Szerző Téma: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...  (Megtekintve 2678570 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

KMI

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 12
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #4935 Dátum: 2010.04.10 13:51:54 »
Carina II 2.0 Gli-nél  gyújtáskapcsoló, régi, szarakodik, van mikor 15-20 néha 30 próbálkozás kell az indításhoz, mert valahogy megakad és nem lehet elfordítani a kulcsot!
Ha valaki tud, segítsen akár egy tanáccsal is hogy meg biromm- e javítani valahogy??
Köszi előre is

favágó

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 653
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #4936 Dátum: 2010.04.10 17:33:41 »
Carina II 2.0 Gli-nél  gyújtáskapcsoló, régi, szarakodik, van mikor 15-20 néha 30 próbálkozás kell az indításhoz, mert valahogy megakad és nem lehet elfordítani a kulcsot!
Ha valaki tud, segítsen akár egy tanáccsal is hogy meg biromm- e javítani valahogy??
Köszi előre is

Hasonló a problémám. Illetve nekem jól indit csak nehezen megy be, ezért úgy gondoltam h. a kulcsal lesz a baj ezért kulcsmásolóhoz fordultam.Megállapitotta h. a gyujtáskapcsoló a problémás amit tud javitani csak ahoz le kell szerelni a cuccot és árban sem vészes.
“A tétlenség rozsdája többet árt, mint a munka általi kopás”

farkaszo

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 125
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #4937 Dátum: 2010.04.13 16:33:25 »
Sziasztok!Két napja reggeli indulásnál,a klíma segítségével akartam páramentesíteni a szélvédőt.Bekapcsoltam a klímát,ekkor csípős szagú füst áradt a szellőzőkből.Azonnal kikapcsoltam,aztán újra bekapcsoltam,akkor meg működöt.Tegnap ugyanígy,elsőre,bűz,füst,aztán ki-be kapcsolás és működik.Valaki tapasztalt már hasonlót?

kissanya

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 155
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #4938 Dátum: 2010.04.14 20:05:08 »
Sziasztok!

Nemrég vettem egy '95 ös Carina E 1.6 xli-t. Jo kis japán kocsi. Az a probléma vele h főként hidegen köztes gáznál (úgy  értem h már nincs zárt fojtó szelep és tiszta alapjárat,de még nincs is nagyon nyitva a fojtó szelep h teljesen üzemi keverék lenne) rángat. De nagyon! Tehát csak icipicit nyomom a gázt. De ha sikerül eltalálnom akkor ki esek az ülésből.
Gyújtásom OK! 10 fok. Gyertyák zsír újak. A kábelek gondolom h jók mert amúgy sima az alapjárat is meg nem dadog meg megy rendesen. A gyelosztó fedél még nyári kicsit el is vannak fogyva az érintkezők de nem gondolnám h ez lenne a hiba.
Hibakód nincs benne:(
A másik hogy reggel hideg indításnál szinte el sem kell fordítanom a kulcsot és már szépen jár is viszont mikor langyos motornál akarom indítani sokszor beletelik 5sec be is még be indul. Volt hogy abba hagytam az indítózást mert mondom széthullik az önindító és utána csak másodszorra indult be.
Mi lehet a gond??? Valami ötlete bárkinek??? Kérlek segítsetek!!!
A lepényhal megy elöl, a remény hal meg utoljára.

kavarc

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 918
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #4939 Dátum: 2010.04.14 21:48:42 »
Sziasztok!Két napja reggeli indulásnál,a klíma segítségével akartam páramentesíteni a szélvédőt.Bekapcsoltam a klímát,ekkor csípős szagú füst áradt a szellőzőkből.Azonnal kikapcsoltam,aztán újra bekapcsoltam,akkor meg működöt.Tegnap ugyanígy,elsőre,bűz,füst,aztán ki-be kapcsolás és működik.Valaki tapasztalt már hasonlót?

Egy erős tisztítás lehet hogy ráférne a rendszerre.
Lehet kapni klímatisztótó habokat, srpay-ket, némelyikhez tök jó hosszú kanócot adnak... az elér mindenhová.
kavarc
'94 Carina Є 1.6 XLI

tzar

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 89
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #4940 Dátum: 2010.04.16 10:45:24 »
Sziasztok!

Nemrég vettem egy '95 ös Carina E 1.6 xli-t. Jo kis japán kocsi. Az a probléma vele h főként hidegen köztes gáznál (úgy  értem h már nincs zárt fojtó szelep és tiszta alapjárat,de még nincs is nagyon nyitva a fojtó szelep h teljesen üzemi keverék lenne) rángat. De nagyon! Tehát csak icipicit nyomom a gázt. De ha sikerül eltalálnom akkor ki esek az ülésből.
Gyújtásom OK! 10 fok. Gyertyák zsír újak. A kábelek gondolom h jók mert amúgy sima az alapjárat is meg nem dadog meg megy rendesen. A gyelosztó fedél még nyári kicsit el is vannak fogyva az érintkezők de nem gondolnám h ez lenne a hiba.
Hibakód nincs benne:(
A másik hogy reggel hideg indításnál szinte el sem kell fordítanom a kulcsot és már szépen jár is viszont mikor langyos motornál akarom indítani sokszor beletelik 5sec be is még be indul. Volt hogy abba hagytam az indítózást mert mondom széthullik az önindító és utána csak másodszorra indult be.
Mi lehet a gond??? Valami ötlete bárkinek??? Kérlek segítsetek!!!
Terhelésváltáskor (motorféknél gázadás és fordítva) nem ránt a motor?

kissanya

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 155
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #4941 Dátum: 2010.04.18 16:05:02 »
Sziasztok!

Nemrég vettem egy '95 ös Carina E 1.6 xli-t. Jo kis japán kocsi. Az a probléma vele h főként hidegen köztes gáznál (úgy  értem h már nincs zárt fojtó szelep és tiszta alapjárat,de még nincs is nagyon nyitva a fojtó szelep h teljesen üzemi keverék lenne) rángat. De nagyon! Tehát csak icipicit nyomom a gázt. De ha sikerül eltalálnom akkor ki esek az ülésből.
Gyújtásom OK! 10 fok. Gyertyák zsír újak. A kábelek gondolom h jók mert amúgy sima az alapjárat is meg nem dadog meg megy rendesen. A gyelosztó fedél még nyári kicsit el is vannak fogyva az érintkezők de nem gondolnám h ez lenne a hiba.
Hibakód nincs benne:(
A másik hogy reggel hideg indításnál szinte el sem kell fordítanom a kulcsot és már szépen jár is viszont mikor langyos motornál akarom indítani sokszor beletelik 5sec be is még be indul. Volt hogy abba hagytam az indítózást mert mondom széthullik az önindító és utána csak másodszorra indult be.
Mi lehet a gond??? Valami ötlete bárkinek??? Kérlek segítsetek!!!
Terhelésváltáskor (motorféknél gázadás és fordítva) nem ránt a motor?
szia de igen ránt a kocsi. Mert mire gondolsz???
A lepényhal megy elöl, a remény hal meg utoljára.

tzar

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 89
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #4942 Dátum: 2010.04.18 17:59:12 »
szia de igen ránt a kocsi. Mert mire gondolsz???
Nekem is ránt olyankor. Azóta csinálja mióta légtelenítve lett a fék, pumpálós módszerrel, 2 hete, vagy csak azóta tűnt fel.
Próbálom megoldani a problémát, ha rájövök, megírom.

kissanya

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 155
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #4943 Dátum: 2010.04.18 19:00:05 »
szia de igen ránt a kocsi. Mert mire gondolsz???
Nekem is ránt olyankor. Azóta csinálja mióta légtelenítve lett a fék, pumpálós módszerrel, 2 hete, vagy csak azóta tűnt fel.
Próbálom megoldani a problémát, ha rájövök, megírom.

Na várj lehet h én értelmeztem rosszul de terhelés váltásnál ránt a tied is mint az enyém, és a tied azóta csinálja ezt mióta féket légtelenítettetek?????
(mert mondjuk a kettőnek köze nincs egymáshoz)
A lepényhal megy elöl, a remény hal meg utoljára.

tzar

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 89
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #4944 Dátum: 2010.04.19 16:08:05 »
Na várj lehet h én értelmeztem rosszul de terhelés váltásnál ránt a tied is mint az enyém, és a tied azóta csinálja ezt mióta féket légtelenítettetek?????
(mert mondjuk a kettőnek köze nincs egymáshoz)
Igen, legalább is utána vettem észre. Kicsi a valószínűsége, hogy valami köze van hozzá. De elvileg lehet pl. fékrásegítő megsérült és fals levegőt szív a motor.
Bár nem biztos, hogy jól gondolom, de elindulok ezen a nyomon, aztán majd meglátom.

big_mafa

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 630
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #4945 Dátum: 2010.04.26 17:43:02 »
Na várj lehet h én értelmeztem rosszul de terhelés váltásnál ránt a tied is mint az enyém, és a tied azóta csinálja ezt mióta féket légtelenítettetek?????
(mert mondjuk a kettőnek köze nincs egymáshoz)
Igen, legalább is utána vettem észre. Kicsi a valószínűsége, hogy valami köze van hozzá. De elvileg lehet pl. fékrásegítő megsérült és fals levegőt szív a motor.
Bár nem biztos, hogy jól gondolom, de elindulok ezen a nyomon, aztán majd meglátom.

Hát hogy légtelenítettetek ti?

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22265
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #4946 Dátum: 2010.04.26 17:52:10 »
Hát hogy légtelenítettetek ti?

Odaviszem a haverhoz és megcsinálja.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

tzar

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 89
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #4947 Dátum: 2010.04.28 12:15:32 »
Hát hogy légtelenítettetek ti?
2 emberes. Átlátszó cső a légtelenítő csavarra. Egyik megnyitja a légtelenítőt, a másik lenyomja a pedált padlóig. Utána légtelenítő zár, pedál felenged. Innentől ismételni amíg tiszta buborékmentes fékfolyadék nem jön a fékből.

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22265
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #4948 Dátum: 2010.04.28 17:48:36 »
Hát hogy légtelenítettetek ti?
2 emberes. Átlátszó cső a légtelenítő csavarra. Egyik megnyitja a légtelenítőt, a másik lenyomja a pedált padlóig. Utána légtelenítő zár, pedál felenged. Innentől ismételni amíg tiszta buborékmentes fékfolyadék nem jön a fékből.
+Időnként utántölteni a fékolaj-tartályt, mert, ha kifogy, akkor előről kell kezdeni az egészet.
Sors bona nihil aliud
Toyota C-HR Selection 2018.
Toyota Corolla 1.8 VE (USDM) 1998.

tzar

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 89
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #4949 Dátum: 2010.04.29 12:45:32 »
2 emberes. Átlátszó cső a légtelenítő csavarra. Egyik megnyitja a légtelenítőt, a másik lenyomja a pedált padlóig. Utána légtelenítő zár, pedál felenged. Innentől ismételni amíg tiszta buborékmentes fékfolyadék nem jön a fékből.
+Időnként utántölteni a fékolaj-tartályt, mert, ha kifogy, akkor előről kell kezdeni az egészet.
:yes: