A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
Én egy valamivel nem vagyok kibékülve, de nagyon.Mi a lópkuláért kell 3 hengeresre csinálni? Annak idején milyen büszke volt a Toyota, hogy a Yarisban 4 henger van, szemben a 3 hengeres fricc autókkal. Erre tessék. PFFFFF
Idézetet írta: "Demegab"Én egy valamivel nem vagyok kibékülve, de nagyon.Mi a lópkuláért kell 3 hengeresre csinálni? Annak idején milyen büszke volt a Toyota, hogy a Yarisban 4 henger van, szemben a 3 hengeres fricc autókkal. Erre tessék. PFFFFFMondok pár okot: kisebb súly, alacsonyabb fogyasztás, költségkímélés, magasabb forgatónyomaték.SZERK: a Yaris 90Nm-t tud, az Aygo motorja 93Nm-t. És kisebb lesz az autó tömege. Kellemesen fog menni :wink:
Igen de sokkal komfortosabb a négy henger. Nem varrógép hangja lesz. Ha már vezettél 3 hengeres autót, tudod milyen pocsék hangjuk van. Én sajnos árultam 3 hengeres fricc vasat (konszernt kitaláljátok), iszonyú. Nyílván egy Toyota motor kifinomultabb technika.
Idézetet írta: "Demegab"Igen de sokkal komfortosabb a négy henger. Nem varrógép hangja lesz. Ha már vezettél 3 hengeres autót, tudod milyen pocsék hangjuk van. Én sajnos árultam 3 hengeres fricc vasat (konszernt kitaláljátok), iszonyú. Nyílván egy Toyota motor kifinomultabb technika.Ha olvastad róla a tesztet, írják, hogy nagyon kiegyensúlyozottan jár :wink: Ha jól tudom, ez a Toyota első háromhengeres motorja. Még a Starletben sem volt 3 hengeres verzió. Alapjáraton érezhető csak némi vibráció - menet közben már teljesen sima (írták a tesztben). Szerintem ennyi kompromisszumot lehet kötni. Ez nem német autó, még csak nem is Suzuki háromhengeres...
Bibibíí, nekem van az első Aygom!!! Nagyon csúcs a gép!
Szeke!Ilyet én is szeretnék!Lehet?
Ezt nézzétek meg barátaim... Aygo Sport mindenkinek! :hmm: :hipnozis: :shock: