NA hi ALL!
Most egy levegőre leírom én is a Toyotánk hibáit. Eddig 62e Km van a járgányban, 1,8 benzines alap sedan.
Az első garanciális javítás a kormányműben történt, garanciális visszahívás volt. Zörgött valami a kormányban, kicserélték. Aztán én szépen letörtem az első lámpa izzótartóját izzócsere közben... szerencére gariban kicserélték és az új lámpában már fém foglalat volt, és jobban is világított. Ezt úgy tudtam lemérni, hogy egy darabig a bal új a jobb régi lámpa volt
Nyikorgott a műszerfal betétje is, ezt szépen kitömögették szivaccsal. Nyikorog a csomagtartó is felnyitáskor. 3 doboz WG40 után is nyikorgott...szóval ezt hagyjuk úgy ahoyg van.
Aztán gariban cserélték a hátsó fékeket is, mivel 30e km-nél elkoptak. Ekkor aláírattak velem egy papírt, amiben vállalom, hogy semmilyen kötelezettségem nincs a toyota felé, mert egy új PRÓBA-fékbetétet tesznek be, és ez még kísérleti stádiumban van. Hát ez klassz mondom, de legalább inygen van. 55e-nél karistló hang kezdett jönni hátulról..az egyik fékpofa teljesen elkopott, de a többi nem!!!! Mint kiderült ennek az volt az oka, hogy a féknyergekbe NEM LETT VOLNA szabad egy kis apró gumibetétet berakni (fékpofánként 2 gumibetétről van szó, amit az összes toyota típusba bele kell rakni (corolla, yaris) csak az avensisbe nem). Ettől a gumibetéttől a fék felengedése után is a féktárcsán maradtak a pofák ==> gyorsabb kopás...
Szóval az újabb fékpofák jobbak...
De ez enegem is kiborít, hogy hamarosan már tárcsát is lehet cserélni pedig még nincs 70e km a kocsiban...
vagy nem hallgatok a szervizre és hajtom amíg hangot nem ad
A Kuplung nekem is ráz egyesben, de csak egyedi esetekben, még nem jöttem rá mikor, de már tapasztaltam többször is. Ha meg már szervizbe megyek, akkor ki kell cseréltetnem mindent ami garanciális, mert fél év múlva lejár a garim. Szóval ÚJ AVENSIS Tulajok, adjatok tippet, mit lehet és mit kell kicseréltetnem Gariban, hogy ne 7 hónap múlva szívjam a fogamat, hogy lejárt a gari, ezt sajnos már csak pénzért cseréljük.
Most tervezem a kuplung cserét és Tutivesztes Car-társ ügye alapján a szívócső cserét.
EGyébként olvastam, hogy a toyota visszacsúszott a JD POWER meghibásodási felmérésben...már nem annyira elégedettek a vevői. Nagy a nyomás ott is. A minőséget elég nehéz fenntartani, úgy hogy a világ legnagyobb autógyártója akar lenni. Meg nem lehet minden japán autót japánban gyártani....ott van már anglia, törötko. meg fro... sajna...