Helló Rekjuj!
Nekem is volt 1x egy hasonló hibám, egy ideig úgy használtam, nem jöttem rá mi a baja!
Egyszer 1 napos állás után, indulás előtt a gázolajszűrőre épített pumpával felnyomtam a gázolajat, és így pöccre indult.
Ezután beszereltem a üzemanyag vezetékbe egy 800 Ft-os visszacsapószelepet, és így azóta is hiba nélkül teljesít!
Az adagolóban lévő szívószeleppel történhetett valami, ezért szép lassan visszafolyt a gázolaj az üza. tartályba.
Indítózáskor a tápszivattyúnak fel kellett tölteni az egész üzemanyagrendszert, ki kellett légtelenítenie, csak ezután volt hajlandó beindulni a motor.
Megnéztem, ilyen jó időben (a garázsban 23 fok) izzítás nélkül 2-3 másodperc alatt beindul, izzítással azonnal.
Tehát ezek szerint még rossz izzítórendszerrel is el kellene indulnia.
Ez csak egy hibalehetőség a sok közül, próbáld ki, nem kerül semmibe!
Egyébként az izzítógyertyákat legegyszerűbben úgy lehet kipróbálni, hogy le kell szerelni róluk az összekötő hidat, és az aksiról egyenként +12 voltot kell nekik adni egy vezetéken. Ha a gyertya menetes vége és a vezeték összeérintésekor szikrázik akkor 99% hogy jó.