Szervíz dologhoz:
Amikor eladnak 1 toyotát akkor ne csak addig legyen fontos az ember amég nem fizeti ki a zsozseszt. Utána meg megy az ember valami RÁADÁSUL garanciális problémával akkor meg ráérünk arra még.
Világos, hogy nem ott vetted az autót.
ÉS AKKOR MI VAN?
1, Bárhol vetted a garancia az mindenhol érvényes, ráadásul nekik kifizeti a TMH, igaz hogy nem kaszálnak akkorát mint egy biztosítós csaláson (lehet perelni érte, de az ügyvéd Úrnak csendben megjegyzem ez csak a véleményem, úgyhogy kár a gözért
), de akkor is egy toyota márkaszervíz az azért márkaszervíz, hogy a garanciális problémákat soron kívül kezelje és megoldja. Gondolom, illetve remélem ezt a TMH is így gondolja. A rönóra most külön nem térek ki, az ebböl a szempontból mellékes. (Amúgy dühítö)
2, Nem értem öket: Aki egyszer vesz vagy vett 1 toyotát, az valószínüleg még fog az élete során néhányat venni. Ahelyett, hogy orvosolva addigi hiányosságaikat (rájuk nézve), amit a Kishaver által vásárolt yaris ajánlatntételekor elkövettek, most inkább megtehetnének mindent azért, hogy a VEVÖ a következö autóját esetleg akkor is náluk vegye meg (mondjuk látván odaadó segítökészségüket), ha máshol 5 forintal kedvezöbb ajánlatot kap. Végülis 1 márkakereskedö homokba dughatja a fejét, de az nem szokott hosszú távon üzleti sikereket eredményezni. Ja persze ha csak rövid távon gondolkozunk...
Van 1 nagyon kedves Zegi ismerösöm, aki tanácsomat elfogadva nem ott vásárolta meg toyotáját, hanem Veszprémben és oda is hordja szervízre. Nagyon nem bánta meg. :roll: