Utána olvastam külföldi fórumokon kicsit. Sokan azt írják, hogy a 12V-s akksival is lehet gond esetleg. Azt leellenőriztem, 14V volt, szóval az elvileg pipa. Volt akik azt írták, hogy a távirányító eleme is lehet lemerülő félben. Azt lemértem, 3V. Annak illik 3.2V-osnak lennie úgyhogy kicseréltem majd, csak ma nem sikerült olyan boltot találni ahol van az a fajta. Volt aki azt írta, hogy a bekapcsolo gombot nyomja hosszabban. Ma délután mentem rengeteget es nem volt vele semmi baj...
A 12V aksinak mikor döglődik, akkor van olyanja tényleg, h nem indul be elsőre. Nekem mikor megadta magát, aznap reggel kb 3-4. alkalomra "indult csak be" - váltott Ready-be.
A kulcsban ha merül az elem, akkor "gyújtásra" sem akar váltani, mert már ahhoz is kell a kulcs érzékelése, de ki tudja. Üresjáratban elemet ha megméred, akkor már elég rossz kell legyen, hogy csökkenjen a fesz. Másképp mondva még lehet, h üresjáratban semmi baja (kb megvan a fesz), de terhelten meg már nem bírja az "adóteljesítményet". Egyébként a kulcsnál van olyan, h ha pl összefogom a telefonnal, akkor nem érzékeli (persze ilyenkor se gyújtás, se Ready). Továbbá vannak olyan helyek én környezetemben egy ilyenről tudok biztosan), ahol valszeg a vételi körülményei nem megfelelőek, h konkrétan alig lehet még zárni/nyitni is az autót, mert egyszerűen alig akarja venni. Aztán beülve már persze veszi jobban.
12V aksi 14V csak akkor lehet, ha Ready-ben van, mert ekkor az inverter és a fedélzeti rendszer a hagyományos autókhoz hasonlóan 14V-on tölti a 12V rendszer aksiját. Ha próbálni akarsz, akkor gyújtás (fék nélkül Start 2x), nyomd fel a szellőző ventit, kapcsold fel a tompítottat, menjen a rádió, esetleg refi, vészvillogó, ködlámpa. Ha így is 10V fölött maradsz, akkor jó az aksi!