Nos igen így valóban nem érdemes belevágni mert nem szeretnek sehol hozzányúlni.
Alkatrész sincs hozzá a sarki unixban jellemzően.
Ha abból az állapotból indulunk ki ahogy nálam volt cirka 2 éve akkor egy teljes első szilent és gömbfejcsere ráfért volna, 2 új tárcsa betétekkel, jobbos első féltengely már kissé szólt benne bár ezek ezer évig elmennek úgy. Valamelyik bak is koppangatott már. Hogy műszakilag 90%-ban rendben legyen ahhoz egy jó 200-at bele kellett volna tolni már akkor is.
Én használni való hobbijárgánynak tartottam de aztán belevágtam másba és nem fejeztem be akkor. Egyébként ezt azóta kicsit bánom a mostani eszemmel de már mindegy.
Ebben az igazán nagy lutri a váltó, mert min. 250e egy felújítás ha az megunja a mókát. Bár eléggé jó szerkezet az aisin-warner A140E, de egy automata váltó sem tart örökké.