Sziasztok új vagyok itt, a nevem Gábor és Bp-en hajom az én kis Carinámat. 1997.07.es gyártású Toyota Carina E 1.6 Liftback XLi -m van.
Hétfő reggel 11-kor elkezdtem olvasni ezt a Topic-ot és most értem a végére (csüt fél három van). Szerencsére nem volt sok meló idebent, ráértem olvasgatni
Gondoltam leírom eddig milyen problémáim voltak a kocsival -és mik voltak rá a megoldások- valamint most milyenekkel kell szembenéznem, hátha tud okulni belőle valaki.
178000km-rel vettem meg (elvileg) és azt hiszem törve volt, mert a hátsó ajtó két oldalán az illesztés nem ugyanakkora (semmi más törésre utaló jel nincs)
Vásárlás után:
-jobb axiál lógott, csere párban
-klíma nem ment (a mai napig nem tudták megcsinálni hogy 2 hónapnál tovább tartsa a gázt)
-remegés a motor felől 2400-as fordulat környékén (flexi-cső csere)
-teljes kuplung csere (a váltó azóta is kicsit fura)
Most 193000 van benne:
-a klímát háromszor csináltattam meg, mindig 20ezer fölötti összegért (tömítésekkel), de ahogy már írtam egyszer sem lett az igazi
-a flexi-csöves hang egyre durvább, most csináltam olajcserét (Total Quartz 7000 10w40) és azóta szinte minden fordulaton jön a remegés, már attól félek hogy szétesik valami, jövő héten megyek megcsináltatom
-az első övek nem húzzák vissza magukat, kézzel kell segíteni (be kellene olajozni valamit?)
-motorháztetőt le kellene fényeztetnem, mert a kőfelerődések helye rozsdásodik több helyen is (gyári fényeséssel is van ilyen probléma?)
-a kormány gumija felül (gondolom ahol legtöbbet tűzi a nap) nagyon gáz már, ezt a bőrözést mag kipróbálom én is
-kétszer nem indult már a rablásgátló hibájából
Amúgy imádom a kocsim!
Pl mikor kettesbe teszem és 2000 alá esik a fordulat, enyhe gyorsításnál annyira ééédes hangja van, ilyen kis vááooo. Meg amikor hármasból négyesbe váltok -prm...brmm- és a fordulat pont annyit esik, hogy tudok rendesen tovább gyorsítani rántás nélkül...