Esso Ultront a Győri Toyota szerviz használja,nmtom miért, őket kell erről megkérdezni, az biztos a Tatabányai toyotások beszéltek rá a toyota olajra, beztos nem rossz szándékból, de nem igazán jött be. Olajfogyásról, előtte 2.0 tdci ford fokust használtam hasonlo üzemben, 20e km szervizintervallummal, olajfogyás nélkül, sose kellett ránézni se a pálcára, időnként ha eszembe jutott megnéztem de mindig ua volt benne 120e km.ig. Ettől függetlenül is elégedett vok a covval, kevesebbet is eszik jobban is megy, csak nem vok az a folyton autot ellenőrző tipus, meghagyom a szerviznek ezt ha már olyan drágák, szoval csak ezt sajnálom ebbe kocsiba hogy velejár. Minden esetre legközelebb más olajat választok az biztos. Asszem a győriek esso ultron 5w30-ast raknak ezekbe a versokba (2.2D4d). Mindenesetre azért sem foglalkozom annyira a preciz 15e.kmes szerviz intervallumrmmal mert több mint 10%-ot csal a km ora (140nnél kb 126ot ir a GPS gyári nyári gumikkal meg télivel is, 48e km után is, biztos az se 100%os de vmi igaza biztos van). Szoval 10% az 15e km alatt min. 1500km, ennyivel tullépve is legalább elvárnám hogy ne kelljen felnyitnom a motorháztetőt egy egy éves kocsinál. De bizom a következő olajban...