Ma hívtak a Toyota szervizből, hogy a keddi időpontom a légzsák ellenőrzésre/patron cserére ugrott, mert állítólag nem kaptak alkatrészt, és most minden autóst, aki már bejelentkezett állítólag hasonlóképpen értesíteni fognak.
Új időpontot nem kaptam, és semmit se tudtak mondani, még csak kb-ra sem (melyik hónap, még ebben az évben, stb).
Próbáljak meg egy másik kereskedést, ahol "jobban" ismernek engem, vagy csak várjak a telefonhívásukra?
Ez úgy megy, hogy TCE szól, hogy megjött az alkatrészed. Amikor megjött, akkor tudják kikérni. Furcsálltam is, hogy adtak időpontot. Akkor szoktak szólni hogy mehetsz, ha már megjött az alkatrészed.
jó hát...
de vehet kitudjamilyen márkájú gyárit 110ért.
Csak 76, a két óra munkadíjjal 101k. Ráadásul ebből állítólag nincs optifit csak az egységes gyári. Bármit is jelentsen ez.
betétet nem kell duplán...tárcsát igyis ugyis adnak. de irtad is h tárcsaszett v külön.
Ok-ok, de ez így 67k, ami a Toyotás 76-hoz képest nem akkora különbség. Szereléssel már 80 felett van, így azért már nincs akkora eltérés. Tudom, hogy mindig van valaki akinek van kedvezménye, de nekem például nincs, meg sok másik fórumtagnak sincs... Meg egyébként is, a márkaszervizes árhoz nem a csókos árat hasonlítanám.
Jut eszembe, ha már a kedvezményes árak... 4+ programra vajon szintén jár az 5% klubkedvezmény Mayernél?