Szerző Téma: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...  (Megtekintve 2677724 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10266
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7320 Dátum: 2012.08.21 13:15:22 »
Nálam is van, hogy 5-ből 4-be visszatéve néha kicsit nehezebben megy, de nem akkora a gond. Majd meglátom, ha cserélek váltóolajat, de a kuplungom sem 100%-os, szóval ki tudja?

A környéken meg általában nem szeretnek váltóval foglalkozni a szerelők, ahogy fél füllel hallottam...
Az okát nem tudnám megmondani, mert ami váltót szereltem, mindegyik megy azóta is, és egy normális leírás alapján nem akkora ördöngösség.

Mondjuk nem hiányzik egy váltószerelés mostanában  :no:

favágó

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 653
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7321 Dátum: 2012.08.21 13:38:57 »
Ez a kuplung olajcseréje jó ötlet lehet.  :hmmmm:  Még most meg is ejtem.   :yes: 
“A tétlenség rozsdája többet árt, mint a munka általi kopás”

favágó

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 653
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7322 Dátum: 2012.08.21 13:41:57 »
üdv!
Benzinszűrőre voksolok!
Más csatlakozás nincsen rajta? Merre mennek a vezetékek róla?
A benzinszűrő mögötte van. Meglesem h. hova mennek róla a vezetékek.
“A tétlenség rozsdája többet árt, mint a munka általi kopás”

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10266
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7323 Dátum: 2012.08.21 13:44:24 »
Nem lehet ez az aktívszenes cuccos (charcoal canister)?

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22265
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7324 Dátum: 2012.08.21 13:47:11 »
Ez a kuplung olajcseréje jó ötlet lehet.  :hmmmm:  Még most meg is ejtem.   :yes:

Csak nehogy olajat tegyél bele.  Nagyon helytelenül többen fékolajról beszél, pedig az olajhoz semmi köze. Helyesen inkább fékfolyadék.  Ezt kellene használni, pláne egy szaktopicban.  :flowers:
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

favágó

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 653
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7325 Dátum: 2012.08.21 14:15:17 »
Csak nehogy olajat tegyél bele.  Nagyon helytelenül többen fékolajról beszél, pedig az olajhoz semmi köze. Helyesen inkább fékfolyadék.  Ezt kellene használni, pláne egy szaktopicban.  :flowers:
Ok mester majd vigyázok a kifejezésekre.  :flowers:
“A tétlenség rozsdája többet árt, mint a munka általi kopás”

favágó

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 653
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7326 Dátum: 2012.08.21 14:29:17 »
üdv!
Benzinszűrőre voksolok!
Más csatlakozás nincsen rajta? Merre mennek a vezetékek róla?
  Három csatlakozása van.Egy vastag cső ami hátramegy, talán a tankhoz, egy vékonyabb ami erre a termokapcsolóra  (nem tudom a helyes nevét), és egy vastagabb az alján ami csak úgy lelóg a semmibe és száraz.

[a csatolmányt egy admin törölte]
“A tétlenség rozsdája többet árt, mint a munka általi kopás”

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22265
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7327 Dátum: 2012.08.21 15:02:41 »
Nem lehet ez az aktívszenes cuccos (charcoal canister)?

Szerintem nagyon is.  :yes:
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7328 Dátum: 2012.08.21 15:05:59 »
Akkor az az aktívszéntartály. Feladata, tárolni a tankban elpárolgott benzingőzt és bizonyos üzemállapotokban visszaengedni a motor felé.

A "termokapcsoló" a Bimetal Vacuum Switching Valve (bvsv), ami vízhőfok függvényében engdi vissza a benzingőzt a szívótérre.


vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10266
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7329 Dátum: 2012.08.21 15:10:58 »
Ezt a tartályt kell cserélni esetleg, vagy benne valamit?

favágó

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 653
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7330 Dátum: 2012.08.21 15:28:19 »
Köszönet a válaszokért és a pontos alkatrész megnevezésekért.   :hug:
“A tétlenség rozsdája többet árt, mint a munka általi kopás”

favágó

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 653
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7331 Dátum: 2012.08.21 15:37:08 »
Kicseréltem a kuplung rendszerében a fékfolyadékot. Fekete lötty jött le belőle és még egy darabig amíg rendesen átmostam a rendszert.  :wacko:  Csak az udvaron próbáltam ki de érezhető a különbség.  :clap:
“A tétlenség rozsdája többet árt, mint a munka általi kopás”

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7332 Dátum: 2012.08.21 15:52:26 »
Reccsenés maradt?

favágó

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 653
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7333 Dátum: 2012.08.21 16:14:21 »
Reccsenés maradt?
Azt még nem tudom mert nem vezethetek egy pár napig mert a doki a tegnap leragasztotta a jobb szemem,  :cry:
“A tétlenség rozsdája többet árt, mint a munka általi kopás”

kalapos

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3038
Re:Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #7334 Dátum: 2012.08.21 16:57:31 »
Kicseréltem a kuplung rendszerében a fékfolyadékot. Fekete lötty jött le belőle és még egy darabig amíg rendesen átmostam a rendszert.  :wacko:  :clap:
Ha ilyen elöregedett volt, akkor mindenképpen jót fog tenni! :yes: De ha ez ilyen régen volt cserélve, akkor ugyanezen lendülettel a fékfolyadékról se feledkezz el! A kettőt (kuplung, fékrendszer) tk. érdemes mindig egyszerre megejteni.
Jobbulást!