videorol nekem ügy tünik hogy a hosszbordásszijtol jön, de igy képen keresztül nem jön át igazán.
Én is erre gyanakszom. Szinte biztos, hogy nem generátor csapágy. Megjelöltem a szíj egy pontját és az ominózus pont két nyikorgás alatt fordul egyet. Amúgy a szíj szerintem hibátlan.
Ha már itt vagyok, megosztok néhány infót:
2006-os 1,4 d4d Luna felszereltségű Wagonom van, újonnan vettem. 58 000 km van benne. 1 hete cseréltem sk. egy H7-es izzót benne, egyéb hiba nem volt. Szépen megy, nem hangos, jól húz. Fogyasztása az 58 eKm alatt 4,5 L/100 Km. Az utak kb. 25 %-a hosszú (400-700 km 1 menet) a 40 %-a 30-60 km, míg a maradék városi közlekedés. Az alapjárat egyenletes, kb. 800/perc. 160 km/h-nál nem mentem vele gyorsabban még, de általában "öregurasan" vezetek, hamar felváltok 5-be, 2000-2100-nál nagyobb fordulat ritkán van benne. Olajat nem "eszik", eddig csak oda vittem márkaszervízbe, ahol vásároltam. Csak a kötelező dolgok volta benne cserélve(olaj, olajszűrő, most üzemanyagszűrő is, pollenszűrő) Amikor megvettem, a tompított fényeket még a legmagasabb állásban is alacsonyra "veretőnek" találtam, így azokat azonnal alapból magasabbra is vették. A digit. klíma kitűnő, holtbiztosan tartja a hőfokot. Eredeti gumi van rajta, talán ez évben kell cserélni, még 1mm van a kopásjelzőig. (nincs téli gumim!) Vonóhorgom is van, 2 hetente húzok egy fékezetlen utánfutót vele, azzal is igen stabil. Jó gép, jól összerakott precíz járgány, mindenkinek ajánlani tudom. Annak idején vívódtam, hogy ezt-e vagy az 1,6-os corollát vegyem. (mert csak azzal lehet összehasonlítani) 230 eFt volt akkor a különbség, ha jól emlékszem, de megérte.
Hát egyenlőre ennyit.
Üdv, és ha lesz még vélemény a nyikorgásra, köszönettel veszem.