Az alap hangszórókat is a JBL adja csak nincs logózva, de a JBL logós hang is nagy trágya, valamit ki kéne ötölnünk... Egy csomó autót nem néztem meg, mert nem JBL-es volt Így utólag kár...
Nagyon hiányoznak a mély hangok. Az egyik barátom első körben erősítőt javasolt, aztán hangszórók cseréje és a végén plusz mélynyomó.
Szívem szerint én a végén kezdeném, hogy mi történik a hangképpel, ha a mélyet mélynyomóra bízzuk?
Offos autóban ezen túl vagyok. A legjobb megoldás egy olyan mélynyomó hátra, ami az alábbi tulajdonságokkal rendelkezik:
1. Saját erősítője van (különben kell egy erősítő is, erres is van jó tippem) aminek van power bemenete (vagy kell egy power- line-in átalakító, van ilyen, btw).
2. Lehetőleg szabályozható a szűrője, a mély kiemelés mértéke, stb.
3. A mélynyomó tépőzárral (vagy hasonló megoldással) rögzíthető a csomagtérben.
A csatlakozókat könnyen oldhatóra kell kialakítani, hogy a mélynyomót - ha kell a hely - gyorsan ki lehessen szedni. Az a szerencsés helyzet, hogy a Prius amolyan egyterű-szerűség, így szemben a limuzinokkal, a mély jó hatásfokkal vehető ki a rendszerből.
Az Auris HSD-vel mákom van, olyan sok a mélye, hogy amikor A2DP-vel hallgatok zenét, le kell vennem a mélyet a kocsiban. Emögött az van, hogy a telefonomon fülessel hallgatom a zenét, amikor sétálok. A fülesek meg szarok, vagy ha nem, akkor nem hallani semmit a környezetből, szóval simán a busz elé lehet lépni. Ezért e telón a mély meg van emelne. Ez a kocsiban igen brutális hatással jár. Szerencsére forrásonként szabályozható a hangszín beállítás.
Azzal azért érdemes tisztában lenni, hogy autóban nem lehet igazán mély (20 - 30 Hz) hangokat kicsalni, mert ahogy elkezd gördülni a kocsi, kioltja ezeket a frekiket. Szóval ez ne legyen cél, mert nem fog menni.