Misi, én ezt mind elolvastam, és igazad van, továbbá nem voltam objektív az autóval kapcsolatban. Nem vitatom, ezek a dolgok tök jók, csak kérdezem, a Toyota miért felejt el minden egyes új modelljénél vmi különlegeset belevinni a designba IS?
Az, hogy ez az autó hogyan vezethető, majd elválik a teszteken, meg a konkurensekkel összevetve, de kétlem, hogy egy egekig forgatható szívó motorral felveszi a versenyt a turbósok ellen. Továbbra is gáz, hogy 2011 év végén a Toyota még mindig nem rendelkezik turbós benzinmotorral. Jók a szívók, meg halkak, meg keveset fogyaszt, de a konkurencia fényévekre előtte van motor tekintetében.
Az, hogy boxer motor, meg alacsony súlypont, meg hátul tekerős hajtás, ez mind jó és kell, biztosan élvezetes, de tökös motor és kinézet nélkül még mindezt a kombót kétséges, hogy milyen hatékonyság mellett lehet eladni. Nem annak kéne lenni szerintem a lényegnek, hogy hogyan tuningolható az autó optikailag UTÓLAG (plusz pénzért), hanem, hogy a közönség már az alapkivitel után is csorgassa a nyálát.
Utólag a legdögösebb formájú autókat is tovább lehet csinosítani, ehhez nem szükséges az eleve vérszegény kinézet.
Olvastam a "The truth about cars" cikket is, ha jól értelmeztem, abban azt írták, hogy, amikor megmutatták ezt a végső formát a cég marketingeseinek, azok fintorogtak neki pont a vérszegény forma miatt, hiába a tartalom. (Ha nem jól értelmeztem a cikket, akkor bocs.)