Azt írod alánéztél, ez mit jelent? Szemmel nem mindig, akarom mondani soha meg nem mondja senki, hogy lóg-e vagy sem... Aknából meg kell cibálni a futóművet!
Megemeltem az oldalát, leszedtem a kereket feszítővassal megmozgattam a stabilizátor rudat. Kiakasztottam a kormány gömbcsuklót és így próbáltam mozgatni ki és be az axiál csuklót. Négy éve, mikor vettem az volt a problémája, de most nem attól kopog.
Ne butáskodjatok már! Hogy lenne gond a féltengely hosszirányú játéka? A féltengely külső csuklója ki-berugózáskor ívben mozog, kell hosszkiegyenlítés, különben beszorulna! Minden jó úgy ahogy van. A porvédőt kell nézegetni, hogy ki ne szakadjon.
Köszönöm a megerősítést én is gyanakodtam rá, hogy ez szükséges mozgás. Egyébként épp a gumiharangot nézegettem, nyomkodtam, amikor észrevettem a tengely mozgását.
Az első motortartóban a gumi már többé kevésbé elvált a fémtől, "szemmel" még tart. Egyesbe tettem a kocsit és előre-hátra mozgattam, a gumi összenyomódott, de nem annyira, hogy hangot adhatna. Ráadásul, ha nagy gázt adok akkor nem jön elő a hang, csak ha "szabadon fut" az autó és akkor is össze-vissza. Ahogy már írtam lejtőn lefelé jobban adja a hangot, mint vízszintesen. A jobb oldalon a lengőkar szilentje is ráférne a csere, de erre sem adnám le a voksom. A kipufogó leömőjénél találtam egy meghegesztett majd elrepedt merevítőt, ideiglenesen kiszereltem, de hang továbbra is megmaradt.
Jövő héten délutános lesz a feleségem, majd tovább nyomozok. Kipróbálom az aknás módszert is, de azért még várom a további ötleteket.
Köszi a segítséget.