Kész van.
Ki kell majd álljak a garázsból, mert teljesen elviszi a fehér ponyva a fehéregyensúlyt, meghülyíti a gépet, de nappali fény mellett tökéletesen látszik, hogy NEM ezüst az árnyalat.
[img=http://www.kephost.com/thumb/2014/3/18/a1_2014_3_18_p1yyq5xj5v_tn.jpg][img=http://www.kephost.com/thumb/2014/3/18/a1_2014_3_18_5ng6zx2fc4_tn.jpg][img=http://www.kephost.com/thumb/2014/3/18/a1_2014_3_18_60h4l1q2jx_tn.jpg][img=http://www.kephost.com/thumb/2014/3/18/a1_2014_3_18_enig72n85k_tn.jpg]Bár, szivatós ez a műfa felület, azért a jobb oldali ajtó panellel nem vagyok elégedett, azt újrahúzatom majd nemsoká. Valeszeg azt csinálta először és még nem volt meg a rutin, mert a többi elem szép lett.
Amúgy, meg, döntse el mindenki maga, hogy megért-e ez 8000Ft-ot.
Nekem megérte,
mert tetszik és jobban érzem magam az autóban, noha, mégsincs benne tuning-hatás. Igazából nem értem, miért nem eleve ilyen kiképzéssel adták el újkorában... Buta divat az a fabetét (igaz, 1 év alatt azért megszoktam, együtt lehet vele élni).
Hogy mennyire lesz tartós, azt nem tudom, majd kiderül, mert nagyon vékony fóliáról van szó, leginkább a konyhai alufóliához tudnám hasonlítani (persze, a vastagság nem minden). Mivel a középkonzol keretet 2x is lefújta a szél a munkapadról, 2x is kellett újrahúzni, mert megsérült a fólia, nem valami karcálló. Bár, mivel ez elsősorban külső felületekre van kitalálva, elvileg az időjárási viszontagságoknak mégis ellen kell, hogy álljon.
Ami érdekes, hogy a fabetét teljesen egybe van öntve a keret többi részével és csak le van fényezve, lakkozva. Pedig még közelről is úgy tűnik, hogy egy különálló lap, ami rá van ragasztva a keretre és NEM! Egybe van öntve, csak a felület kiképzéseében különbözik.
Becsapós.
És ismét bebizonyosodott, hogy bármilyen "buta" beidegződés is mondatja néhányótokkal, hogy "a japán az igazi Toyota", tévedtek. Míg szét volt borítva a az autó belseje, addig is mentünk vele a környező utakon, amik Békés Megyében sem túl jók és bizony, így sem zörgött semmi! Amikor, pedig összeszereltem az egységeket, minden szépen, mint a LEGO, összepattant fixen, semmi nem tört-görbült el. Minden úgy áll most is, mint kiszerelés előtt, vagy amikor a gyárból kigurult az autó.
Össze van ez is rakva, na!
--------------------
Következő projekt a kormánybőrözés lesz néhány hónap múlva és vele együtt valszeg egy
Toyota váltógombot is beszerzek Ebayről, csak menjen lejjebb az angol Font árfolyam.
Utóbbi csak opció, mert a TRD gomb még nem akar kopni...