Szerző Téma: Yaris általában  (Megtekintve 1617399 alkalommal)

0 Felhasználó és 7 vendég van a témában

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Yaris általában
« Válasz #7455 Dátum: 2013.03.23 19:13:38 »
Hivatalosan nem úgy kell, hogy egy 80 kg-os súlyt kell tenni az első ülésre, és úgy beállítani. Régen valahogy így olvastam, talán méd a lada szervízkonyvében. :D
Hát, bent ültem a kocsiban, mikor ellenőrizték a beállítást  :hmmmm: ... Ez közelebb volt így a 100 kg-hoz, mint a 80-hoz  :whistling: :D
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Yaris általában
« Válasz #7456 Dátum: 2013.03.23 19:24:13 »
És mi van ha nem az önindító adja a hangot, hanem indítás után rövid ideig becsörög a vezérműlánc?
Lehetséges - de szerintem azért megette a fene azt az autószerelőt, aki nem tudja megkülönböztetni az indítás közben az önindító által kiadott rendellenes hangot (én is hallottam már ilyet más autónál, az okozta, hogy az önindító csak késve kapcsolódott le a lendkerékről), a vezérműlánc csörgésétől  :hmmmm: ... Nem is hasonlít a kettő.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re:Yaris általában
« Válasz #7457 Dátum: 2013.03.23 20:09:04 »
Lehetséges - de szerintem azért megette a fene azt az autószerelőt, aki nem tudja megkülönböztetni az indítás közben az önindító által kiadott rendellenes hangot (én is hallottam már ilyet más autónál, az okozta, hogy az önindító csak késve kapcsolódott le a lendkerékről), a vezérműlánc csörgésétől  :hmmmm: ... Nem is hasonlít a kettő.

Pedig sokan összekeverték már...
Xanyi

hdanesz

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 11
Re:Yaris általában
« Válasz #7458 Dátum: 2013.03.24 07:05:37 »
Sajnos nem márkaszervízbe vittem. A város másik végén van a márkaszervíz és a használtautó kereskedésben csak 1 ember volt épp, így nem vihettük el túl hosszú időre a kocsit.
Ma délelőtt mindenképp el szeretném dönteni, hogy megveszem-e a Yaris-t. A felsorolt dolgokat leszámítva minden működik/jó állapotú rajta.

OldPiet

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12282
Re:Yaris általában
« Válasz #7459 Dátum: 2013.03.26 11:36:03 »

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Yaris általában
« Válasz #7460 Dátum: 2013.03.26 21:02:01 »
lesz lépcsőshátú Yaris :szemez:
http://www.automotor.hu/hirek/a-toyota-uj-lepcsos-kisautoja-490017
Csak nem nálunk  ::) ... Pedig biztos, hogy jól fogyna! És nem csak nálunk, hanem az egész volt keleti blokkban. Nem értem, ilyesmikre miért nem gondolnak a Toyota marketingesei. Be lehetne törni a Thaliák, (új) Loganek, Honda Cityk stb. piacára. A Toyota név ebben a szegmensben is jól csengene.

Amúgy mókás, hogy a 14.5 cm-es hasmagasság már kvázi terepjárónak számít  :D ... A Moszkvicsomé 20 centi volt  :cool2: :lol:

Mondjuk, ha tényleg Európába szeretnének jönni a típussal, ahhoz kéne bele egy kisebb, mondjuk 1.3-as motor, mert az 1.5-ös ide egyértelműen túl nagy ebben a kategóriában... Nade ott az 1.33-as, semeddig nem tartana belebiggyeszteni, gondolom. És persze a biztonsági felszereltséggel is kéne valamit kezdeni, mert azért a 2 lufi + ABS kombó tényleg a harmadik világba való, a 90-es évek végét idézi.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re:Yaris általában
« Válasz #7461 Dátum: 2013.03.26 21:41:58 »
Idézet
Nem értem, ilyesmikre miért nem gondolnak a Toyota marketingesei. Be lehetne törni a Thaliák, (új) Loganek, Honda Cityk stb. piacára. A Toyota név ebben a szegmensben is jól csengene.

Toyotánál máshogy gondolkodnak. Nem véletlen hogy Hiace sincs már...
Xanyi

sanz

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 2
Re:Yaris általában
« Válasz #7462 Dátum: 2013.03.26 22:02:21 »
Sziasztok, szép estét nektek!

Múlthét óta Yaris Verso tulajok vagyunk  a barátnőmmel. Egyelőre nagyon megvagyunk vele elégedve. 10éves az autó, 1-2 esztétikai hiba van rajta, de nem vészes. minden javítható. A szív egy D-4D motor, ami tökéletes.
Kaptunk hozzá kézikönyvet, de sajna német... Tudok németül, tehát kiolvasom belőle amire szükség van. Viszont felvetődött egy (idegesítő) kérdés amit most nem tudok megnézni, mert elvitte barátnőm az autót.

Az üzemanyagszint jelző 2 csíknál már villog. Mennyi üzemanyag van benne? Mennyit tud vele menni még? Villogás óta kb 40km-t ment...
Ígérem nem fogok offolni, visszaolvasok.

Előre is köszönöm!

g.peter

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 319
Re:Yaris általában
« Válasz #7463 Dátum: 2013.03.27 10:36:29 »
Toyotánál máshogy gondolkodnak. Nem véletlen hogy Hiace sincs már...
Ez már üzletpolitika. Mire teleteszi az EU igényeknek megfelelően, már nem éri meg idehozni.

g.peter

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 319
Re:Yaris általában
« Válasz #7464 Dátum: 2013.03.27 11:00:24 »
Toyotánál máshogy gondolkodnak. Nem véletlen hogy Hiace sincs már...
valami azért lesz

Botond

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 644
Re:Yaris általában
« Válasz #7465 Dátum: 2013.03.28 14:54:43 »
valami azért lesz
Isten óvja Toyotásokat tőle! Én épp egy ilyet (is) hajtok. Toyota-s szemmel nézve egy f.stalicska... És ha nem tesznek bele valamit amit tényleg a Toyota készít, akkor az is marad. Bár Hiace-om nem volt, ahhoz nem tudom hasonlítani.
Funkcionális, a dolgát elvégzi, de kényelemben messze elmarad egy Yaris I-től is. Egy pár dolgot leírtam a Népítéletben, de elfáradtam a frusztrációtól még mielőtt az összes bejomat leírtam volna :(

g.peter

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 319
Re:Yaris általában
« Válasz #7466 Dátum: 2013.03.28 19:22:36 »
Isten óvja Toyotásokat tőle!
Nekem d!-D-s Hiace-om volt. Az 100% japán, és elég puritán volt. A motorja fantasztikus volt. Bele raktam több mint 2t-át, meg se kottyant (csak kétszer) 1400 kg-mal úgy furikáztam mint egy személyautóval. Viszont képes volt "három lábra" állni. Nem éert le a hátsó kerék a járdánál (vagy erdei úton) akkor le kellett tolni róla  :lol:. Tehát azért nem volt egy mai személyautó filibgje, de én imádtam. Így belső térileg sokat nem várok ettől se, pláne a francia (méltán híres minőségi) munkától se. Most van egy szívó diesel (gömbölyű) transitom. 4 évig zokogtam. A kamion a M0-áson megelőz. Tragikus. :cry: :cry: :cry:

Waresz

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 348
    • Robogóalkatrész.Hu
Re:Yaris általában
« Válasz #7467 Dátum: 2013.04.01 20:21:14 »
Ma letisztogattam az autót, nagymosás után szemrevételeztem a küllemét. Szomorúan tapasztaltam, hogy az első ajtók és a küszöbök katasztrófális állapotban vannak... Kicsi aszfalt felverődések vannak rajtuk, de nagyon sok. Mivel lehet ezeket hatékonyan, sérülés nélkül eltávolítani?

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Yaris általában
« Válasz #7468 Dátum: 2013.04.01 20:30:34 »
Ma letisztogattam az autót, nagymosás után szemrevételeztem a küllemét. Szomorúan tapasztaltam, hogy az első ajtók és a küszöbök katasztrófális állapotban vannak... Kicsi aszfalt felverődések vannak rajtuk, de nagyon sok. Mivel lehet ezeket hatékonyan, sérülés nélkül eltávolítani?
Kátrányoldó spray-vel. Befújod vele, hagyod egy kicsit hatni, aztán ronggyal vagy papírtörlővel letörlöd.

Nitrohígító is leszedi, de azt előtte ki kell próbálni, hogy nem bántja-e a fényezést. És utána mindenképpen célszerű lewaxolni az érintett felületet, mert a nitró minden védőréteget eltávolít róla.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Waresz

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 348
    • Robogóalkatrész.Hu
Re:Yaris általában
« Válasz #7469 Dátum: 2013.04.03 20:34:56 »
Köszi! Marad a kátrányoldó cucc. Nem kockáztatok. :)