Szerző Téma: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...  (Megtekintve 2679502 alkalommal)

0 Felhasználó és 7 vendég van a témában

chefbacsi

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 87
  • Carina-e Xli Liftback 97' 4a-fe U.K.
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #5820 Dátum: 2011.05.05 20:05:53 »
Sziasztok.Lett 1 idegesítő jelenség:Kb 1800 rpm környékén nagyon rángat sebességtől független akár második akár ötödik fokozatban van.Tehát nem kerék nem gumi,  Nem tudok rájönni mi lehet a baj  :no: :helpsmilie: (váltó;kuplung;főtengely;vagy pont ezen a fordulaton jön ki ,hogy baj van a vezérléssel csak a diagnosztika nem dobja ki?Valakinek hasonló? :helpsmilie:

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #5821 Dátum: 2011.05.05 20:31:54 »
Sziasztok.Lett 1 idegesítő jelenség:Kb 1800 rpm környékén nagyon rángat sebességtől független akár második akár ötödik fokozatban van.Tehát nem kerék nem gumi,  Nem tudok rájönni mi lehet a baj  :no: :helpsmilie: (váltó;kuplung;főtengely;vagy pont ezen a fordulaton jön ki ,hogy baj van a vezérléssel csak a diagnosztika nem dobja ki?Valakinek hasonló? :helpsmilie:

Nagyjából be kellene határolnod mégis honnan jön a hang!

csoky78

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 195
  • 93' 2,0 gli 3sfe
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #5822 Dátum: 2011.05.06 19:26:42 »
Sziasztok.Lett 1 idegesítő jelenség:Kb 1800 rpm környékén nagyon rángat sebességtől független akár második akár ötödik fokozatban van.Tehát nem kerék nem gumi,  Nem tudok rájönni mi lehet a baj  :no: :helpsmilie: (váltó;kuplung;főtengely;vagy pont ezen a fordulaton jön ki ,hogy baj van a vezérléssel csak a diagnosztika nem dobja ki?Valakinek hasonló? :helpsmilie:


Nekem is van hasonló problémám. Csak nekem még nem annyira drasztikus. Nálam 1600-1800/min körül torpan meg. Még nem rángat, csak megtorpan. Most volt körny. véd. mérés. és a lambda lassan szabályoz. Nem lehet hogy az a bibi? Én arra tippelek. Kiveszem(ha kijön), kitakarítom,vissza, és reménykedem. Nincs kedvem huszonezret kiadni rá. :no:
Ki a Toyotát szereti, rossz ember nem lehet!
Minden autó Toyota akar lenni!

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #5823 Dátum: 2011.05.06 20:46:34 »
Sziasztok.Lett 1 idegesítő jelenség:Kb 1800 rpm környékén nagyon rángat sebességtől független akár második akár ötödik fokozatban van.Tehát nem kerék nem gumi,  Nem tudok rájönni mi lehet a baj  :no: :helpsmilie: (váltó;kuplung;főtengely;vagy pont ezen a fordulaton jön ki ,hogy baj van a vezérléssel csak a diagnosztika nem dobja ki?Valakinek hasonló? :helpsmilie:


Nekem is van hasonló problémám. Csak nekem még nem annyira drasztikus. Nálam 1600-1800/min körül torpan meg. Még nem rángat, csak megtorpan. Most volt körny. véd. mérés. és a lambda lassan szabályoz. Nem lehet hogy az a bibi? Én arra tippelek. Kiveszem(ha kijön), kitakarítom,vissza, és reménykedem. Nincs kedvem huszonezret kiadni rá. :no:

Előbb mérd meg azért multiméterrel!
Csatlakozz rá (ne húzd szét!) a fekete (jel) és a fehér (jel test) vezetékre, itt kell mérni!

csoky78

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 195
  • 93' 2,0 gli 3sfe
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #5824 Dátum: 2011.05.06 20:53:49 »
Milyen eredményt kellene kapnom? Mi van ha csak elkormolódott?
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.08 18:16:36 írta kleingy »
Ki a Toyotát szereti, rossz ember nem lehet!
Minden autó Toyota akar lenni!

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #5825 Dátum: 2011.05.06 21:31:39 »
Attól tud még hatástalanná válni az elöregedésen kivül, hogy sokat városozol, alacsony fordulaton lerakódik a cucc a szondatesten és annyi.
Ki kell menni és nagy fordulaton haladni vele (pl. 3-4.-ben 4-5000-res fordulaton 5-10 km-t.), ezalatt leég róla a cumó.

Fekete és szürke között 0-1 Volt között ugráló érték, gázadásra dúsulni kell 1 Volt felé ugrik.

Bocs az előbb elírtam a kettő fehér a szonda fűtése, ne azt mérd hanem a fekete (jel) szürke (jeltest között)!!
« Utoljára szerkesztve: 2011.05.08 18:17:19 írta kleingy »

Zoly28

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 21
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #5826 Dátum: 2011.05.07 22:09:36 »
Sziasztok.Lett 1 idegesítő jelenség:Kb 1800 rpm környékén nagyon rángat sebességtől független akár második akár ötödik fokozatban van.Tehát nem kerék nem gumi,  Nem tudok rájönni mi lehet a baj  :no: :helpsmilie: (váltó;kuplung;főtengely;vagy pont ezen a fordulaton jön ki ,hogy baj van a vezérléssel csak a diagnosztika nem dobja ki?Valakinek hasonló? :helpsmilie:


Nekem is van hasonló problémám. Csak nekem még nem annyira drasztikus. Nálam 1600-1800/min körül torpan meg. Még nem rángat, csak megtorpan. Most volt körny. véd. mérés. és a lambda lassan szabályoz. Nem lehet hogy az a bibi? Én arra tippelek. Kiveszem(ha kijön), kitakarítom,vissza, és reménykedem. Nincs kedvem huszonezret kiadni rá. :no:

Szia!

Én kb másfél éve cseréltem (nem szegénykeverékes) lambda szondát,ha neked is ilyen van akkor van tippem honnan érdemes megrendelni. Itt a jelenlegi ára 8450Ft.
Link:http://www.autoteka2000.hu/termek_adat.php?t_id=415
Nekem a csere után jobban húz és a fogyi is normális.

Simó

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 48
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #5827 Dátum: 2011.05.09 11:06:48 »
Sziasztok,

Segítségeteket kérem márkatársak. :surrender:

carina e 92.04.hó sedan japán összepakolás.
jelenség:
indításnál az jobb oldali ülés előtt kattan egy relé és semmi több...
eddig többszöri indítózásra sikerült startolni most azonban nem.

Próbálkozás:
önindító leszedve szétszedve visszatéve az működik szénkefék érintkezők jók.
direkt (aksira kötve) inítás átforgatja az önindítót és a mocit is....

Ötlet?

köszi

Simó

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 48
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #5828 Dátum: 2011.05.10 08:02:39 »
Sziasztok!

Megoldódott :clap:

Indító relé:))
Fel is hívtam hamar gyorsan egy vidéki városban egy Márkakereskedést hátha náluk van a polcon.
hááááttttt.... 2 nap múlvára tudtak volna hozatni és 21.000 mátyásért lettünk volna barátok:)))
kihagytam:)

Ebay-ről cca. 8000 ért angliából házhoz hozzák:)))

ha valakinek van ötlete hol kapok itthon olcsón ilyen lilás dobozt azt örömmel fogadom

Köszi

Zé Balázs

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 365
  • Vagy Carina, vagy semmi...
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #5829 Dátum: 2011.05.10 12:27:20 »
Szia,
Tudsz esetleg képet küldeni az alkatrészről?
Nekem van jópár ilyen relé-m, de mind 2.0 benzines motorú autóból, nem tudom, hogy egyezik-e,
ezért lenne hasznos egy fénykép.

ha valakinek van ötlete hol kapok itthon olcsón ilyen lilás dobozt azt örömmel fogadom
Bontott Carina alkatrész kapcsán keress bátran!

csoky78

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 195
  • 93' 2,0 gli 3sfe
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #5830 Dátum: 2011.05.15 21:20:04 »
Hali, Kicsit meghajtottam a kicsikét, és jobb lett. Bár nekem azt mondták hogy a lambdaszonda  nem tud elkoszolódni. Vagy jó, vagy nem!
Ki a Toyotát szereti, rossz ember nem lehet!
Minden autó Toyota akar lenni!

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #5831 Dátum: 2011.05.16 13:36:11 »
Hali, Kicsit meghajtottam a kicsikét, és jobb lett. Bár nekem azt mondták hogy a lambdaszonda  nem tud elkoszolódni. Vagy jó, vagy nem!

Akkor rosszul tudják! Le tud rakódni rajta a koksz és belassul.

ferke

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 461
    • http://www.ferke.hu
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #5832 Dátum: 2011.05.17 21:11:43 »
Sziasztok,

Tegnap kigyulladt menet közben az ABS visszajelző lámpám, azóta is ég.
Taby Mester megerősítette, amire én is gondoltam, hogy valószínű vmelyik ABS jeladó pusztult meg.
Hogyan tudom megtudni, hogy melyik? Hibakódból ez kiderül , vagy ki kell mérni vhogy?

köszi
Carina, a több mint 10 éve tartó szerelem:)

kamikaze

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3324
  • Fuel Fanatic
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #5833 Dátum: 2011.05.17 22:10:09 »
Sziasztok,

Tegnap kigyulladt menet közben az ABS visszajelző lámpám, azóta is ég.
Taby Mester megerősítette, amire én is gondoltam, hogy valószínű vmelyik ABS jeladó pusztult meg.
Hogyan tudom megtudni, hogy melyik? Hibakódból ez kiderül , vagy ki kell mérni vhogy?

köszi

Lehet akár kábelhiba is.
Mérd meg azért a jeladókat egyenként ellenállásra!

Zé Balázs

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 365
  • Vagy Carina, vagy semmi...
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #5834 Dátum: 2011.05.18 21:24:47 »
Csatolva az ABS hiba diagnosztizálásához némi segítség.
Ha japán gyártású a Carina-d és az első jeladó ment tönkre (ami sajnos igen valószínű), az elég kellemetlen.
Bontott jeladó gyakorlatilag nincsen; az új árát meg jobb, ha nem is tudod  :no:

Tegnap kigyulladt menet közben az ABS visszajelző lámpám, azóta is ég.

[a csatolmányt egy admin törölte]
Bontott Carina alkatrész kapcsán keress bátran!