5000 Ft.... 45ezer km vs. 60ezer km
váltó:
Én már cseréltettem pár autóban váltóolajat, sajnos sose hozott olyan eredményt, mint vártam volna és végül kuplung kellett mindig.
A váltóolajcsere igazi áttörést a téli hideg kapcsolhatóságban tud hozni. Ha már nyáron is akad, akkor ne várj csodákat tőle.
Hidegen jobban akad. De melegben is rosszabbodik. Érdekes módon hármasba tenni a legnehezebb. Kettesből hármasba is akadozós, de a leggázabb olyankor, mikor üresben gurulás után akarom hármasba tenni. Ehhez a korábbinál SOKKAL nagyobb erőt igényel a kar mozgatása.
Viszont ha közben gázfröccsöt adok, könnyebben beveszi
... emiatt (is) gyanakszom a váltóra.
Először mindenképp a váltóolajat cseréltetem - aztán meglátjuk. Azért már igyekszem szoktatni magam a kuplung gondolatához
... végül is, van benne 150 ezer (ebből kb. legalább 50 ezret tanuló vezetett), és még a gyári - nem mondhatok rá egy rossz szót sem.
Gyertya: közben megnéztem, és 60 ezer az intervallum. De nemsokára kicserélem, mindenképp esedékes (és nem drága).