OK
De érdemes Nokian-t venni vagy nem annyival jobb
Te döntsd el.
Magam úgy kezdtem, hogy mennyit szánnék rá! 60000 volt a limit, Kerestem, hisz mit is tehettem. A legutóbbi téli gumi szett Conti volt, amiken lazán megcsúsztam egy körforgalomba behajtás közben. Nem volt adrenalin mentes az jármű "összeszedése"! A minősítési követelményt magasra húztam, mert ismert volt az előző széria, egy off-os családban lévő vasra szerelt WR D3 széria miatt. Napi 90-100 km-t hajtom a vasamat (Bepi81!!!) így igen fontos volt a gumik zajossága is, valamint az egyéb minősített tulajdonságai. Így eset a válsztás a Nokian WR D4-re, ami minden próbát kiállt. Kis kompromisszummal 70000 alatt megúsztam szállítva, szerve. Az elmúlt 14 napban a téli útviszonyok minden változatában vezetve állíthatom, hogy lazán az elvárásoknak megfelelve teljesített, extrém (útviszony, tömegterhelés és forgalmi ) körülmények közötti terhelés esetén is. Ismét hallom a motorzajt menet közben, olajcserét ( Eneos Sustina 5W30 ) követően, a Dunlop nyári gummák után, exxxxxxxxxxxxxxtra!