A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
Összes szavazó: 157
0 Felhasználó és 5 vendég van a témában
Én szombaton az 1,4-es E12 corollával beálltam az aránylag olcsó LUKOil kúthoz, és 20.000.- Ft-ot fizettem kereken..
20.120 Ft fizettem ma telitank vpower dieselért.....
hogy bírjátok? havi 80-100 a benzin ill. a közlekedés? kemény. 4-500 nettó megvan?
nem tudtam már kitörölni de nem akartam senki zsebében turkálni..
Nem kell ide 4-5száz nettó... egy olyan fizuhoz meg amúgy is jár a céges járgány..
nem tudtam már kitörölni de nem akartam senki zsebében turkálni.. mindegy. én nem is értem ezt az egészet..mióta eladtam a toyotámat és megvettem a másik kocsit azóta már annyit BKV-ztam és vonatoztam (bkv bérletet kapok, vonat 50%) hogy ihaj. nálam már csak gyerek/családjáratban és bulijáratban megy az autó. ma meg sorban álltak az árpád hídnál a 448as nyálért...
mindegy. ma tankoltam shellnél. aztán megálltam az üllöi úti mol kútnál h fújjak a gumikba. több jött ki mint be.. keresnem kell egy normális kútat ahol jó a kompresszor..
ja. meg is kértem már az 50%os vonatot. múltkor balaronföldvárra mentem le 1200 ft-ból. kocsival érdig nem jutok el ennyiből. mindegy. ma tankoltam shellnél. aztán megálltam az üllöi úti mol kútnál h fújjak a gumikba. több jött ki mint be.. keresnem kell egy normális kútat ahol jó a kompresszor..
És a vonattal látod még a guminyomással se kell törödni
eddig a Budafki út végén lévő mol-nál fújtam, de sok év után ott most eltűnt a fújó.. lehet nem szerették, h