Szerző Téma: Yaris általában  (Megtekintve 1617493 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

harihubi

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 86
Re:Yaris általában
« Válasz #7770 Dátum: 2014.03.23 08:54:02 »
Én eléggé rendszeresen szoktam pályázni az enyémmel. Mi a kérdés?

A kérdés az lenne, hogy vettél e észre valami változást a motor viselkedésén vagy a hangján? Alapjában ilyen strapabíró a Yaris vagy csak az enyém nem akar megdögleni?  ::) Elég sok kilométert belenyomtam 2 év alatt autópályán, igaz hosszútávon.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Yaris általában
« Válasz #7771 Dátum: 2014.03.23 19:45:57 »
A kérdés az lenne, hogy vettél e észre valami változást a motor viselkedésén vagy a hangján? Alapjában ilyen strapabíró a Yaris vagy csak az enyém nem akar megdögleni?  ::) Elég sok kilométert belenyomtam 2 év alatt autópályán, igaz hosszútávon.
Ezek nagyon szívósak :) ... Normális karbantartás mellett elmennek félmilliót. Én az enyémet 63 ezerrel vettem, három és fél éve; most van benne 173 ezer. Nem vettem észre semmilyen változást a motor hangján vagy viselkedésén, minden rendben van  :yes:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

harihubi

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 86
Re:Yaris általában
« Válasz #7772 Dátum: 2014.03.24 20:31:21 »
Ezek nagyon szívósak :) ... Normális karbantartás mellett elmennek félmilliót. Én az enyémet 63 ezerrel vettem, három és fél éve; most van benne 173 ezer. Nem vettem észre semmilyen változást a motor hangján vagy viselkedésén, minden rendben van  :yes:

Köszi a választ. Fél millió.  :eek: Jól hangzik, de sokallom egy kicsit, mert mondta az asszony, hogy addig nem vehetek új autót míg ez életben van :D Nálam sincs semmi változás a motor viselkedésében vagy a hangjában / sajnos/. Persze megkap mindent amit csak kell.  Nekem most van benne 208e Km. műszakitól műszakiig 75e Km. mármint mióta kijárok vele külföldre.

Botond

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 644
Re:Yaris általában
« Válasz #7773 Dátum: 2014.03.25 18:25:12 »
2005 nyári forgalomba helyezésű autónak még javában J-s rendszáma kéne legyen - 2005 végén futott ki a J, 2006 elején jelent meg a K. Ez meg KJ-s, ugye, ami inkább 2006 tavasz-nyár eleje. Kérdés, hogy ha valóban magyar első forgalomba helyezésű, akkor miért rendszámozták át? Például, mert fiatalabb korában összetörték? A hátulja tutira törött volt, látszik a hézagokból, meg abból, hogy nincsenek rajta a hátsó lámpák alatt a (baloldalt) TOYOTA, és a (jobboldalt) VVT-i feliratok.

Mondjuk, ettől még lehet jó; a belseje korrekt állapotú, és a 183 ezer km igen jó eséllyel igaz. És 183 ezer nem sok egy ilyen autónak, ha cserélték benne rendesen, amit kell. Jól felszerelt kocsi, és az 1.3 korrekt motorizáció hozzá.
Koszi Palaczk!
A feliratok hianya fel se tunt nekem. A szemelyesen megvizsgalt peldanyokban en a potkerek kornyeket szoktam megvizsgalni.
Valoban, fotokon sok peldany jonak tunik, aztan a valo vilagban mar nem annyira. Ezert erdeklodom, hogy valaki szemelyesen is ra tudna-e nezni, hogy ne autozzak foloslegesen, de foleg az idomet ne pazaroljam.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Yaris általában
« Válasz #7774 Dátum: 2014.03.30 22:58:22 »
Ma láttam egy GXL rendszámú Yarist  :sorcerer: ... na, ez aztán igencsak a széria elejéről lehet  :yes: ! Ezen kívül, eddig összesen egy G-set láttam: azt, amit először meg akartam venni  :lol: ... GZA volt a rendszáma. Meg is vettem volna, de a kereskedő eladta másnak, anélkül hogy szólt volna  ::) ... mondjuk, abban az autóban akkor volt 150 ezer km - tehát most közeledne a 300-hoz, és 15 éves lenne  :hmmmm: ! Viszont: csak 850-be került volna (2010 nyarán, tehát 11 évesen, és 150 ezer km-rel) - Sol felszereltséggel. És most mennyit érne? 450-500 körül biztosan, még ennyi km-rel is.

Az enyémet pedig 1.4-ért vettem, és most ér 750-800-at - tehát dupla annyit buktam rajta. És közben jobban csinált valamit, mint ahogy az a másik, öregebb, de ugyancsak 1.0 Sol Yaris csinálta volna? Hát... talán azon több mindent kellett volna cserélni. De 350 ezernyi cuccot? Aligha.

Ejj, minél fiatalabb autót vesz az ember, annál szarabbul jár anyagilag - nincs mese  ::)
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Botond

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 644
Re:Yaris általában
« Válasz #7775 Dátum: 2014.03.30 23:04:37 »
Back to square one: Yaris 1.0 Sol ('99)  :D

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re:Yaris általában
« Válasz #7776 Dátum: 2014.03.31 10:18:00 »
Back to square one: Yaris 1.0 Sol ('99)  :D
:clap: :clap:
         

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Re: Re:Yaris általában
« Válasz #7777 Dátum: 2014.03.31 10:41:25 »
Back to square one: Yaris 1.0 Sol ('99)  :D
Wow, találtatok végre olyat amit érdemes volt megvenni. Gratulálok!
És legalább arany színű? :-)

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Yaris általában
« Válasz #7778 Dátum: 2014.03.31 10:44:32 »
Boti, welcome BACK!  :D :hug:
----------------------------------------

Érdekesség:

Tesóm kapott a TMH-tól egy tájékoztató levelet, miszerint a Yarisára (2001, 1,0 SOL ABS) hirdettek egy garanciális(!!!) visszahívást, méghozzá az vezető oldali légzsák patron fedelének lehetséges(!) rossz rögzítése miatt. Bizonyos esetben EZ azt okozhatja, hogy a légzsák kinyílásakor a fedél kivágja a légzsák anyagát.

Nos, a csabai A1 Toyota szervizben kérdés nélkül ingyen és bérmentve(!!!) cserélték a komlett légzsákpatront(!!!) az idén 13. éves autóban. Nem találtan az online autóboltokban rá árat, nyilván csak gyári létezik belőle, így nem tudom, mennyibe kerülhet, de gyanítom, hogy valahol a magyar - elvi - bruttó  átlagkereset értéke körül mozoghat.

Max respect TOYOTA!  :clap: :hug: :wub:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Botond

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 644
Re: Re:Yaris általában
« Válasz #7779 Dátum: 2014.03.31 11:47:30 »
Wow, találtatok végre olyat amit érdemes volt megvenni. Gratulálok!
És legalább arany színű? :-)
Igen. En ugy lattam, hogy erdemes volt. A doki majd megmondja ma delutan, hogy jo lora tettunk-e vagy sem.
Sajnos nagyon ritka az arany szinu, pedig nekem is es felesegemnek is az a kedvencunk :P

Botond

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 644
Re:Yaris általában
« Válasz #7780 Dátum: 2014.03.31 11:49:06 »
Boti, welcome BACK!  :D :hug:
----------------------------------------

Érdekesség:

Tesóm kapott a TMH-tól egy tájékoztató levelet, miszerint a Yarisára (2001, 1,0 SOL ABS) hirdettek egy garanciális(!!!) visszahívást, méghozzá az vezető oldali légzsák patron fedelének lehetséges(!) rossz rögzítése miatt. Bizonyos esetben EZ azt okozhatja, hogy a légzsák kinyílásakor a fedél kivágja a légzsák anyagát.

Nos, a csabai A1 Toyota szervizben kérdés nélkül ingyen és bérmentve(!!!) cserélték a komlett légzsákpatront(!!!) az idén 13. éves autóban. Nem találtan az online autóboltokban rá árat, nyilván csak gyári létezik belőle, így nem tudom, mennyibe kerülhet, de gyanítom, hogy valahol a magyar - elvi - bruttó  átlagkereset értéke körül mozoghat.

Max respect TOYOTA!  :clap: :hug: :wub:
Koszi! Erre rakerdezek.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Yaris általában
« Válasz #7781 Dátum: 2014.04.01 20:11:47 »
Boti, welcome BACK!  :D :hug:
----------------------------------------

Érdekesség:

Tesóm kapott a TMH-tól egy tájékoztató levelet, miszerint a Yarisára (2001, 1,0 SOL ABS) hirdettek egy garanciális(!!!) visszahívást, méghozzá az vezető oldali légzsák patron fedelének lehetséges(!) rossz rögzítése miatt. Bizonyos esetben EZ azt okozhatja, hogy a légzsák kinyílásakor a fedél kivágja a légzsák anyagát.

Nos, a csabai A1 Toyota szervizben kérdés nélkül ingyen és bérmentve(!!!) cserélték a komlett légzsákpatront(!!!) az idén 13. éves autóban. Nem találtan az online autóboltokban rá árat, nyilván csak gyári létezik belőle, így nem tudom, mennyibe kerülhet, de gyanítom, hogy valahol a magyar - elvi - bruttó  átlagkereset értéke körül mozoghat.

Max respect TOYOTA!  :clap: :hug: :wub:
Érdekes, nekem meg az utasoldali lufi kapcsán írtak hasonlót.

Amúgy a biztonsági felszerelésekkel nem szaroznak, ennél idősebb autókat is visszahívnak, ha kell; más márkák is.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Yaris általában
« Válasz #7782 Dátum: 2014.04.03 03:10:00 »
Ma (azaz... tegnap) reggel lezajlott Yariskán az első fékbetétek cseréje  :yes: ... ideje volt, mert közel egy hete nyüsszögött már a kopásjelző (rémesen gyászos, idegesítő, lehangoló hangja van amúgy  :lol: ... ember legyen a talpán, aki ezt sokáig bírja hallgatni, és nem viszi mielőbb szervizbe a kocsit!).

Meglepetés No.1: a francia gyártású Yarisban nem a feltételezett Bosch, hanem Akebono fékrendszer van  :sorcerer:

Meglepetés No.2: 174 ezres óraállásnál, még a gyári eredetiek voltak az első fékbetétek  :) ! A tárcsáknak pedig szinte nincs kitapintható válla! Úgyhogy ezek legalább még ezeket a betéteket biztosan kiszolgálják.

Jakoparts betét került bele, made in Japan  :) (magukra a betétekre van ez ráírva; a dobozon érdekes módon nincs rajta); munkadíjjal együtt 9 ezerbe kerültek  :yes:

-----------------------------------

Érdekes ehhez képest, hogy a hátsó betéteket, csak mióta az autó nálam van (63 ezerrel vettem), már kétszer kellett cserélni!
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

whis

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 11516
  • [2]
Re:Yaris általában
« Válasz #7783 Dátum: 2014.04.03 07:31:05 »
Érdekes ehhez képest, hogy a hátsó betéteket, csak mióta az autó nálam van (63 ezerrel vettem), már kétszer kellett cserélni!
Hátsókerékkel fékezel?  ;)
'16 RAV4 HSD AWD Trend +Safety

Nagycitrom

  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9394
  • 2017. T27 2ZR-FAE
    • Dentmill Frézközpont
Re:Yaris általában
« Válasz #7784 Dátum: 2014.04.03 09:28:31 »
Az Avensisben is előbb fogok hátsó betéteket cserélni, mint elsőt.
Azt mondják, ezek ilyenek  :hmmmm: