Szerző Téma: Yaris általában  (Megtekintve 1617398 alkalommal)

0 Felhasználó és 5 vendég van a témában

Thomas

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 149
Re:Yaris általában
« Válasz #7290 Dátum: 2013.01.08 22:51:52 »
Sziasztok!

Más téma..........
Lehet hogy csak bele beszélem de a légtömegmérő tisztítás után sokkal haraposabb az autó :clap:, pedig látszatra nem volt elkoszolódva .....
Azért kapott a féktisztítóból rendesen :wacko:
remélem hosszabb távon is marad az érzés!


thomas

alvaro84

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 190
Re:Yaris általában
« Válasz #7291 Dátum: 2013.01.09 06:24:04 »
Egymáshoz viszonyítva a 4 hengeres verzióban egyel több henger található, mint a 3 hengeresben.

Fene gondolta volna :D

Azért a szélesség- és súlyadatok többet segítenének :tt2:

leszilaci

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 663
  • _@_/"
Re:Yaris általában
« Válasz #7292 Dátum: 2013.01.15 18:12:05 »
Lehet, hogy enyhén hülye kérdés, de nem tudja valaki, mennyi egy 1 literes Yaris blokk súlya? :hmmmm:
És vajon hogy viszonyul egymáshoz a 3 és a 4 hengeres verzió?

Semmi gyakorlati, csak érdekel. Kicsit hosszabb áttétellel egész jól el tudnám képzelni motor-motornak :D
első generációs, 4 hengeres: (ezen faragtak később, és így csökkent a teljesítménye)
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_SZ_engine#1SZ-FE

3 hengeres:
http://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_KR_engine

súlyban 68 és 69kg-t írnak.

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23132
Re:Yaris általában
« Válasz #7293 Dátum: 2013.01.15 18:20:25 »
 :clap: :clap: :clap:

leszilackó nem tűnt el!!!!!

 :hug:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

leszilaci

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 663
  • _@_/"
Re:Yaris általában
« Válasz #7294 Dátum: 2013.01.15 18:31:49 »
 :D

alvaro84

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 190
Re:Yaris általában
« Válasz #7295 Dátum: 2013.01.15 19:45:59 »
Szuper, köszönöm! Akkor nem is nagyon elszállt ötlet, Teresa motorja is megvan 49 kiló. NC700 súlyban simán ki lehetne hozni. Érdekes darab lenne :D

leszilaci

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 663
  • _@_/"
Re:Yaris általában
« Válasz #7296 Dátum: 2013.01.15 22:34:36 »
Szuper, köszönöm! Akkor nem is nagyon elszállt ötlet, Teresa motorja is megvan 49 kiló. NC700 súlyban simán ki lehetne hozni. Érdekes darab lenne :D
off:

innovában gondolkodtam
http://ecomodder.com/blog/diy-aero-fairings-honda-125cc-motorcycle-214-mpg/

aztán a bringa negyedannyiból meglett, és nem motoroznék többet-nagyobb távokat, mint amennyit biciklivel megteszek :)

Anita

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 5
Re:Yaris általában
« Válasz #7297 Dátum: 2013.01.21 10:49:27 »
Sziasztok, csatlakozom én is ! Boldog tulaja lettem egy 2001-es 1.0-es Yaris Linea Terrának. Első autóm  ;) Tudnátok nekem segíteni, hogy használati kézikönyvet honnan szerezzek hozzá? Másolt is jó lenne, utalnám az árát+postaköltséget! Üdv, Anita

alvaro84

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 190
Re:Yaris általában
« Válasz #7298 Dátum: 2013.01.21 22:00:47 »
innovában gondolkodtam
http://ecomodder.com/blog/diy-aero-fairings-honda-125cc-motorcycle-214-mpg/

aztán a bringa negyedannyiból meglett, és nem motoroznék többet-nagyobb távokat, mint amennyit biciklivel megteszek :)

Not my cup of tea - a streamliner már olyan, mint egy autó, csak könnyebb fellökni :D Szóval egyáltalán nem motorszerű. Azért nem zárom ki, hogy bevállalnám vele való feltűnősködést (persze csak jó occsón).

Rövid távra nekem is bicikli (vagy láb, múlt hétfőn pl. a friss hóban átgázoltam Bodajkra az erdőn keresztül, kb 15km volt oda-vissza), belsőégésű motort inkább nem nyektetek túl rövideken, ha nem muszáj. A motor nekem "a jármű", munkába és nyaralni-túrázni egyaránt, a kocsi meg rossz időhöz, meg cipeléshez van. Tudom, hogy hozzánk jobb lenne egy terepjáró, de az meg akkor is zabálna, amikor semmi szükség a képességeire, és ezért nagyon ellenszenves ötlet :?:

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Yaris általában
« Válasz #7299 Dátum: 2013.01.24 16:49:51 »
Sziasztok, csatlakozom én is ! Boldog tulaja lettem egy 2001-es 1.0-es Yaris Linea Terrának. Első autóm  ;) Tudnátok nekem segíteni, hogy használati kézikönyvet honnan szerezzek hozzá? Másolt is jó lenne, utalnám az árát+postaköltséget! Üdv, Anita
Szia! Gratulálok a kocsihoz, jó választás  :yes:

Kézikönyvet legegyszerűbben a netes aukciós oldalakon tudsz találni: ha fontos, hogy magyar nyelvű legyen, akkor vatera; ha jó az idegen nyelvű is, akkor ebay.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Yaris általában
« Válasz #7300 Dátum: 2013.01.24 16:52:16 »
Olajcsere alkalmából, szerelőm átnézte kicsit Füleskét. Én is megnéztem alulról, és meglepődtem, hogy milyen szép állapotú, szinte rozsdamentes az alja, a lassan 10 betöltött éve ellenére  :yes:

Egyetlen problémára bukkantunk: a hátsó fékbetétek (tárcsafékes hátul is) hamarosan cserések. Nagyon hamarosan. Ami azt illeti, napi első indulás után, az utóbbi néhány alkalommal már észleltem is egy szokatlan, súrlódó hangot hátulról. Hát ez okozza. Szóval pár héten belül be lesz ütemezve a csere. Nem egy vészes tétel: valami 4.500-ba kerül a Japanparts garnitúra, ami szerelőm szerint hátulra tökéletesen megfelelő választás.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Egükém

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1221
  • Jó munkásember!
    • Egümotors
Re:Yaris általában
« Válasz #7301 Dátum: 2013.01.26 12:33:53 »
"Ami azt illeti, napi első indulás után, az utóbbi néhány alkalommal már észleltem is egy szokatlan, súrlódó hangot hátulról."


És utána elmúlik?

 

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Yaris általában
« Válasz #7302 Dátum: 2013.01.26 17:47:49 »
"Ami azt illeti, napi első indulás után, az utóbbi néhány alkalommal már észleltem is egy szokatlan, súrlódó hangot hátulról."


És utána elmúlik?
Igen. Elmúlik. Ez fura... de tény, hogy korábban semmi hangja nem volt.

De annyi biztos, hogy ez még nem az a hang, amit a fémig kopott fékbetét ad. Ott még szerencsére nem tartunk (és nem is fogunk).
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

kleingy

  • Moderátorok gyöngye
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 13346
Re:Yaris általában
« Válasz #7303 Dátum: 2013.01.26 18:16:04 »
Nem csak egyszerűen a hideg miatt befagy a hátsó fék? Nekem -5 fok alatt nyikorog az első húsz méteren olyankor. Ciki is elindulni vele a parkolóból.  :D :lol:
         

Stakka Boo

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 8
Re:Yaris általában
« Válasz #7304 Dátum: 2013.01.26 19:29:39 »
Sziasztok!

Yaris Verso vásárlását tervezzük.Igazából meggyőzni nem kell (tudom hogy rohadt jó autó),volt corolla verso vvti-m 3évig,imádtam azt is.

Igazából a két (3) motor között hezitálok.

Benzines.  1,3 vagy 1,5?

Fogyasztásban mennyi az eltérés ,illetve mennyire érezhető a lóerő különbség?
Sajnos 1.5ös M.O-n nagyon ritka.
Motorikusan mire kell vételnél figyelni?Olajfogyasztás jellemző e erre a vvti motorra?

Dizel  1.4  d4d   nagynyomású common rail.(jót is rosszat is irnak róla)

Picit félek a nagynyomású dizel motoroktól,de igazából sokat mennénk vele napi ingázás 70-80km/nap vagy több.
Mi szokott előjönni ezeken a motorokon?Turbo?Hengerfej,nagynyomású csúcsok.stb...

Van e benne kettőstömegű lendkerék és ha igen mennyire kényes és drága a cseréje?



Szóval ezekkel a kérdésekkel bombáználak titeket,megéri e a másfél literes fogyasztásnyereség miatt kockáztatni egy valószínüleg jóval többet futott nagynyomású dizellel vagy inkább a vvti?


Egyébként ha meglesz a döntés ,valószinüleg kimegyek németországból hozni egyet,ha csak nem találok egy megkimélt magyarországi ellenőrizhető előéletű példányt.

Segitségeteket előre is köszi!
elenleg még csak toyota tulaj szeretnék lenni,de folyamatban van