Igen, köszönöm a leírást, én is azon lettem volna, hogy magam cserélem, mert megtaláltam én is a leírást a neten erről a régi olaj kijáratásról. Cseppet sem veszélytelen egyébként, ugyanis - ahogy írod - arra kínosan kell ügyelni, hogy a citrom soha ne menjen olaj nélkül. Végülis az eljárással a citromból lehet és kell a legtöbb régi olajat kiszedni.
Egyébként miután ma megtudtam, hogy milyen olaj került bele, megnéztem, nagyon tiszta az olaj, égett szaga nincs. Szintje mesterkélten profin jól van belőve, most néztem az előbb előírás szerint kb. 30km utazás után, és pontosan a hot és a cool tartomány között középen van, fokozatok végigjáratva, járó motornál P-ben.
Nekem az Off Chysler-en rengeteget javított a váltás finomságán a Prolong adalék.
Prolongot öntött már hozzá valaki? Nekem egyébként a Camry-val annyi a megfigyelésem, hogy hidegen nagyon jó, melegen már kicsit tud rántani a váltása. Az első fokozatot elég magasra hagyja pörögni, de alá tud váltani nagyon kis terhelésnél (pl. 60km/h-nál váltja a 4-et, és akkor a motor forog úgy 1500 f/p-t). A hirtelen, kissé kapkodós váltása egyébként pont kis terhelésen és alacsony fordulaton van csak, 2000 f/p motorfodulat feletti váltások simák, és határozottak, elég keveset csúsztat pl. a Chryslerhez képest. Prolonggal kisimítanám ezt a kis kapkodást, de ha valaki nem javasolja Toyota váltóba, akkor kihagyom, és járok vele így. Maga az olajcsere nem indokolt a szín és szag alapján.