Akkor megvan az N funkciója, le lehet tiltani a benzinest manuálisan
Kár, hogy a 3-as rendszere van benne
A 4-es technikájáról nem olvastam sokat, de elképesztő amennyivel takarékosabb lett, 4 literből 3,3
Papíron kisebb a rendszerteljesítmény, de egyik motor sem lett gyengébb csak értelmesebben van hangolva (sorry ha ezzel vigasztalod magad ) de egyébként is élénkebbnek írják, és a tesztfogyasztás is elképesztően alacsony, nem csak papíron.
Biztos van oka, hogy nem tették még az aurisba, vagy nagyobb és bonyolultabb, vagy egyszerűen egyelőre túl drága.
Na reggel be raktam N-be mikor hideg motorral ki álltam , a motor ugyan nem állt le , de a töltés valóban nem ment a hybrid aksiba .
Papíron a Auris is elképesztő alacsonyan kellene fogyasszon 3,4◊/3,5§/3,9
3,4 15 colos kerékkel , 3,5 a 16 colossal , 3,9 a 17 collal .
Nem hiába az átlagot nem bírom le nyomni 3,9 alá , lévén 17 colos kereke vannak fent , pedig elég önuralmat gyakorlok út közben
És a két autó nem említhető egy napon mivel a Prius lényegesen áramvonalasabb , tehát hiába foglya meg kapni az Auris az új hybrid rendszert, sose foglya tudni a Prius adatait hozni .
Ráadásul a Priusok rend szeressen kicsi kerékkel jönnek ki általában 15 coll , nagyon kevés a 16-és 17 coll kerékkel szerelt modell.