Jó hír: tegnap Füleske leműszakizott
... Az NKH-nál, minden előzetes felkészítést és átnézést mellőzve - és csont nélkül
Fékek: gyári értékeken, az eltérés elöl 1-2 %, hátul 3-4 %, a kéziféknél is csak 6-7 % ; a lengéscsillapítók gyári új (!) értékeket produkáltak; a futómű minden komponense hibátlan; a gyári eredeti kipufogó-rendszer tökéletes; az emisszió-értékek ugyancsak új autónak felelnek meg.
Mindez 10 évesen, 133 ezer km-rel, aminek az egyik fele már oktatóautóként került bele
... A vizsgabiztos is mondta, hogy respect
---------------------------
Egyetlen ponton keveredtünk kisebb vitába: én a fényszóróimat direkt úgy állíttattam be, hogy a 0-ás állásban egy picit a kelleténél magasabbra világítsanak - azzal a céllal, hogy ha éjjel, kihalt országutakon haladok, akkor a reflektorok jó messzire előre bevilágítsák az utat. (Értelemszerűen, alapesetben 1-esre, tehát kicsit lejjebb vannak állítva a fényszórók.) A vizsgabiztos ezzel nem értett egyet - szerinte, ha jó a beállítás, akkor jól fogok látni és ennyi. Mondtam neki, hogy OK, lejjebb állíthatjuk őket, de utána rögtön vissza fogom állítani. Végül megállapodtunk abban, hogy a helytelenül beállított fényszórókat beírta kis hibának
Egyébként meg kell hogy mondjam, hogy mindenki, akivel az eljárás során találkoztam, maximálisan udvarias és kedves volt
! Összesen 18 ezret fizettem - ha nem oktatóautóról lett volna szó, akkor 16 ezer - valahányszáz lett volna a tarifa.