Sziasztok!
Elég régen voltam fenn a topikon, de most jelentkezett egy -két hiba az autómon. Ha valakinek van ötlete az okokra szívesen venném, bár hétfőn beszélek a szervizzel is.
Az első és a komolyabbnak tűnő hiba, moet jelentkezett az üdülés alatt, amikor a fiam vezetett motorfék üzemben a 2-es fokozatot kidobja a váltó?
?? Először azt mondtam, nem tette be rendesen a fokozatba, de már nálam is csinálta. Szerintetek mi lehet a hiba oka!! (2.0 D-4-D 126 lovas, 150 000km)
Másik gondom, aminek már utánna olvastam, hogy tartós magas fordulaton, a motor átvált vészüzemmódba, majd Windovs módszer és megy tovább!!!! viszont világítanak a VSC/TRC/motor szimbólum lámpák. Két-három leállítás ujraindítás után törlődik a hibajel. Szervízben kiolvastuk a rögzített hibát: üzemanyag ellátási hiba, volt rögzítve. Állítólag a mo-i alap diessel minősége a hiba oka, de nem győztek meg. A Görög -Macedón üzemanyagnál meg sem lepődtem, hogy előjött a hiba, mert azt tudom, hogy tényleg gyenge minőségűek. Viszont itthon tettem bele az utóbbi időbe extre üzemanyagot, többször egymás után, plusz tisztító adalékot, (nagynyomású diesselhez valót), de most ennek ellenére jelentkezett a hiba.
Ha van/volt vkinek hasonló gondja érdekelne mire jutott. Nekem elfogadhatatlanok ezek a hibák egy Toyotától!!!!! Eddi mind benzines volt, de ott ezek a hibák ismeretlenek voltak, pedig ennyi nálam 4 év alatt benne van az autókban.
Üdv
István
[email]elekistv@gmail.com]