Nem tuti, de anno leirtad talán... lusta vok most olvasni.
Lendkerék fel lett szabályozva? Ha egyenetlenül kopott, kicsit égett, akkor is rázhat.
Azt mondta a munkafelvevő, hogy nem sérült a lenkerék, ezért nem nyúltak hozzá. Én nagyot sóhajtottam és elfogadtam. A szet-et cserélték és a sebváltóolajat. Most délután mentem vele 30 km-t és alig éreztem (csak azért mert már figyelek rá) a remegést.
Megnéztem alapjáraton, üresben. A kuplung füle ahol találkozik a munkahengerrel határozottan remeg, de a kuplungpedálon nem érezhető. Benyomott kuplungnál, viszont nem. Gondolom, ekkor nem forog a kuplungtárcsa.
Egy autószerelő ismerősöm szerint üt a tárcsa. Vagy szereltessem ki és kérjek szakvéleményt (amivel kifizethettetem a szerelést a kereskedővel), vagy előbb behúzott kézifékkel a kuplungot csúsztatva, csiszoljam be a tárcsát.
Mi erről a véleményetek?
Esteleg, meg nézné valaki mennyire remeg alapjáraton, üresben a kuplungfül?
Köszönöm!
Tárcsa nem hinném hogy üt.
Kézifékkel max leégeted megint, bekopik az magától majd!
A lendkeréknél lehet valami ki sikbeli hiba, de ha nem számottevő akkor ne foglalkozz vele, szét emiatt semmiképp ne szedesd, mert ráfizetsz.
Nekem is remeg kicsit a kupplung mikor ráteszem a lábam kissé, de elenyésző.
Tapasztaltam már diesel Passatban is, tökéletesen üzemel ennek ellenére.
Ha időelőtt baja lesz, akkor úgyis van elméletileg számlád, és azzal reklamálsz, de mondom kicsi az esélye.