A héten volt szerencsém alaposan is szemügyre venni kollégám 2007-es Mitsubishi Lancer 1,6 Invite autóját, ami jelenleg kb 2 hete eladó.
Amit tudni lehet róla:
- 1,6 literes 98LE-s Euro IV-es motor
- Ezüst metál szín
- Sedan
- Első tulaj, Mitsu Hoványtól származik
- szervizkönyves, teljes dokumentáció megvan
- eredeti, nem buherált 36223km van benne
- gyakorlatilag 3 éve nem használják, mert idő közben kollégám üzemmérnökség vezető lett és kapott egy vacsiúj céges autót. A Lancert csak azért veszi elő, hogy megjárassa néha...
- az autó gyakorlatilag makulátlan, egy szépség hibát leszámítva: a bal eleje a lökhárítón megkarcolódott a garázskapu miatt, de polírozható, nem mély sérülés
- Törve, festve, sosem volt
- Extrák: 8 légzsák, klíma (nem digitális kijelzős, de ugyanazokat funkciókat tudja a tekerőkkel - Auto mód), ABS, elektromos ablakok, -tükrök, bőr kormány&váltókar, könyöklő, JVC cd-s rádió, plüss kárpit, stb...
- i.á.: 1,99M Ft
2007 nyári az autó, az első szervize 11.000km-nél szakszervizben történt, Shell 10W-40 olajat kapott.
Ezután 2008-ban volt olajcsere Castrol Magnatec 5W-40 + új szűrők...
Ebben az évben kapta a céges autót és került garázsba a Lancer.
A következő 3 évben összesen 8000km-t ment bele, olajcsere nem volt.
Most, kb egy hete, 2012. október 1-2-án kapott friss olajat (Castrol Magnatec 5W-40) és minden szűrőt, mert voltak Kecskeméten Mitsu nyílt napon és a hosszabb út előtt kicseréltette az olajat. Egyébként minden olajcserét kvázi hosszú utak előttre időzített.
A 2008-as olajcserétől kezdve helyben a vállalat gépműhelyében végezték ezeket a műveleteket.
Az autó működése, illata teljesen újszerű. Pöccre indul, selymesen jár, üzemmelegen még a vvt-i-hez képest is megdöbbentően csendes és hallhatatlan a járása. A gázt azonnal veszi, semmi késlekedés, fulladás. A váltója számomra az eddig vezetett összes autó közül magasan az etalon! Pontos, rövid úton jár, nem akad és kissé a vezető felé van döntve, könnyen kapcsolható. Teljesen újszerű az egész. A fékek is hibátlanok, harapnak, nem néztem, de azt hiszem, 4db tárcsa féke van, a gyári alufelnik mögött.
Garantáltan nem dohányzó az autó, révén, hogy a családban senki sem dohányzik.
Azt mondom, hogy ez az autó egy tipikus jó vétel, akár magamnak is, ha lenne pénzem. Semmit nem kell költeni rá, a gyári gumik is tökéletesek (Bridgestone Turanza).
Menet közben is csendes, biztosan fut, jól húz.
Íme...Az itt feltüntetett km még a kecskeméti menet előtt volt, most 36223km van benne az én próbutamat követően.
Ezek pedig az én képeimAz autó állapotáért kezeskedem.