<OFF>
Ha az a cél, hogy felpörgessék a magyar buszgyártást, akkor a buszok cseréje lesz a felsővezetői cél. Ebben az esetben simán előáll az a helyzet, hogy az időszakos karbantartásokra nem adnak pénzt. </OFF>
Ez egy nemes cél lenne, de nem az, sőt néha úgy határozzák meg a méreteket, hogy a magyar busz egy centivel kilógjon
Amúgy is jobb megállapodni egy várossal, hogy megvesszük a használt buszaikat és mindenki jól jár. Angliában még nem láttam koromokádó buszt - nem tudom hogy csinálják, de nem is igazán füstölnek, mármint induláskor, mert menet közben egyik busz sem kéne füstöljön
Egy kis szaga nyilván van, de nem korom, vagy égett olaj. A hibrid buszokra, gázos buszokra viszont itt sincs sok lóvé, sőt amelyikkel én mentem nem is állította le a motorját, annyi hogy villannyal mozdult meg, aztán máris segített a diesel, meg menet közben is leküldte alapjáratra, azt hiszem szuperkondenzátoros volt. Az inverter viszont ülőhelytől függően kissé zavaróan fütyült. A busz nagyon finoman mozgott, lehet hozni kellett a megtakarítási célt is