(Folytatás a Nissan-topikból)
Nem értünk egyet van ilyen, majd ha ezen a területen fogsz dolgozni rájössz.
Olvastam anno a Yarisodnál is hogy hülyeséget csináltál, 30 ezerért vettél kuplungtárcsát, ha szóltál volna 36-ért tudtam volna adni LUK vagy VALEO komplett szettet, munkadíj meg megállt volna 20-ból, amit neked 30-ért csinált meg. Yarison ráordítassz a váltóra és leugrik.
Vagy cserélj egy PDTDI-n vagy akármin vezérlést vízpumpa nélkül és aludj után nyugodtan, majd ha 10.000km múlva elkezd folyni vagy rosszabb esetben megáll és leírja a motort akkor fizesd ki az ügyfélnek azt a 1.5milliót...
HA meg nincs lóvé nem kell autózni, ilyen egyszerű.
Ne terjessz butaságokat itt a fórumon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Az meg nem hozzáértő szerelő hanem begyöpösödött agyú!!!!! aki szemrevételezéssel megállapítja egy kuplungszerkezetről hogy jó-e vagy sem, azon a kiemelővillák fáradnak el, a büdös életbe meg nem látja rajta.
Nem akartam butaságokat terjeszteni, elhiheted
... csak továbbadtam, amit hallottam. De elfogadom tőled, mint szakembertől, hogy nem tartod helyesnek a szerelőm álláspontját.
Az mondjuk tény, hogy mindez, amit írtam, Toyotára vonatkozik. A kuplungos és a vízpumpás része is.
Yaris: gyári tárcsát adott 30-ért; azt mondta, ez a lényeg, mert így lesz igazán tartós. A többitől óvva intett. De ezek szerint neked az a tapasztalatod, hogy a LUK vagy a Valeo is vállalható?
Ami a munkadíjat illeti: 30-ban benne volt a váltóolaj is, ha jól emlékszem (ami nem biztos)
... de az is tény, hogy azt mondta: Yarison nagy meló a váltó le-föl
... úgyhogy most bizony elgondolkodtam, mert ezek szerint eléggé "több sebből is vérzett" ez a sztori