De a téliekbe (205/55) szerintem 3.0-át teszek majd.
Szerintem tegyél bele 4.0-át, mert hát ha már lúd, akkor legyen kövér és különben is az 1300 kg igényli a bika nyomást. Én is holnaptól 3.0-ra fújom az 1 tonnás autómat, a mérnökök meg mind képzetlen hülyék és csak viccből alkalmazzák őket az autógyárak, valójában a designereknek és a marketingeseknek köszönhetjük az autókat.
Hiába ragozod ezt
... Kipróbáltam és azt tapasztaltam, hogy a dolognak a komfort-hiányosságokon kívül SEMMI hátránya nincs. Van viszont előnye: könnyebben gurul az autó (javuló menetteljesítmények, csökkenő fogyasztás), és stabilabb a gyors kanyarokban. Bocs, hozzá kell tenni azt is hogy ezáltal biztosan néhány futómű-alkatrész is hamarabb cserére szorul majd (ez viszont jól kivédhető az úthibák kikerülésével). És ennyi. A menetbiztonságra NINCS negatív hatása, sőt. Most persze nem a 4 barról beszélek, azt nem próbáltam és nem is fogom. De a Starletben a 2.7-nek, a Camryben a 2.8-nak és az Avensisben a 3.0-nak NINCS rossz hatása a menettulajdonságokra, sőt. Pl. a Királyhágón (ahol az út sem tükörsima) próbáltam épp eleget. Ezek után mondhatsz bármit...
(Egyébként 1450 kg az autó, de mindegy. A Camry csak 1100 de az is stabil 2.8-al. Hajjaj de még mennyire, korábban a 2.2-vel messze nem tudtam olyan kanyarokat menni.)
Nem kell elhinni