Szerző Téma: D-4D  (Megtekintve 1024865 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

lablac

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6859
Re:D-4D
« Válasz #3540 Dátum: 2013.03.22 01:32:43 »
Valamiert Ausztria felol mindig jobban fogyasztott az autom mint visszafele (biztos ot is huzta a honvagy  :lol: ). Ezt mar tobben tapasztaltak. Meg akkor is, ha az osztrak hataron tul tankoltam visszafele menet.  :yes:
Anno volt az index attraktoraban egy pancser teszt, amiben azonos osztrak es tobbfele magyar kutrol szarmazo, azonos mennyisegu gazolajjal hajtottak traktort allo helyben alapjaraton. Az osztrak gazolajjal meg kicsit kevesebb ideig is zakatolt a traktor  :yes:
Amugy ha jobban belegondolunk, a par decis elteres siman adodhat abbol, hogy hazank medence, amibol az osztrakok fele menet "ki kell maszni" hazafele meg nem (pl Linz 266 meter magasan van, mig pest ~120m de feletek mar 100m sincs a tengerszint feletti magassag). Tovabba Gyor kornyeken ha jol emlekszem ENY-NY felol fuj jellemzoen a szel. Ezek egyutt siman kitesznek am par decit  :yes:

De mondok en meg Neked par urban legendet:
nyugaton jobban mos a mosopor, nagyobb a gaz futoerteke, edesebb a csoki (meg ugy altalaban minden) de mindez nem is szamit, hisz a szemet nyugat mergezi a magyarok eteleit lassan pusztito idegmergekkel, hogy mind elhulyuljunk es csak rabszolgaknak legyunk jok a nyugat szamara  [rohog] :lol: :clap: :D ;)
« Utoljára szerkesztve: 2013.03.22 01:55:58 írta labiscsakl »


Voltak:  '08 Auris 2.0 D-4D Sol; '05 Honda Jazz 1.2 i-DSI S Cool, '09 Honda Accord 2.4 i-VTEC EX

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:D-4D
« Válasz #3541 Dátum: 2013.03.22 07:14:40 »
Környékben elég sok Német és Svájci emberke él.... ideköltöztek a nyugdijas idökre, vagy pedig nyaralót tartanak fent.
Szoktak hozni csokit, tényleg sokkal finomabb ,mint a hazai  :D
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:D-4D
« Válasz #3542 Dátum: 2013.03.22 07:38:39 »
Környékben elég sok Német és Svájci emberke él.... ideköltöztek a nyugdijas idökre, vagy pedig nyaralót tartanak fent.
Szoktak hozni csokit, tényleg sokkal finomabb ,mint a hazai  :D
Ez már eddig is bizonygatott dolog,hogy még a kint gyártott márkás cikkek, csoki, húskészitmények stb a keleti piacra gyengébb minőségüek, ráadásul azonos áron.

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
Re:D-4D
« Válasz #3543 Dátum: 2013.03.23 13:54:57 »
Kétlem, hogy valakinek új lenne, de egész jó összefoglaló: http://totalcar.hu/magazin/technika/2013/03/23/ez_nem_a_turbo_hibaja/

NyariG

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 397
Re:D-4D
« Válasz #3544 Dátum: 2013.07.30 20:50:48 »
Sziasztok, pár hete vettem egy Corolla Verso-t 2,0 d-4d 116LE Diesel motoros verziót. 133e km-mel.

Most viszont van vele egy kis gond. Nagyon nem akarom szétberhelni mert az eladó vállat rá 1 év garifélét, de ö most 400km-mel arrébb van.

A lényeg hogy nem úgy húz a paripa mint kellene neki, szóval mintha a turbó nem töltene rendesen, viszont azt hallom mikor dolgozni kellene neki hogy süvít, szóval olyant mint ha lukas lenne a szívócső és ott nyomná ki a levegőt és ne bele a hengerbe....
Műszerfalon semmilyen hiba jelzés nem jön.

Valakinek van valami ötlete mit kellene megnéznem vagy csinálnom?

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
Re:D-4D
« Válasz #3545 Dátum: 2013.07.30 20:59:36 »
EGR szelep?

Yautja

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 906
Re:D-4D
« Válasz #3546 Dátum: 2013.07.31 11:01:57 »
Sziasztok, pár hete vettem egy Corolla Verso-t 2,0 d-4d 116LE Diesel motoros verziót. 133e km-mel.

Most viszont van vele egy kis gond. Nagyon nem akarom szétberhelni mert az eladó vállat rá 1 év garifélét, de ö most 400km-mel arrébb van.

A lényeg hogy nem úgy húz a paripa mint kellene neki, szóval mintha a turbó nem töltene rendesen, viszont azt hallom mikor dolgozni kellene neki hogy süvít, szóval olyant mint ha lukas lenne a szívócső és ott nyomná ki a levegőt és ne bele a hengerbe....
Műszerfalon semmilyen hiba jelzés nem jön.

Valakinek van valami ötlete mit kellene megnéznem vagy csinálnom?


Turbó feltöltő utáni csöveket végig kell nézni, szétcsúszott, lyukas...
E12 '05 2ZZ-GE 1.8 TS

Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés, Corolla Celica T-Sport javítás- gumiszerelés - autóhifi  stb.

NyariG

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 397
Re:D-4D
« Válasz #3547 Dátum: 2013.08.13 16:55:18 »

Turbó feltöltő utáni csöveket végig kell nézni, szétcsúszott, lyukas...


Nem megnéztük, hát a levegövisszahüttöböl kijövö (vagy a belemenö) csö volt/van kirepedve elég szépen. Most megragasztottuk ragasztószallagal. Pénteken megjön az alkatrész ás ki lesz cserélve...
De mér most sokkal erössebb és 1,5literrel kevesebbet fogyaszt :)

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:D-4D
« Válasz #3548 Dátum: 2013.09.12 12:30:12 »
http://www.injektor.hu/index.jsp?id=2&main=311&akt=2

Érdekes leírás egy d4d motoros Hiace hibájáról. Talán már olvastátok, talán nem, tanulságos és részben megint csak a megfelelő karbantartás (utángyártott légtömegmérő vásárlása) hiánya okozza a galibát.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Roland

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 4
Re:D-4D
« Válasz #3549 Dátum: 2013.10.25 08:23:18 »
Sziasztok!

Van egy 2007-es, 77ezret futott dízel Yarisom. Szeretem! Azonban ha 20 fok alá megy a hőmérséklet, és nincs beindítva 3 napig, nehezen akar életre kelni. Az akksi tekeri mint állat(tudom, először mindenki "őt" okolná és cseréljem ki azonnal, de először még beméretem), de csak 4-5. próbálkozásra kapja el. Illetve beindul elsőre, de egyből le is áll. Aztán ha beindul nem jár szépen, szaladgál a fordulatszám, hol 800 hol 1000 között(na ezért nem az akksi a bűnös, szerintem. Régen nem szaladgált a fordulatszám hidegen, alapjáraton). Egészen addig, amíg be nem melegszik. Hetente kétszer ha használjuk, nem volt még semmi cserélve benne (a szokásos dolgokon kívül: olaj, szűrők, lengők, stb. az akksi még a gyári), nem kellett szerelni sem. Izzítani izzaszt (legalább is jelez a lámpája), és rájöttem arra is, hogy ha indítás után egyből adok kis gázfröccsöket, akkor nem áll le. Csak az meg nem szokott jót tenni a hideg motornak.
 Volt valakinek már ilyen problémája? Szerintetek mi okozhatja ezt a jelenséget? Ha senki nem tud segíteni, kénytelen leszek elvinni egy Toyota szervizbe, de nem szívesen megyek oda sem, teljesen tudatlanul.
HELP HELP HELP

PiciPeti

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
Re:D-4D
« Válasz #3550 Dátum: 2013.10.25 09:31:32 »
Szerintem nézd meg az izzítógyertyákat. Lehet csak 1-2 izzít. Ha melegen (félmelegen) már jó, van alapjárat, akkor más nagyon nem lehet...  :hmmmm:

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:D-4D
« Válasz #3551 Dátum: 2013.10.25 09:46:10 »
Szerintem nézd meg az izzítógyertyákat. Lehet csak 1-2 izzít. Ha melegen (félmelegen) már jó, van alapjárat, akkor más nagyon nem lehet...  :hmmmm:
de még javában + van, nem kellene ilyen hibát produkálnia...... nekem soha ilyen gondom nem volt, pedig ebben már 160 ezer km van , és gyári aksi
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Yautja

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 906
Re:D-4D
« Válasz #3552 Dátum: 2013.10.26 09:46:21 »
Sziasztok!

Van egy 2007-es, 77ezret futott dízel Yarisom. Szeretem! Azonban ha 20 fok alá megy a hőmérséklet, és nincs beindítva 3 napig, nehezen akar életre kelni. Az akksi tekeri mint állat(tudom, először mindenki "őt" okolná és cseréljem ki azonnal, de először még beméretem), de csak 4-5. próbálkozásra kapja el. Illetve beindul elsőre, de egyből le is áll. Aztán ha beindul nem jár szépen, szaladgál a fordulatszám, hol 800 hol 1000 között(na ezért nem az akksi a bűnös, szerintem. Régen nem szaladgált a fordulatszám hidegen, alapjáraton). Egészen addig, amíg be nem melegszik. Hetente kétszer ha használjuk, nem volt még semmi cserélve benne (a szokásos dolgokon kívül: olaj, szűrők, lengők, stb. az akksi még a gyári), nem kellett szerelni sem. Izzítani izzaszt (legalább is jelez a lámpája), és rájöttem arra is, hogy ha indítás után egyből adok kis gázfröccsöket, akkor nem áll le. Csak az meg nem szokott jót tenni a hideg motornak.
 Volt valakinek már ilyen problémája? Szerintetek mi okozhatja ezt a jelenséget? Ha senki nem tud segíteni, kénytelen leszek elvinni egy Toyota szervizbe, de nem szívesen megyek oda sem, teljesen tudatlanul.
HELP HELP HELP

Szia!
Ha napközben utána indul rendesen, csak ha sokáig áll és utána nem akar, nagyon a magasnyomású szivattyúra tereli a gyanút...
E12 '05 2ZZ-GE 1.8 TS

Autóvillamosság - autó javítás - Toyota szervizelés, Corolla Celica T-Sport javítás- gumiszerelés - autóhifi  stb.

donkartacs

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 3
Re:D-4D
« Válasz #3553 Dátum: 2014.02.20 16:11:47 »
  Sziasztok!

Erdeklodni szeretnek hogy vettem egy Toyota Corollat 2.0 D4-D. Az a problemam hogy tettem bele elso alkalommal Castrol 5W-40-est,de csipegeti az olajat. Tudtok segiteni abban hogy milyen olajat jo bele tenni amit nem kajal meg/ Amugy 200 000 km van benne. Meg ha odalepek akkor feketen fustol,persze nem veszesen. Szerintem a 200 000 kilometer miatt van. Egyszoval milyen olajat erdemes belevenni/ Ja a Castrol az full szintetikus volt.

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:D-4D
« Válasz #3554 Dátum: 2014.02.20 16:13:35 »
Szia!

Inkább csipegesse picit és kenjen mindenhol jól az olaj, mint egy vastag  olajnál ne egye, de szr legyen a kenés.

Nekem a Mobil1 5W30 esp formula vált be, probáld ki.  ;)
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)