Szavazás

Lecserélnéd a jelenlegi Corollád Aurisra?

Igen
40 (28.4%)
Nem
60 (42.6%)
Nem corollám van, de bevállalnám
24 (17%)
nemkéne, nekem kicsi; jobb, erõsebb kocsim van
17 (12.1%)

Összes szavazó: 133

Szavazás lezárva: 2006.10.31 08:21:45

Szerző Téma: AURIS - általános topik  (Megtekintve 1243001 alkalommal)

0 Felhasználó és 7 vendég van a témában

Thomas1111

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 144
Re:AURIS - általános topik
« Válasz #6210 Dátum: 2015.05.30 15:26:32 »
Sziasztok!

Gyújtó gyertyát szeretnék cserélni  Auris 2007 1.6 dual vvti 124LE 1ZR-FE típusú autóba.
14mm es hosszított mágneses gyertyakulcs kell gondolom hozzá. Szét néztem milyet tudnék beszerezni.
Két típust 90mm és 250mm es hosszal lehet ilyeneket vásárolni. Nem tudom elég hosszú lehet a 90mm es?
A 250mm es nem tudom biztosan  elfér vagy nem. A motor teteje és a karosszéria között a gyertya környékén nincs túl sok szabad hely.
Vagy simán rövid krova szárral megtoldom a 90mm est.
Sajnos nem vagyok az autó közelében. Nejem autója én meg külföldön dolgozom. Jövő hétvégén szeretném neki kicserélni a gyertyát addig be szeretném szerezni a gyertyakulcsot.
Aki jártas ebben vagy szerelő adjon nekem tanácsot melyik kulcsot érdemes megvenni hozzá.

Konrad

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1314
Re:AURIS - általános topik
« Válasz #6211 Dátum: 2015.05.30 16:37:37 »
Boltba becsattogsz azt hiszem 21 mmes gumis kulon gyertyakiszedoje van a proxxonnak en azzal szedtem ki.
Bar mindig a toldorol lejon amikor meghuztad es felfele huzod, pedig nyomatekkulccsal csinaltam.
A legjobb a fix.
Konrád

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:AURIS - általános topik
« Válasz #6212 Dátum: 2015.06.12 13:43:33 »
Ma megyek tesztvezetni az új faceliftes Auris Wagon HSD-t!  :)
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re:AURIS - általános topik
« Válasz #6213 Dátum: 2015.06.12 14:33:30 »
ablakot engedd le!!!!!
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

TCr

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 851
Re:AURIS - általános topik
« Válasz #6214 Dátum: 2015.06.15 09:29:05 »
Ma megyek tesztvezetni az új faceliftes Auris Wagon HSD-t!  :)

A nem faceliftes sima 1.6 benzint nagyon megszerettem az alatt a majdnem 1 hónap alatt, míg nálam volt.

Milyen volt? :)
« Utoljára szerkesztve: 2015.06.15 09:34:51 írta TCr »

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Auris II facelift 1,2T tesztvezetés
« Válasz #6215 Dátum: 2015.06.15 11:19:56 »
Pénteken megtörtént a próba.
Elöljáróban annyit, hogy mégsem a hibridet vittem el, hanem az 1,2 turbós benzinest. Időszűkében voltam és pont előttem vitték ki a hibridet. Sebaj, a szalonban körbenyálaztam, vezetni már vezettem 2012-ben, amikor megjelent az Auris II.

Az 1,2-es motor egy tökéletes kis alapmotor. Van rajta motorolaj hűtő is, így alapból jól indul története. Beindítást követően belülről szinte nem hallatszik a motor hangja, de még csak nem is rázkódik. Észrevétlenül működik.
Klíma bekapcs, mert 33 fok volt, indulás. Fura az elektronikus gázpedál (lassú reakció), a kuplung puha, de hosszú úton mozog (ezek mind-mind az Avensisszel összevetve értendő különbségek, nem kritikák!).
Az autóban minden nagyon finoman csillapítva működik, aki korábban a gombok, kapcsolók miatt fanyalgott, annak azt ajánlom, MOST buzgerálja végig a kapcsolókat. A gombok nem lötyögnek, határozott, de puha érzettel működnek. A kormány multi-vezérlői is javítva lettek, nem olyan üresen kattannak. Egyszóval, ilyen téren egyértelmű és elvárt volt részemről a fejlődés/fejlesztés.

Én nem vagyok az a ütve-verve tesztelő ember, arra vagyok mindig kíváncsi, hogy a saját vezetési szokásaimhoz, autóhasználatomhoz mennyire tudom hozzáilleszteni az adott tesztelt modellt.
Mentünk egy kört a Bcsaba elkerülőn, kamionok között, előztem is vele. Ezután bekanyarodtunk a városba lámpázni, stb.

Nem lettem továbbra sem downsizing párti. A motor, bár hengerűrtartalmához mérten abszolút kiegyensúlyozottan adja le a teljesítményét, engem picit zavar, de legalábbis szokatlan a késlekedése. 1500 alatt semmi, ott szépen, folyamatosan megjön az ereje és igen halkan gyorsít (én 4000-nél nem forgattam feljebb, még csak 150km volt az autóban). Érzésre bőven hozza azt a dinamikát, amit a céges 1,2 tsi Octaviák.
A váltó abszolút rövid utakon jár, megvan minden fokozatnak a pontos helye és ez érződik is. A kar mozgatásához picit nagyobb erő, illetve, határozottabb kéz kell, de jó értelemben. Ez nem moslékkavaró. Az áttételek hosszúak, ezért, és a jó szigeteltség miatt egyáltalán nem éreztem dinamikusnak, holott, a sebesség megvolt. Az Avéba visszaülve, ilyen szempontból egyértelműen érződik a 10-12 éves fejlesztésbeni különbség.
A sebességérzet alacsony, mindegy, hogy városban haladunk-e, vagy városon kívül. 100-110 körül inkább csak némi szélzaj hallatszódik a szélvédő felől.
Az értékesítő szerint, ez a modell, ezzel a motorral leginkább városi, kisebb távolságokba történő használatra lett kitalálva, nem kifejezetten hosszútávú utazóautó. Ez klímával használva már 2 személlyel is érződik. Amíg csak normál módban vezet az ember (követi a forgalom ritmusát), addig tök jó, rugalmas, van benne nyomaték is. Amint, azonban egy kicsit dinamikusabbra fordul a helyzet, ott már érződik, hogy kicsi a motor. Tartalék nincs benne túl sok. Nem vészes, de meg kell ismerni a motor határait és aszerint vezetni, akkor nem lesz vele gond. Azt is hozzá kell venni, hogy egy kb 150km-t futott nyers motor nem fog olyan dinamikát adni, mint egy 20-30 000-et futott, megfelelően bejáratott darab.
A fogyasztására voltam kíváncsi, de ennyi idő alatt nem lehet reális képet nyerni róla. Indulás előtt pár percet járatni kellett a motort, hogy a klíma picit hűtsön a forró beltéren. Amikor beszálltam, éppen 11,4 l/100km-t mutatott a fed. comp. Pár km múlva már csak 10,4-et. Ami nagyon nem tetszett (és a T27 Avensis után átvette az Auris is), az a csúszkás kijelzésű pillanatnyi fogyi mutató. Nekem nagyon hiányzik a számmal történő kijelzés.
Egyébként, a műszerfal nekem kifejezetten tetszett élőben (ugye, többek között ez is megújult), a középre helyezett 4"-os színes kijelző egészen szép képet ad, pixelek nem láthatók a vezető ülésben ülve.
Nagy kedvencem lett a klímapanel vezérlő. Ez teljesen új lett a ráncfelvarrással és részben a GT-86 stílusa köszön vissza részleteiben. A hőfok és ventillátor sebesség szabályzó funkció egy-egy vízszintesen fekvő, a panelből egy fél ujjbegynyire kiálló módon került elhelyezésre. Nem nyomogatni kell, hanem föl-le billentgetni lehet. Nagyon kellemes nyomásponttal és erőszükséglettel. Tök jó, különleges, praktikus.

A konzolon lévő média központtal kapcsolatban vegyesek az érzéseim: egyrészt tetszik, mert tök hype az, hogy nincs egyetlen gomb, tekerős sem rajta. Teljes érintőképernyő az egész. Ami, viszont nagyon nem tetszik, sőt, hányinger közeli számomra, az a fekete zongoralakk túlzó mennyisége (számomra a puszta léte is hányinger keltő!!!). Borzasztó, gyűjti az ujjlenyomatokat, mint a fene, tisztán tartani lehetetlen. Ráadásul, vastagon rákerült az ajtóbehúzóra is... tényleg ennyire nem érzik, hogy ez már jópár éve gáz ebben a kategóriában?  :wacko:
Az egész média panel rögzítési helyzete komoly szépérzéki kívánnivalót hagy maga után: Olyan, mintha a kb 1,5-2cm vastag panelt kétoldalú ragasztóval rányomták volna a középkonzolra.   :gun_bandana: :wacko:
Nem is értem, hogy lehetett ezt így, ahelyett, hogy szépen szintben belesüllyesztették volna a középkonzolba. Annyira bántó a szememnek, hogy nagyon! :no:
Ami, viszont nagyon ízléses, azok a vékony, kellemes tapintású, matt alu hatású dekorcsíkok. Ezek tényleg szépek, nem tolakodók, én ezeket átfuttattam volna az (zongoralakk helyett) ajtóbehúzókra is, mintegy, körbeölelje optikailag a bent ülőket. Sokkal-sokkal minőségibb hatású lett volna, mint így, ahogy végül megcsinálták...
Kifogásolható továbbá, hogy az ajtókban a térképtartó zsebek felső íve sorjás. Ezt nem szabadna megengednie magának a Toyotának. Mondtam is az értékesítőnek, hogy bár Toyota-fan vagyok, messze nem az ilyen elnagyolt részletek miatt! Ezek megszüntetése 0 dollárba kerülnének a gyártás során, mégis, sokat dobnának az összképen és az ÉRZETEN.  :yes: Így, sajnos jogos kritika érheti és éri is.
Nem tetszik az sem, hogy a csomagtartó padló lemeze, ugyan kárpitozott, de anyagában egy vékony pozdorja lemez. Nyiklik-nyeklik, hogyan tesz bele az ember egy nehezebb dolgot anélkül, hogy sérüljön az elem? Sehogy. Egy Golf VII-ben ez IS kifogástalan módon van megoldva.

Számomra zavaró, bántó, hogy ezek a filléres, vagy éppen költség nélküli apróságok jelen vannak az Aurisban, mert ezeket leszámítva, tipikus Toyota: Finom, csendes, stresszmentes, kényelmes autó és közelről körbejárva, azt merem mondani, szép is. Végignézegettem a formáit, hajlatait kb 10cm közelről, tényleg őszintén mondom, hogy szép ez az autó. Úgy szép, hogy nem hasonlít más modellre, abszolút egyedi formája, stílusa van, én nem tartom összetéveszthetőnek.  :clap: :yes:
A hátsó lámpája is már ledcsíkos, ráadásul, a burája is sötétített.  :cool2:
Én nem próbáltam, de állítólag sokkal jobb lett a futóműhangolása is az előzőhöz képest.



Az érkékesítő srác a kritikáimra elmondta, hogy a Toyota nagy dobásra készül az elkövetkező években, ezért érezhető az, hogy elnagyol bizonyos dolgokat (pl. Avensis II. facelift). Jövő évben jön egy kisebb SUV (az a kategória, amiben most jelent meg a Mazda CX3!), ami kb 1 millával lesz a RAV4 alá árazva. Természetesen, hibrid is lesz belőle.
Az Avensis biztosan, de talán még a mostani Corolla is eltűnik majd a kínálatból, de helyükre teljesen új fejlesztésű modellt ígérnek, ami mindenben igyekszik majd alkalmazkodni az EU-i trendekhez, igényekhez. Nem tudni még, hogy milyen karosszériaváltozatban, de sanszos, hogy az emelt hasmagasságú, családbarátabb kategóriában fog indulni. Árban nem akarják túllépni a mostani Avensis szintet. Ezek csak pletykák, persze, mert még ők sem tudnak hivatalos információt a tervekről.
Annyi biztos, hogy az általam érzékelt "hiányosságok", nem tetszések egy USA-ban nem szempontok. De nem csak az USA-ban nem, hanem Kínában, Oroszországban sem. A Toyota globálisan fejleszti a modelljeit, olyan igényeket, megoldásokat preferál, ami a számára jövedelmezőbb piacok igényeit elégíti ki. Az EU eladások, részben a NY-EU-i lokál patriótaság miatt, jelentős mértékben nem növelhetők azzal, hogy egy-egy műanyag elem sorjáit gyárban megszüntetik... Nem ennyin múlik a dolog. És ezek a dolgok, csak az EU-i vásárlóknak tűnnek fel.

Összességében mi a véleményem a ráncfelvarrott Auris II-ről? Az, hogy rengeteg dologban javult, szebb, jobb lett, de maradt több hiányossága is korábbról. Tipikus Toyota, így, akinek bejön ez a Toyotaság, az imádni fogja, de nem tudom, létezhet-e akár csak elvben is olyan ember, aki egy GolfVI-VII-ből saját akarata alapján ül át ilyen Aurisba. Ja, de! A hibridbe igen! Ez nem is lehet kérdés, a hibrid Auris a legértékesebb modell a típuson belül!
Én úgy fogalmaztam az értékesítőnek, hogy az 1,33-as motort nem szabadna ebbe a kasztniba beletenni, ennek az 1,2 Atkinsonos turbónak kellene lennie az alapmotornak. Aztán az 1,6 valvematic az optimum, és a hibrid a non plus ultra. Meg, ugye, jó lenne egy sportosabb változat is...  ::)

Jövőhét pénteken megyek tesztvezetni az új Avensist is!
« Utoljára szerkesztve: 2015.06.15 11:22:10 írta bepi81 »
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

TCr

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 851
Re:AURIS - általános topik
« Válasz #6216 Dátum: 2015.06.15 13:23:34 »
Kimerítő iromány.  ;)

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9395
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Auris II facelift 1,2T tesztvezetés
« Válasz #6217 Dátum: 2015.06.15 14:09:59 »
Nem is értem, hogy lehetett ezt így, ahelyett, hogy szépen szintben belesüllyesztették volna a középkonzolba. Annyira bántó a szememnek, hogy nagyon! :no:
Ami, viszont nagyon ízléses, azok a vékony, kellemes tapintású, matt alu hatású dekorcsíkok. Ezek tényleg szépek, nem tolakodók, én ezeket átfuttattam volna az (zongoralakk helyett) ajtóbehúzókra is, mintegy, körbeölelje optikailag a bent ülőket. Sokkal-sokkal minőségibb hatású lett volna, mint így, ahogy végül megcsinálták...
Kifogásolható továbbá, hogy az ajtókban a térképtartó zsebek felső íve sorjás. Ezt nem szabadna megengednie magának a Toyotának. Mondtam is az értékesítőnek, hogy bár Toyota-fan vagyok, messze nem az ilyen elnagyolt részletek miatt! Ezek megszüntetése 0 dollárba kerülnének a gyártás során, mégis, sokat dobnának az összképen és az ÉRZETEN.  :yes: Így, sajnos jogos kritika érheti és éri is.
Itt a különbség egy Avensis és egy Corolla/Auris között. Méretben lehet, hogy felhizlalták annyira a kisebbet, de minőségben ott a különbség  :excl:
Hiába majdnem akkora már a Corolla, mint a sedan Avensis, mégsem nyújtja azt. Így egészen addig, míg megmarad az Avensis az EU-i kínálatban, dőreség lenne a Toyota részéről, hogy azonos minőségben adja a két autót.

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Auris II facelift 1,2T tesztvezetés
« Válasz #6218 Dátum: 2015.06.15 14:15:46 »
Itt a különbség egy Avensis és egy Corolla/Auris között. Méretben lehet, hogy felhizlalták annyira a kisebbet, de minőségben ott a különbség  :excl:
Hiába majdnem akkora már a Corolla, mint a sedan Avensis, mégsem nyújtja azt. Így egészen addig, míg megmarad az Avensis az EU-i kínálatban, dőreség lenne a Toyota részéről, hogy azonos minőségben adja a két autót.
Most hét végén, pénteken érkezik az új Ave. 2,0 BMW-eredetű dízellel. Megyek, vezetni.  :yes: Nagyon kíváncsi leszek rá. A srác annyit mondott, hogy szerinte az eddigi magasan legjobb EU-i Toyota lesz. Lehet, hogy nem új modell, de apait-anyait beleadtak és nagyon erős faceliftről lesz szó. Ő már vezette pár hete, Csehországban, ahol a két modell közös bemutatója és képzése volt.

Egyébként, megjegyzem, a Corolla esetében nem találkoztam ilyen összkép romboló dolgokkal. Mondtam is a srácnak, hogy nekem bejövősebb összképben (valahogy összeszedettebb) a Corolla, mint az Auris.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Auris II facelift 1,2T tesztvezetés
« Válasz #6219 Dátum: 2015.06.15 14:38:19 »
Itt a különbség egy Avensis és egy Corolla/Auris között. Méretben lehet, hogy felhizlalták annyira a kisebbet, de minőségben ott a különbség  :excl:
Hiába majdnem akkora már a Corolla, mint a sedan Avensis, mégsem nyújtja azt. Így egészen addig, míg megmarad az Avensis az EU-i kínálatban, dőreség lenne a Toyota részéről, hogy azonos minőségben adja a két autót.
Igen méretben nagyon közelítenek, de az Ave inkább 2 literes (pl diesel) az Auris/Corolla leginkább 1,4-es ritkább a nagyobb motor. Én a Corolla minőségével meg vagyok elégedve.
Viszont árban  ismét kezdek meggyőződni, hogy az Auris szinte a legkedvezőbb új autó.
Múltkor néztem egy bevásárlóközpontban kiállított kombi Fabiát 5 millió körűl vannak, annyiért Aurist is kapni :yes: Nem kérés melyiket választanám.
(És árban persze veri a többi japánt is : Mazda3, Chivic)

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Auris II facelift 1,2T tesztvezetés
« Válasz #6220 Dátum: 2015.06.15 14:43:50 »

Én úgy fogalmaztam az értékesítőnek, hogy az 1,33-as motort nem szabadna ebbe a kasztniba beletenni, ennek az 1,2 Atkinsonos turbónak kellene lennie az alapmotornak. Aztán az 1,6 valvematic az optimum, és a hibrid a non plus ultra. Meg, ugye, jó lenne egy sportosabb változat is...  ::)

Jövőhét pénteken megyek tesztvezetni az új Avensist is!
Én viszont úgy gondolom még várni kéne a turbós benzinessel, hogy bizonyítson pár évet, és ha jobb mint a németeké, akkor jöhet, addig meg maradjon csak az 1,33. Ugyan ez a véleményem a dieselről , inkább a bevált  1,4-es mint az 1,6-os BMW-s :winkiss:

Ákos2004

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6642
  • Corolla E12 1.4 vvti SOL Corolla E15 1.6 Luna
Re:AURIS - általános topik
« Válasz #6221 Dátum: 2015.06.15 14:58:07 »
Miért kellene az 1.33 helyére az 1.2T? Ez csak akkor működne, ha ha 1.2T-nél lenne erősebb benzines, mert az 1,6 szívóbenzin nem az... ahogy nézem az adatokat, az 1.2T már 1500tól egész 4000ig (vagyis használati tartományban) adja folyamatosan a 185NM-t, ami nem rossz..az 1,6 szívó ezt agyonpörgetve hozza... vagyis feltehetően rugalmasságban igen csak jobb az 1.2T... én még egyiket sem vezettem, bár turbóbenzinesek közül többet is, és valljuk be, sokkal élhetőbb egy turbómotor.
Egy 80km/h-ról pl. a turbós azonnal megindul (lásd 1500tól leadja folyamatosan a 185nm-t meg a megfelelő Le-t, görbékre nincs most időm keresni), a szívóbenzinessel meg visszagangolsz, megvárod hogy 4000re felpörögjön aztán hajrá...csak ez a folyamat sok sok idő, motorzaj stb...

UI:
1.2T lehetne alapmotor, ha lenne egy pl 90-100Le-s verziója.... akkor lehetne az 1,6 szívó 132Le alatt belépőnek..

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:AURIS - általános topik
« Válasz #6222 Dátum: 2015.06.15 15:21:54 »
Elfelejted, hogy az 1,2T teljesítményét nyomatékkal együtt konkrétan megöli a hosszú váltóáttételezés. Épp ezt írtam. Hiába turbós, nem érezni fickósnak.
Az 1,6-nak rövidebbek az áttételei és érvényesülhet a nagyobb köbcentije.

Az 1,33-as rémgyenge lehet ebbe a kasztniba, ha az 1,2T sem különösebben élénk...  :whistling:

Csak egy példa:

2 személy
klíma
előzés
80km/-ról
4. fokozat (mert 5.-ben megmozdulni sem akart)
.
.
.
És nem sok minden történt. Nem volt olyan, hogy "ááá, megindul ez!" - helyette az volt, hogy na, mi van, most akkor turbó, vagy sem? Nem fölényes, érződik, hogy ez kicsi motor, turbo ide, vagy oda. Kényelmes, nyugodt, előrelátó tempóhoz való, nem előzgetni. Utóbbihoz jobban passzol az én 1,8 vvt-i-m, vagy az 1,6 valvematic. Ugyanebben a szituban az enyémmel dinamikusabban ki lehet előzni. Ezért is írtam, hogy ki kell tapasztalni az 1,2T motor karakterisztikáját, hogy mikor hogyan érdemes használni és akkor jó lesz. Annyit éreztem, hogy nem vethető össze a szívó 1,8-assal. Valszeg, ha stopperrel mérnénk, akkor biztosan lenne olyan fordulatszám tartomány, ahol jobban gyorsulna, de ezt általánosságban nem lehet elmondani. Ez ahhoz még kicsi motor.
« Utoljára szerkesztve: 2015.06.15 15:27:43 írta bepi81 »
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Auris II facelift 1,2T tesztvezetés
« Válasz #6223 Dátum: 2015.06.15 15:29:28 »
Én viszont úgy gondolom még várni kéne a turbós benzinessel, hogy bizonyítson pár évet, és ha jobb mint a németeké, akkor jöhet, addig meg maradjon csak az 1,33. Ugyan ez a véleményem a dieselről , inkább a bevált  1,4-es mint az 1,6-os BMW-s :winkiss:
Nem a megbízhatósága miatt, hanem a teljesítménye miatt nem való ide a szívó 1,33-as.  :excl:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Auris II facelift 1,2T tesztvezetés
« Válasz #6224 Dátum: 2015.06.15 16:00:58 »
Nem a megbízhatósága miatt, hanem a teljesítménye miatt nem való ide a szívó 1,33-as.  :excl:
De utobb meg írtad, hogy az 1,2-es Turbós " érződik, hogy ez kicsi motor, turbo ide, vagy oda"- szóval ez sem igazán tetszett.
Akarva akartak egy kisteljesítményű belépő, (olcsó,kisfogyasztású) motort kinálni- szerintem erről szól mindkét motor. Abban igazad van, hogy a mai Auris/Cori már sok szempontból nagyobb mint a te Aved, így való hozzá egy erősebb motor.
Azt meg tudod, hogy első a megbízhatóság, különben vehetnék egy használt mercit is (ha nem lenne fontos). :D
« Utoljára szerkesztve: 2015.06.15 16:02:39 írta OldPiet »