Viszont tegnap kiderült, hogy a huppogás, ami csak bizonyos sebességtartományokban hallatszik, bizony bal első kerékcsapágy. Hát ha nem volna rá gari, ez most megfeküdné a gyomromat...
És van még egy bajság is, amihez hozzászólhatna egy-két AVE tulaj:
A kuplung olyan, mintha még 100%-ra kitaposva sem emelne ki 100%-osan. Álló helyzetben, járó motornál nem lehet 3-ba tenni, csak ha előtte behúzom valamelyik fokozatba, és amikor nem megy be, látszik a fordulatszámmérőn, hogy csökken az alapjárat, ahogy nyomnám bele, mintha nem volna teljes a kiemelés. És ez menet közben is így van, csak úgy látom, akkor a futómű felőli forgatás kicsit javít a helyzeten. Mondták a szervízben, hogy szokott lenni bowden meg kulissza akadás, de ez már nem lehet az.
Keresgéltem angol, német fórumokban, de inkább csak azt tárgyalgatták, hogy lehet-e állítani a hidraulikus kuplungon, ilyen hiba leírásra még nem akadtam.
És most tűnt fel, hogy a kuplung pedál kinyomásakor a pedál alja, és a cipő talpa, ahogyan elérik a szőnyeget, jó nagy darab lyukat dörzsöltek bele. Ezzel biztosan küzdött az előző tulaj is.