Üdv!
offday:
Szuper, örülök, hogy kaptál alkatrészt, hála Istennek
De én nem voltam ennél a srácnál, postán küldte le a cuccot
Az em.pdf 241. oldalától megtalálod a szükséges hőmérsékletet, meg leírást, bár nem a 4A-FE, hanem a 3S-GTE motorra, de szerintem ez a hőmérséklet ide is jó lesz, 80-90 fok. Az alumínium nagyobb hőtágulású az acélnál. Hűteni nem kell külön, kihűl magától majd
Ha nagyon nehezen menne, akkor kicsit jobban melegítsd meg esetleg, de ne túlzottan, mert ennek így már 90 fok körül is jónak kell lennie.
A hajtókarcsapágyaknál nagyon nem kell préselni, azok könnyen kijönnek a csészékből: csak jó pozícióban kell átrakni őket, ennyi. De én annyit csinálnék, hogy a felső csapágyfelet áttenném az új hajtókarra, az alsót meg egy az egyben az eredetit tenném vissza. Vagy nem értem, amit írtál
A lényeg az, hogy ha szétverés szintem jön szét vagy megy össze, akkor az károsítja az illesztést, és nem lesz jó! Tehát viszonylag könnyen kell szétjönnie és összemennie is. Ha nem, akkor nem szabad erőltetni: 80 fok körül legyen, mikor először próbálod, fontos, hogy ne ferdüljön semmi. Ha nehéz a dolog, akkor még picit melegíts rajta, de ne sokat.
Remélem bejön, kíváncsian várom az eredményt!