Szerző Téma: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...  (Megtekintve 2677693 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

gaborvandor

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 7
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3690 Dátum: 2008.10.07 15:53:29 »
Tehát álló helyzetben felpörgetve nem csinálja, csak ha sebességben van az autó, mozgás közben.
Minden sebesség fokozatban csinálja az említett fordulatszám tartományban?

1. és 2. fokozatban előfordul, hogy elmarad a zörgés, egyébként mindig csinálja, olykor más-más intenzitással (azért mindig hangosan és baljósan), de csörög.

kavarc

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 918
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3691 Dátum: 2008.10.07 17:18:41 »
Tehát álló helyzetben felpörgetve nem csinálja, csak ha sebességben van az autó, mozgás közben.
Minden sebesség fokozatban csinálja az említett fordulatszám tartományban?

1. és 2. fokozatban előfordul, hogy elmarad a zörgés, egyébként mindig csinálja, olykor más-más intenzitással (azért mindig hangosan és baljósan), de csörög.

Hmmm... ennek erőteljesen rezonátor ill. flexicső "szaga" van.
Sajnos szakszerű leírást nem tudok adni a dologról... azt majd a nálam sokkal jobban hozzáértőek fognak. :)
Amúgy ezen a problémán elég sokan végigmentek már (többek közt én is).
Szóval valószínüleg a katalizátor előtt lévő kis gömbőcben égtek ki a tömítések, ami bizinyos ford.szám-tartományban ezt az érdekes hangot kelti. Cseréjével orvosolható a probléma. Én személy szerint nem vettem bele gyárit, hanem egy megfelelő méretű "flexicső" lett a helyére hehesztve.
kavarc
'94 Carina Є 1.6 XLI

taby

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 5042
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3692 Dátum: 2008.10.07 18:24:29 »
Tehát álló helyzetben felpörgetve nem csinálja, csak ha sebességben van az autó, mozgás közben.
Minden sebesség fokozatban csinálja az említett fordulatszám tartományban?

1. és 2. fokozatban előfordul, hogy elmarad a zörgés, egyébként mindig csinálja, olykor más-más intenzitással (azért mindig hangosan és baljósan), de csörög.

Hmmm... ennek erőteljesen rezonátor ill. flexicső "szaga" van.
Sajnos szakszerű leírást nem tudok adni a dologról... azt majd a nálam sokkal jobban hozzáértőek fognak. :)
Amúgy ezen a problémán elég sokan végigmentek már (többek közt én is).
Szóval valószínüleg a katalizátor előtt lévő kis gömbőcben égtek ki a tömítések, ami bizinyos ford.szám-tartományban ezt az érdekes hangot kelti. Cseréjével orvosolható a probléma. Én személy szerint nem vettem bele gyárit, hanem egy megfelelő méretű "flexicső" lett a helyére hehesztve.
Márcsak a fordulattartományból következtethetően (milyen szép szó:)) flexicsőcsere fogja orvosolni. A motor rezonanciáját csillapító kütyüről van szó. Kipuffogósok nagyon hamar orvosolni tudják.

gaborvandor

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 7
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3693 Dátum: 2008.10.07 19:10:56 »
Tehát álló helyzetben felpörgetve nem csinálja, csak ha sebességben van az autó, mozgás közben.
Minden sebesség fokozatban csinálja az említett fordulatszám tartományban?

1. és 2. fokozatban előfordul, hogy elmarad a zörgés, egyébként mindig csinálja, olykor más-más intenzitással (azért mindig hangosan és baljósan), de csörög.

Hmmm... ennek erőteljesen rezonátor ill. flexicső "szaga" van.
Sajnos szakszerű leírást nem tudok adni a dologról... azt majd a nálam sokkal jobban hozzáértőek fognak. :)
Amúgy ezen a problémán elég sokan végigmentek már (többek közt én is).
Szóval valószínüleg a katalizátor előtt lévő kis gömbőcben égtek ki a tömítések, ami bizinyos ford.szám-tartományban ezt az érdekes hangot kelti. Cseréjével orvosolható a probléma. Én személy szerint nem vettem bele gyárit, hanem egy megfelelő méretű "flexicső" lett a helyére hehesztve.
Márcsak a fordulattartományból következtethetően (milyen szép szó:)) flexicsőcsere fogja orvosolni. A motor rezonanciáját csillapító kütyüről van szó. Kipuffogósok nagyon hamar orvosolni tudják.
Helló Misi!

Köszönöm a segítséget, megnézzük a csövet!
Üdv.
G.

gaborvandor

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 7
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3694 Dátum: 2008.10.07 19:12:17 »
Tehát álló helyzetben felpörgetve nem csinálja, csak ha sebességben van az autó, mozgás közben.
Minden sebesség fokozatban csinálja az említett fordulatszám tartományban?

1. és 2. fokozatban előfordul, hogy elmarad a zörgés, egyébként mindig csinálja, olykor más-más intenzitással (azért mindig hangosan és baljósan), de csörög.

Hmmm... ennek erőteljesen rezonátor ill. flexicső "szaga" van.
Sajnos szakszerű leírást nem tudok adni a dologról... azt majd a nálam sokkal jobban hozzáértőek fognak. :)
Amúgy ezen a problémán elég sokan végigmentek már (többek közt én is).
Szóval valószínüleg a katalizátor előtt lévő kis gömbőcben égtek ki a tömítések, ami bizinyos ford.szám-tartományban ezt az érdekes hangot kelti. Cseréjével orvosolható a probléma. Én személy szerint nem vettem bele gyárit, hanem egy megfelelő méretű "flexicső" lett a helyére hehesztve.
Márcsak a fordulattartományból következtethetően (milyen szép szó:)) flexicsőcsere fogja orvosolni. A motor rezonanciáját csillapító kütyüről van szó. Kipuffogósok nagyon hamar orvosolni tudják.
Köszi Kavarc!
Üdv.
G.

gaborvandor

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 7
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3695 Dátum: 2008.10.07 19:14:47 »
Tehát álló helyzetben felpörgetve nem csinálja, csak ha sebességben van az autó, mozgás közben.
Minden sebesség fokozatban csinálja az említett fordulatszám tartományban?

1. és 2. fokozatban előfordul, hogy elmarad a zörgés, egyébként mindig csinálja, olykor más-más intenzitással (azért mindig hangosan és baljósan), de csörög.

Hmmm... ennek erőteljesen rezonátor ill. flexicső "szaga" van.
Sajnos szakszerű leírást nem tudok adni a dologról... azt majd a nálam sokkal jobban hozzáértőek fognak. :)
Amúgy ezen a problémán elég sokan végigmentek már (többek közt én is).
Szóval valószínüleg a katalizátor előtt lévő kis gömbőcben égtek ki a tömítések, ami bizinyos ford.szám-tartományban ezt az érdekes hangot kelti. Cseréjével orvosolható a probléma. Én személy szerint nem vettem bele gyárit, hanem egy megfelelő méretű "flexicső" lett a helyére hehesztve.
Márcsak a fordulattartományból következtethetően (milyen szép szó:)) flexicsőcsere fogja orvosolni. A motor rezonanciáját csillapító kütyüről van szó. Kipuffogósok nagyon hamar orvosolni tudják.
Tabynak is köszönjük!

ÜDv.
G.

tomahawk

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 500
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3696 Dátum: 2008.10.07 22:13:40 »
na ez erdekes mert en is hallok enyhe rezonalast a motor felol es nalam is 90-100 kozott jon elo a hang.

nekem a kovetkezo a rettentoen primitiv kerdesem lenne: hogyan lehet felhajtani a hatsoules uloreszet? 8]]] holnap vmi butort kene szallitani de meg erre az eddig eltelt 3 honap alatt meg nem jottem ra ... igaz nem is volt ra szukseg.  8]
Lehettem volna halasz ...

bgabor

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 102
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3697 Dátum: 2008.10.08 09:24:51 »
Üdv!

Kb másfél éve figyeltem fel arra, hogy akkor megy egyenesen a kocsi, ha egy kicsit jobbra áll a kormány. Nem vészes, egyáltalán nem zavaró, de azért most, hogy elkezdtem nap mint nap autópályázni nem tudom nem lesz-e valami gond vele.
Szóval rohanjak szerelőhöz vagy használjam továbbra is nyugodtan? ::)

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3698 Dátum: 2008.10.08 09:29:14 »
Üdv!

Kb másfél éve figyeltem fel arra, hogy akkor megy egyenesen a kocsi, ha egy kicsit jobbra áll a kormány. Nem vészes, egyáltalán nem zavaró, de azért most, hogy elkezdtem nap mint nap autópályázni nem tudom nem lesz-e valami gond vele.
Szóval rohanjak szerelőhöz vagy használjam továbbra is nyugodtan? ::)

Egy kicsit huz balra a kocsi es ellenkormanyzol, vagy csak a kormany van ferden rogzitve?


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

bgabor

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 102
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3699 Dátum: 2008.10.08 09:45:10 »

Egy kicsit huz balra a kocsi es ellenkormanyzol, vagy csak a kormany van ferden rogzitve?

Előbbi...

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3700 Dátum: 2008.10.08 09:58:54 »

Egy kicsit huz balra a kocsi es ellenkormanyzol, vagy csak a kormany van ferden rogzitve?

Előbbi...

En mindig ugy gondolkodok, hogy fumovu, kormanymu, fekek, gumi rendben legyenek. Tehat en megnezetnem.
De hallgasd meg a mesterek velemenyet is, mert tobb  dolog is okozhatja, lehet nem komoly a dolog.


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

kavarc

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 918
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3701 Dátum: 2008.10.08 10:40:35 »
nekem a kovetkezo a rettentoen primitiv kerdesem lenne: hogyan lehet felhajtani a hatsoules uloreszet? 8]]] holnap vmi butort kene szallitani de meg erre az eddig eltelt 3 honap alatt meg nem jottem ra ... igaz nem is volt ra szukseg.  8]
Nekem japán sedan-om van. Abban csimán fel kell "tépni" az ülőlapot - ugyanis patentok rögzítik. Szóval felhajtani nem lehet, csak kivenni.
kavarc
'94 Carina Є 1.6 XLI

Profy

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3148
  • Bontó szökevény 5,2L országút :D
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3702 Dátum: 2008.10.08 11:36:33 »
Nekem japán sedan-om van. Abban csimán fel kell "tépni" az ülőlapot - ugyanis patentok rögzítik. Szóval felhajtani nem lehet, csak kivenni.

De ez a sedan ra érvénys.A liftbacknál előre lehet dönteni az ülést mint a Yarisba. :D
Toyota Avensis I.Se 2002 kifutó

16

tomahawk

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 500
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3703 Dátum: 2008.10.08 18:22:40 »
nekem a kovetkezo a rettentoen primitiv kerdesem lenne: hogyan lehet felhajtani a hatsoules uloreszet? 8]]] holnap vmi butort kene szallitani de meg erre az eddig eltelt 3 honap alatt meg nem jottem ra ... igaz nem is volt ra szukseg.  8]
Nekem japán sedan-om van. Abban csimán fel kell "tépni" az ülőlapot - ugyanis patentok rögzítik. Szóval felhajtani nem lehet, csak kivenni.

az jo mert nekem is japan szedanom van ('95-os).
na hogy is van ez a feltepes?  8]   az uloresz es a hattamla koze nyulsz be es ott "teped" fel?  8]]] most nemtudom kiprobalni mert a cegnel tarolom a kocsit. 8]
Lehettem volna halasz ...

kavarc

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 918
Re: Tipushibák, kellemetlenségek és kezelésük ...
« Válasz #3704 Dátum: 2008.10.08 18:43:02 »
nekem a kovetkezo a rettentoen primitiv kerdesem lenne: hogyan lehet felhajtani a hatsoules uloreszet? 8]]] holnap vmi butort kene szallitani de meg erre az eddig eltelt 3 honap alatt meg nem jottem ra ... igaz nem is volt ra szukseg.  8]
Nekem japán sedan-om van. Abban csimán fel kell "tépni" az ülőlapot - ugyanis patentok rögzítik. Szóval felhajtani nem lehet, csak kivenni.

az jo mert nekem is japan szedanom van ('95-os).
na hogy is van ez a feltepes?  8]   az uloresz es a hattamla koze nyulsz be es ott "teped" fel?  8]]] most nemtudom kiprobalni mert a cegnel tarolom a kocsit. 8]

Én valamelyik ajtó felőli végén kezdtem meg. Ott aránylag jól meg lehetett fogni. Határozott mozdulat kell hozzá és némi erő. Nem kell megijedni. :)
kavarc
'94 Carina Є 1.6 XLI