Másodsorban a kontár usert és a kontár szerelőt kell távol tartani a kocsitól. A te eseted után nem mernék az 1.8-assal se odamenni a csabai sráchoz, akkor sem ha fizetnek érte. Hiába a sok jó tapasztalat, ha utána jön a sok plusz költség. Ahol egyszer belefért a sunyi gányolás és aztán a felelősség nemvállalása, ott máskor is beleférhet.
Hátsó lámpában víz az finom dolog... Lehet gumitömítés fáradás, lehet hogy fent tetőnél a lemezek illesztésénél elfáradt a gyári tömítés, de a vízelvezetés eltömődése is bejátszhat. Máshol nem vizes? Pótkeréknél nem áll a víz?
Holnap megnézem, hogy máshol is vizes-e, de úgy tűnt nem. És csak véletlenül szúrtam ki, amikor a műszakin a kocsi mögött álltam, és a kocsi rázogatásakor figyeltem fel, hogy mintha valami folyadék lötyögne a burán belül.
Remélem csak tömítés, elég sok volt most ez a zuhés nap, és ugye a garázs kényelme és nyugalma alatt ilyen dolgokra az ember nem is gondol, de sajnos most befigyelt 15 nap csillaggarázsozás. Mondjuk a tömítés is 14 éves lesz lassan, nem rémlik, hogy cserélve lett volna.
A csabai szerelőt első dühömben fel akartam hívni, de aztán rájöttem, hogy már egy jó ideje kitöröltem a számát, amikor ugyebár khm... kiderült 1-2 apróság, ami nem volt az ínyemre...
De ahogy a vezérműlánc-burkolat repesztését se ismerte el, és egyből hárított - a francnak lenen kedve telefonon a felelősségről papolni, meg ugye simán mondhatná azt, hogy Bárdis felújított darab volt, ő 2017 decemberében szerelte be, ezzel a garancia (ha egyáltalán volt/lett volna rá) meg már biztosan nem is él...
Vagy jobb esetben azt mondaná, hogy vigyem le az autót, mert látni szeretné... Nos, az eddigi tapasztalatok alapján azt hiszem érthető, ha már a szélvédő-mosó tartályom feltöltését se bíznám rá...
Tényleg nem tudom mi lett volna anno a jó megoldás, nem átvenni a munkáját, mert ugye utólag, amikor már fizettem neki akkor "vallotta be", hogy a szivattyú tulajdonképpen nem is Avensisbe való, hanem egy Corolla Versoban volt előtte, és gyakorlatilag a más fogazat miatt nem is passzol rá egészen jól, de ő azért berendelte és feltette nekem...
Ugye akkor már 4x voltam BCsabán Bp-ről, ez több, mint 2000 km, szóval elegem volt már belőle, és elhoztam az autót. Lehet ott hibáztam.
Illetve elsősorban ott hibáztam, hogy bízva abban, hogy több vvt-i-s motort is gyűrűzött már a tulajok megelégedésére (illetve csak remélem az ő esetükben nem így csökkentette a költségeket, hogy az X éves tömítéseket és gyűrűket visszatéve, a leggagyibb, nem is autóhoz való pasztázással kombinálva adta át az autót...) én is hajlottam rá, hogy csak ért akkor az ürge a dologhoz... De ha egy szóval is mondja, hoghy az életben nem látott 2.4-es motort előtte, és ő azért ilyen olcsó (170-180e Ft vs 260-270e Ft-s ajánlat a ToyoTeam-től), mert ott spórol, ahol csak tud akkor én se nála kötök ki, mert nem szokásom ennyire a fogamhoz verni agarast, főleg nem egy olyan "tárgy" esetében, amire az életemet bízom...