Szerző Téma: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...  (Megtekintve 2680343 alkalommal)

0 Felhasználó és 7 vendég van a témában

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7980 Dátum: 2012.12.17 21:31:42 »
vd1234 tanácsára egy cross-posting az avensis fórumból, hogy hátha :)
Remélem szegénykeverékes Kollégák tudnak mondani valami konkrétumot  :yes:

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7981 Dátum: 2012.12.17 21:43:53 »
Először is szeretném megköszönni a társaság kitartó figyelmét és segítségét a problémám megoldásában! Köszönöm!

Továbbá hivatalosan bejelentem, hogy eljött az avatar-képem lecserélésének ideje. ;)

Azaz:

K*rva jó lett a motor, héjjj...!!!!!   :punk:

Nemrég értem haza; 10km már benne van a gépben és eddig nagyon szépen muzsikál.
Próbálgattam a gázfröccsöt, motorféket... semmi zaj!

Semmi!!

Uraim! Azt hiszem a "Krrrrr"-projekt - pozitív eredménnyel - véget ért!  :clap:

 :clap: :clap: :clap: :clap:

Karádi Miklós

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 61
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7982 Dátum: 2012.12.17 21:47:56 »
:clap: :clap: :clap: :clap:
Én is végig követtem a kerregés üldözését és örülök , hogy jó lett a gép , de legfőképp gratulálok Neked .

Morzsolt007

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7983 Dátum: 2012.12.18 06:32:28 »
Sziasztok! Én már egy éve vagyok boldog carina tulajdonos és azok az alapjárati problémákat énis leküzdtem! Viszont nekem megoldódott egy vákum cső cseréjével az alapjára ingadozásom! Meglepődtem de igaz azóta szépen tartja a 700-750 rpm-et :)

manitu1

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 8
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7984 Dátum: 2012.12.18 17:42:14 »
Szia:  Még nem néztem hogy van a fojtószelep tisztítás, de utána járok. Az olajat azt lassan úgyis le kell cserélnem, és akkor 5w40-et rakok bele. A váltóolaj az marad jövőre.  Sajna az olajat eszegeti már :( így a 17. évében, 400000 km-rel.

netferry

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2315
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7985 Dátum: 2012.12.18 17:53:46 »
Sajna az olajat eszegeti már :( így a 17. évében, 400000 km-rel.

Mennyit kajál belőle?
Carina E 1.6 xli - Made in Japan '96 -

offday

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 222
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7986 Dátum: 2012.12.18 18:36:01 »
vd1234, kamikaze, netferry, FUBA, Karádi Miklós:

Köszönöm az elismerést! Illetve én köszönöm a támogatást; aki bármit is hozzászólt "Krrrr" témában csak előre vitte a dolgot!

Mai nap:
Kb. 50km-nél tartok, megy szépen, semmi zaj(!), pöccre indul, oké a hőfok, víz nem fogy, erő van (bár még nem forgatom) stb...

Remélem innentől már csak a kiégett izzókról beszélgetünk majd!  :D

...de persze nem:
Ezek a magas alapjárati gondok nálam is jelen vannak amióta beállítottam könyv szerinti értékre a fojtószelep jeladót.
Na meg kitakarítottam az őskoszt a szívótorokból.
A régi állással jó volt (a fogyasztás is) csak lustábban pörgött fel.
:?:
üdv, offday

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7987 Dátum: 2012.12.18 18:45:12 »
vd1234, kamikaze, netferry, FUBA, Karádi Miklós:

Köszönöm az elismerést! Illetve én köszönöm a támogatást; aki bármit is hozzászólt "Krrrr" témában csak előre vitte a dolgot!

Mai nap:
Kb. 50km-nél tartok, megy szépen, semmi zaj(!), pöccre indul, oké a hőfok, víz nem fogy, erő van (bár még nem forgatom) stb...

Remélem innentől már csak a kiégett izzókról beszélgetünk majd!  :D

...de persze nem:
Ezek a magas alapjárati gondok nálam is jelen vannak amióta beállítottam könyv szerinti értékre a fojtószelep jeladót.
Na meg kitakarítottam az őskoszt a szívótorokból.
A régi állással jó volt (a fogyasztás is) csak lustábban pörgött fel.
:?:
Egy darabig még fogod sasolni, aztán megszokod, hogy most már tényleg jó  :yes: ;) :D
Azt a léptetőmotor levételt viszont külön javaslom a pucolásnál, de mondom újra, hogy könnyen nyíródik a fejben a csillag :(
Egy nagyobb féktisztító bőven elég rá  ;) Vagy kipucoltad?
Előgyújtás ha nagy, akkor is lehet az alapjárat rossz - szerintem, de a vákuumcsöveket is nézd meg Morzsolt1 hsz-a alapján.
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.18 18:54:27 írta vd1234 »

veres2

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 405
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7988 Dátum: 2012.12.18 18:46:48 »
Szia : A hűtő teljesen le van takarva , a gyertyákat szeptemberben cseréltem, az elosztó, a rotor, és a gyujtókábelek rendben vannak. Légszűrőt is a gyertyákkal eggyütt cseréltem, váltóolajat nem cseréltem mostanában , motorolajat pedig 10w-40-et használok, a gumikat hetente ellenőrzöm. A jővő héten csinálok egy fojtószelepház tisztítást, aztán ha nem lesz jó akkor megpróbálkozok a lambdaszondával. köszi a segítséget : Budapest XI. ker-ből Írok. :D
Kb annyit megyek a melóhelyre mint te,és a hűtő letakarása nélkül is beáll középre a mutató,és jól fűt.Vedd ki a takarót,és ha úgy is felmelegszik,akkor semmi baja a termosztátnak.Nem kell letakarni a hűtőt,anélkül is működnie kell,bármilyen hideg van!

veres2

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 405
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7989 Dátum: 2012.12.18 18:55:06 »
vd1234, kamikaze, netferry, FUBA, Karádi Miklós:

Köszönöm az elismerést! Illetve én köszönöm a támogatást; aki bármit is hozzászólt "Krrrr" témában csak előre vitte a dolgot!

Mai nap:
Kb. 50km-nél tartok, megy szépen, semmi zaj(!), pöccre indul, oké a hőfok, víz nem fogy, erő van (bár még nem forgatom) stb...

Remélem innentől már csak a kiégett izzókról beszélgetünk majd!  :D

...de persze nem:
Ezek a magas alapjárati gondok nálam is jelen vannak amióta beállítottam könyv szerinti értékre a fojtószelep jeladót.
Na meg kitakarítottam az őskoszt a szívótorokból.
A régi állással jó volt (a fogyasztás is) csak lustábban pörgött fel.
:?:
Gratulálok én is a kitartó,és sikeres munkához :clap:
Az alapjárati motort mindenképpen ki kellene takaritani,nem elég csak a folytószelepházat.Ha kész van jó lenne resetelni is,de utána nekem is vagy két nap múlva állt be rendesen az alapjárat.A csavarok tényleg könnyen szétmennek,én már úgy álltam neki hogy új csavarok voltak elkészitve.

offday

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 222
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7990 Dátum: 2012.12.18 19:07:34 »
Gratulálok én is a kitartó,és sikeres munkához :clap:
Az alapjárati motort mindenképpen ki kellene takaritani,nem elég csak a folytószelepházat.Ha kész van jó lenne resetelni is,de utána nekem is vagy két nap múlva állt be rendesen az alapjárat.A csavarok tényleg könnyen szétmennek,én már úgy álltam neki hogy új csavarok voltak elkészitve.
Köszi!
Kitakarítottam azt is.
Hogy-hogy reset?!  :?:

Egy darabig még fogod sasolni, aztán megszokod, hogy most már tényleg jó  :yes: ;) :D
...
Előgyújtás ha nagy, akkor is lehet az alapjárat rossz - szerintem, de a vákuumcsöveket is nézd meg Morzsolt1 hsz-a alapján.
Igen, a zabszem "ott" van azért.  :lol:

Az előgyújtást ellenőriztem, az jó.

A jelenség pontosan: hidegindításkor 1500rpm egészen addig amig a hőfok be nem áll középre.
Ekkor lemegy kb. 1000-1100-ra (ez is magas), de addig folyamatosan bőgeti.
« Utoljára szerkesztve: 2012.12.18 19:09:58 írta offday »
üdv, offday

veres2

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 405
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7991 Dátum: 2012.12.18 20:02:45 »
Köszi!
Kitakarítottam azt is.
Hogy-hogy reset?!  :?:
Igen, a zabszem "ott" van azért.  :lol:

Az előgyújtást ellenőriztem, az jó.

A jelenség pontosan: hidegindításkor 1500rpm egészen addig amig a hőfok be nem áll középre.
Ekkor lemegy kb. 1000-1100-ra (ez is magas), de addig folyamatosan bőgeti.
Reset:Az akkumlátor sarut vedd le,legalább egy órára.Ilyenkor törlődnek a régi rossz adatok.Ha visszarakod akkor az új adatokhoz állít be mindent.Ha lehet ez után egy kicsit hosszabb utat menj,legalább 20-30km-t.
Amúgy jó az új kép :DEngem is rohadtul idegesit,az a zaj ami az enyémben van.Legszivesebben én is szétboritanám a motort,de most minden nap kell az autó,igy várok vele,meg jól megy,jól fogyaszt,működik.

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7992 Dátum: 2012.12.18 20:15:57 »
Reset:Az akkumlátor sarut vedd le,legalább egy órára.Ilyenkor törlődnek a régi rossz adatok.Ha visszarakod akkor az új adatokhoz állít be mindent.Ha lehet ez után egy kicsit hosszabb utat menj,legalább 20-30km-t.
Amúgy jó az új kép :DEngem is rohadtul idegesit,az a zaj ami az enyémben van.Legszivesebben én is szétboritanám a motort,de most minden nap kell az autó,igy várok vele,meg jól megy,jól fogyaszt,működik.
Megjön a kedve a csapatnak a motorszétborításhoz?  ;)
Egyébként utólag végiggondolva én is rengeteget költöttem fölöslegesen, akkor lehet látni az igazságot, amikor kinnt vannak a dolgok. Bizonyos szempontból ez a legolcsóbb: nekem például ha minden így megy tovább, nem kell plusz olaj, lambdaszonda, katalizátor, hála Istennek  :)
Egy pár nap viszont tényleg elmegy rá  :hmmmm:
De erre a motorra megéri ez a ráfordítás azt gondolom  ;)

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10267
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7993 Dátum: 2012.12.18 20:19:33 »
offday:
Gyors avatarkészítés volt  :clap:

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7994 Dátum: 2012.12.18 20:23:42 »
Megjön a kedve a csapatnak a motorszétborításhoz?  ;)
...
Szerintem veres2 sem jókedvében szedné szét...

Engem a rosszullét keringet, ha arra gondolok, hogy a saját motorom szétszedni...  :wacko:
Rossz emlékek a régi autóról - 300E + és szar lett a vége...  :wacko: :wacko: