
Nem, kicsi volt a téli-gumi sebességindexe... :D
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8012 Dátum: 2012.12.19 20:04:07 »
Nem, kicsi volt a téli-gumi sebességindexe... :D
190-ig bírja szerintem a T és általában tovább is.
Mennyinél történik ilyen??

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8013 Dátum: 2012.12.19 20:07:44 »
190-ig bírja szerintem a T és általában tovább is.
Mennyinél történik ilyen??
Németországban, olyan autópályán ahol nincs sebességkorlátozás, olyan 225-öt mutatott az óra, de lemértem 200-nál csal 12km/h-át, tehát ott csak 188, akkor 225 az olyan valós 210 lehet...
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8014 Dátum: 2012.12.19 20:12:44 »
Németországban, olyan autópályán ahol nincs sebességkorlátozás, olyan 225-öt mutatott az óra, de lemértem 200-nál csal 12km/h-át, tehát ott csak 188, akkor 225 az olyan valós 210 lehet...
Értem  :D De azért hazajöttél vele nem?  ;)
1.6-os Carinával?  :eek:

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8015 Dátum: 2012.12.19 20:17:57 »
Értem  :D De azért hazajöttél vele nem?  ;)
1.6-os Carinával?  :eek:
Persze, de féknél is borzasztóan rázza a jobb első kereket, meg érezni menet közben is.
Mindegy, szerzek két első gumit majd, mert ilyen Dunlop téli gumit már nem lehet kapni, van vagy 5 éves az igaz.
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8016 Dátum: 2012.12.19 20:28:39 »
FUBA!
Egy driftelésre meg pár Toyota talira még hivatalos vagy, lassabban is odaérsz ám...  :devil: :yes:
Még akarunk veled találkozni is...

210-nél már üvölthetett rendesen a 4A-FE, szerintem kiforogta magát akkor, te meg telitalppal nyomtad neki kilométereken át  [rohog].   :devil:

Csak nehogy megint elszakadjon a hajtórúd...  :wacko:

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8017 Dátum: 2012.12.19 20:30:22 »
Persze, de féknél is borzasztóan rázza a jobb első kereket, meg érezni menet közben is.
Mindegy, szerzek két első gumit majd, mert ilyen Dunlop téli gumit már nem lehet kapni, van vagy 5 éves az igaz.
Te vagy a csúcstartó akkor, 210 1.6-os Carinával, ilyet még nem hallottam!  :eek:  :cool2:
Hogy viselkedik olyankor a gép?
Gumit meg tényleg jó egyből lecserélni, mert mindent szétráz...

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8018 Dátum: 2012.12.19 20:31:35 »
Te vagy a csúcstartó akkor, 210 Carinával, ilyet még nem hallottam!  :eek:  :cool2:
Hogy viselkedik olyankor a gép?
Dehogy vagyok én csúcstartó. Van a youtube-on videó, más is ment ennyit, már linkeltem régebben.
Jól viselkedik, nem egy nagy dolog ez autópályán ahol van hely. Én szeretném egyszer majd kipróbálni, hogy mikortól, milyen sebességtől van csőlátása az embernek, mert 250-nél nekem még nincs. Mondjuk annak ajánlom csak kipróbálni, akinek ha nagyot kell fékezni vagy esetleg kerülni, akkor nem az lesz az utolsó manőver az életében.

FUBA!
Egy driftelésre meg pár Toyota talira még hivatalos vagy, lassabban is odaérsz ám...  :devil: :yes:
Még akarunk veled találkozni is...
210-nél már üvölthetett rendesen a 4A-FE, szerintem kiforogta magát akkor, te meg telitalppal nyomtad neki kilométereken át  [rohog].   :devil:
Csak nehogy megint elszakadjon a hajtórúd...  :wacko:
Nézd meg a videóban simán beszélgetnek ennél a tempónál, meg látszik mennyit forog...
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8019 Dátum: 2012.12.19 20:35:15 »
Emlékezetből olyan 4000 körül forog 5-ben 130-nál, akkor olyan 6500-ra jöhet ki a 210  :whistling:
Ez a német videó 1.6-os?

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8020 Dátum: 2012.12.19 20:36:09 »
Emlékezetből olyan 4000 körül forog 5-ben 130-nál, akkor olyan 6500-ra jöhet ki a 210  :whistling:
Ez a német videó 1.6-os?
Bizony 1.6-os  :yes:
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8021 Dátum: 2012.12.19 20:55:30 »
Hát azért nem lenne szivem tartósan 210-el menni csak a semmiért 6-8 percig.
Oda már akármilyen olajat sem szabad használni szerintem... legalábbis nem ajánlott...

Mit kap ilyenkor szegény 4A-FE...  :surrender:

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8022 Dátum: 2012.12.19 21:16:23 »
Hát azért nem lenne szivem tartósan 210-el menni csak a semmiért 6-8 percig.
Oda már akármilyen olajat sem szabad használni szerintem... legalábbis nem ajánlott...

Mit kap ilyenkor szegény 4A-FE...  :surrender:
Bírja, ha nincs gond a benzinnyomással, olajnyomással, vízpumpával stb. nem lesz semmi baja. A miénk nagyon sokszor 4000 rpm meg a leszabályzás közt üzemelt az eddig megtett majdnem 280ekm alatt eddig hiba nélkül. A 4A-GE meg még magasabb fordulaton ment tartósan (7600 rpm valós 230km/h), azzal sem lett volna baj, ha nincs az a benzinpumpa probléma. Annál olajat Castrol RS 10W60-at használtam.
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.19 21:18:43 írta FUBA »
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8023 Dátum: 2012.12.19 21:30:31 »
Bírja, ha nincs gond a benzinnyomással, olajnyomással, vízpumpával stb. nem lesz semmi baja. A miénk nagyon sokszor 4000 rpm meg a leszabályzás közt üzemelt az eddig megtett majdnem 280ekm alatt eddig hiba nélkül. A 4A-GE meg még magasabb fordulaton ment tartósan (7600 rpm valós 230km/h), azzal sem lett volna baj, ha nincs az a benzinpumpa probléma. Annál olajat Castrol RS 10W60-at használtam.
Mondjuk ha valaki tudja, hogy igy fog üzemelni a motor, illik kiórázni a műszefalat, mint a versenyautókban.

hol mentél te tartós 230-at???  :eek: :eek:

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #8024 Dátum: 2012.12.19 21:42:43 »
Mondjuk ha valaki tudja, hogy igy fog üzemelni a motor, illik kiórázni a műszefalat, mint a versenyautókban.

hol mentél te tartós 230-at???  :eek: :eek:

Nem láttad, hogy Németországban?  ::)