Engem ez mind érdekelne.
Ahova a hozzászólásod írod, alatta van egy "Csatolmányok és további opciók" felirat, és előtte egy gomb. Ott tudsz fel tölteni képet.
Először is az utólagos tapasztalataimat írnám le:
Aki profi eszközt akar az nézzen utána a gyárinak. Kell hogy legyen ilyen, mert amikor az alkalmas bekötési pontokat kerestem, a manuálnak a biztosítékokkal foglalkozó részében a 28 és 29-es helyeken ezt találtam: "nappali világításrendszerrel szerelt gépkocsik esetén". Viszont ez a megoldás nyilván jó drága lesz.
Én a legolcsóbban szerettem volna megúszni, a legkisebb átalakítással, lehetőleg nem maradandó vagy kevéssé látható "roncsolással".
Ezért a ködlámpa alatti mélyedést választottam és próbáltam egy nem túl drága, de az előírásoknak megfelelő szettet venni. A hely amit kinéztem már a lökhárító íves részére esik ezért ilyen kialakítású lámpatestet kerestem. A legívesebb sem volt elég íves, ezért az oldalról készült képen látható, hogy elég bénán néz ki, és mégis csak kellett vágni a lökhárítón is a belső oldal süllyesztéséhez (szerencsére ritkán nézzük alulról és közelről), de az fontosabb volt, hogy előre, és ne oldalra világítson. Ebből a szempontból is lehet jobb választás a gyári. A másik csalódás az volt, hogy a hozzá adott elektronika nem volt elég jó, ezért sajátot kellet építenem hozzá. Hát ennyit tud egy 10ezer forintos DRL.
http://kepfeltoltes.hu/131021/DSC_0553_www.kepfeltoltes.hu_.jpghttp://kepfeltoltes.hu/131021/DSC_0556_www.kepfeltoltes.hu_.jpghttp://kepfeltoltes.hu/131021/DSC_0557_www.kepfeltoltes.hu_.jpghttp://kepfeltoltes.hu/131021/DSC_0558_www.kepfeltoltes.hu_.jpgA szerelésről és a tompítotthoz képesti fényerőről (akkor még nem volt bekötve a tompítottal való tiltás) is van kép, de az most a szervizben van a laptopomon.