Beszéltem telefonon a kiskőrösi szerelővel, így a hallottak alapján ezen verziókat említette meg, mint lehetséges hibalehetőség:
-gyújtótrafó
-a nagynyomású üzemanyagrendszer befecskendező rendszerébe kerülhetett valami kosz, por, stb.
-a 2 jeladó közül talán a főtengely jeladója érzékelhetett valamit, és ezért tiltott le azonnal (illetve utána fullasztotta le a motort, amikor be akartam indítani), mert állítólag ha elszakadna az ékszíj akkor is ez a vészrendszer lép életbe, hogy ne tehess több kárt az autóban - szóval lehet meleg állapotában észlelt valamit, és mivel a 2 jeladó mást mutatott, így azonnal letiltott.
Ez lehetett akár fals jelzés is, és lehet többet nem is jön elő..., de a tanács az volt, hogy menni kell a kocsival, és figyelni.
Hiszen most is akkor jött elő, amikor már be volt melegedve a motor (hiszen a tréleres telepén hidegen persze, hogy azonnal pöccre beindult, és nem produkált hibát).
Menni és figyelni, ha esetleg X km után jön elő, hiszen az akkor már legalább egy támpontot adhatna neki is, hiszen ha most levinném hozzá az autót ő is csak ezt tudná kb tenni vele, beleül, és megy vele, bízva abban, hogy előjön a hiba.
Szóval városon belül maradni, ha esetleg leállna megint, akkor legyen hova félreállni - és nagy valószínűség szerint pusztán megvárni, hogy visszahűljön a motor, és uzsgyi tovább.
Amúgy ő ezt a 3.-ik variánsot tartja a legvalószínűbbnek pont a fent vázolt letiltás(ok) miatt, és hogy a rendszer nem engedte, hogy beindítsam az autót, hogy ha tényleg egy igazi baj esetén elszakadt volna a szíj, ne tegyem gallyra a motort.