Szerző Téma: Yaris általában  (Megtekintve 1617333 alkalommal)

0 Felhasználó és 13 vendég van a témában

afekete

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4549
Re:Yaris általában
« Válasz #6945 Dátum: 2012.04.21 13:02:05 »
Én úgy tudtam, hogy az I-es Yaris-okból csak a TS volt hátul is tárcsafékes. Ez állítólág hátul is tárcsafékes
A facelift előtt nem tudom hogy volt, de utána a Yaris I 1.0-t a dobfékről fel lehetett ismerni. 2004-ben extrának se lehetett hátsó elektromos ablakot rendelni.
Attila 31
  - Avensis
- Prius

Kookaburra

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 621
Re:Yaris általában
« Válasz #6946 Dátum: 2012.04.21 14:54:00 »
Ja... az enyém is olyan volt... meg is lepődtem amikor kiderült számomra, hogy a II-es Yaris-on még Exe felszereltséghez sincs hátul villanyos ablak  :?:

Az enyém is II-es Yaris, EXE felszereltséggel (és VSC-vel). A hátsó ablakok gyárilag elektromosak (és a hátsó fékek tárcsásak).
Yaris 1,4 D-4D EXE VSC 2009.

Botond

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 644
Re:Yaris általában
« Válasz #6947 Dátum: 2012.04.22 10:28:40 »
Az enyém is II-es Yaris, EXE felszereltséggel (és VSC-vel). A hátsó ablakok gyárilag elektromosak (és a hátsó fékek tárcsásak).
Igen. Én is ilyet keresgélek (EXE+VSC)... benzines változatban :)

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re:Yaris általában
« Válasz #6948 Dátum: 2012.04.22 12:27:25 »
Igen. Én is ilyet keresgélek (EXE+VSC)... benzines változatban :)

Az EXE se túl gyakori, de ha VSC-t is szeretnél mellé az meg egyenesen fehér holló  :D
Xanyi

medici

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 63
Re:Yaris általában
« Válasz #6949 Dátum: 2012.05.05 11:36:29 »
2003 tavaszán vettem az 1.3-as Yarisom, 3 hetet várnom kellett rá, mert akkor jött ki és nem volt ebben a színben/ felszereltségben.               Ez hátsó tárcsafékes, hála az égnek, mert az újabb és legújabb is dobfékes, szégyen!!
Akkoriban a szalonban voltak alapfelszereltségű 1.0-esek is ebből a szériából, szintén tárcsafékkel, sőt az egyik barátomnak is hátsó tárcsás az 1.0 Yarisa. Akkor a szalonban azt mondták, néhány hétig tárcsával gyártották az összes Yarist, az ezrest is, szóval van néhány szerencsés aki ilyet kapott :)

Botond

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 644
Re:Yaris általában
« Válasz #6950 Dátum: 2012.05.06 13:54:36 »
2003 tavaszán vettem az 1.3-as Yarisom, 3 hetet várnom kellett rá, mert akkor jött ki és nem volt ebben a színben/ felszereltségben.               Ez hátsó tárcsafékes, hála az égnek, mert az újabb és legújabb is dobfékes, szégyen!!
Akkoriban a szalonban voltak alapfelszereltségű 1.0-esek is ebből a szériából, szintén tárcsafékkel, sőt az egyik barátomnak is hátsó tárcsás az 1.0 Yarisa. Akkor a szalonban azt mondták, néhány hétig tárcsával gyártották az összes Yarist, az ezrest is, szóval van néhány szerencsés aki ilyet kapott :)
Köszi az infókat! Jó ezt tudni. Bár a szóban forgó modell egy évvel korábbi.

Sztrovacsek

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 1
Re:Yaris általában
« Válasz #6951 Dátum: 2012.05.20 19:26:41 »
Sziasztok!

Szeretném a tanácsotokat kérni. Toyotát keresek, ahogy már 10 éve folyamatosan. Eddig Corollában utaztam, azonban most fázok Corollát venni, mert 2002 ig gyártották a Japán összeszerelésűeket, és bizony ezeknél is volt gond az első generációs VVT i motorral.
Egy ideje Yarison töröm a fejemet. Nyugis sofőr vagyok, a köbcenti annyira nem számít, azonkívül az 1 literes Yarishoz az is meggyőző volt.
Abban kérném ki a véleményeteket, hogy a Yarisba is beszereltek azokból a motorokból, amit kerülni kell? Mivel használt autót vennék, ha van ilyen probléma vele, akkor az nálam ki fog jönni, mert nem túl sanszos hogy 100 ezer km alatti Yarist találok. Mettől meddig gyártották azokat amiket kerülnöm kell (már ha van ilyen) vagy milyen ismertetőjelük van?
Köszi előre is a választ!

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re:Yaris általában
« Válasz #6952 Dátum: 2012.05.20 21:56:51 »
Sziasztok!

Szeretném a tanácsotokat kérni. Toyotát keresek, ahogy már 10 éve folyamatosan. Eddig Corollában utaztam, azonban most fázok Corollát venni, mert 2002 ig gyártották a Japán összeszerelésűeket, és bizony ezeknél is volt gond az első generációs VVT i motorral.
Egy ideje Yarison töröm a fejemet. Nyugis sofőr vagyok, a köbcenti annyira nem számít, azonkívül az 1 literes Yarishoz az is meggyőző volt.
Abban kérném ki a véleményeteket, hogy a Yarisba is beszereltek azokból a motorokból, amit kerülni kell? Mivel használt autót vennék, ha van ilyen probléma vele, akkor az nálam ki fog jönni, mert nem túl sanszos hogy 100 ezer km alatti Yarist találok. Mettől meddig gyártották azokat amiket kerülnöm kell (már ha van ilyen) vagy milyen ismertetőjelük van?
Köszi előre is a választ!

A Yarisnak nincs ilyen jellegü hibája.
Xanyi

ykzeendo

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 182
Re:Yaris általában
« Válasz #6953 Dátum: 2012.06.18 08:58:31 »
Nincs esetleg valakinek egy 2004-es yaris I-hez vezető oldali ablak, kp zár kezelő konzola?
we smoke, you smoke, ... everybody smoke; háhá: 1284km/tank (D4D) 90-117km/h átlag

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Yaris általában
« Válasz #6954 Dátum: 2012.06.23 11:10:48 »
Meg kell követnem a Yaris klímáját  :yes: ... Minap azt írtam, hogy ilyen 34-35 fokos külső hőmérsékletek mellett, városban, a képességei határán jár. Hát ez nem stimmel, csak rosszul használtam  :lol: ... Kipróbáltam a minap, hogy tartósan 3-as helyett csak 2-es fokozaton járatom a ventillátort, és, meglepő módon, így pár perc eltelte után valahogy hidegebb lett  :sorcerer: ... Csalóka dolog, hogy az erősebb ventillátor-fokozaton nagyobb erővel fújja be a levegőt, de valahogy nem hűt így jobban - sőt.

Szóval nincs ezzel a klímával semmi baj  :) ... Tegnapelőtt volt a leginkább gyilkos meleg, 36 fokok, és simán, kényelmesen elüldögéltünk odabent a tanulókkal, nagyon kellemes hőmérsékleten, folyamatos 2-es fokozaton járó ventillátorral  :yes:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Yaris általában
« Válasz #6955 Dátum: 2012.06.23 11:15:58 »
Tegnap megnéztem egy 2001-es Yaris Sol-t, egyik haverom akarja megvenni.

Volt alkalmam így direktben összevetni a facelift előtti, és utáni Sol kivitelt.

Hát nem bánom, hogy az utóbbit sikerült vennem  :D ... Különösen 4 dolog miatt:

- a sok szürke miatt összességében kevésbé jól néz ki a korábbi változat belseje;
-(még) nőiesebbek a formák a műszerfalon;
- utálom a plüss kárpitot, hozzátapad az ember ruhájához, brrr;
- a vezetőülés kényelmetlenebb, és nem lehet állítani a magasságát, márpedig alaphelyzetben elképesztően magasan van!

Egy nagy pozitívum tűnt fel, az enyémhez képest: a váltó... Nemtom számít-e, hogy ez egy japán példány volt, de annyi biztos, hogy a több km ellenére (137 ezer vs. 107 ezer), rövidebb utakon, pontosabban és könnyebben jár - pedig épp az enyém sem a legrosszabb ezen a téren.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Botond

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 644
Re:Yaris általában
« Válasz #6956 Dátum: 2012.06.23 11:33:19 »
Tegnap megnéztem egy 2001-es Yaris Sol-t, egyik haverom akarja megvenni.
- utálom a plüss kárpitot, hozzátapad az ember ruhájához, brrr;
- a vezetőülés kényelmetlenebb, és nem lehet állítani a magasságát, márpedig alaphelyzetben elképesztően magasan van!
A plüs kárpitot anno én imádtam.
Ha nem lehet állítani a vezetőülés magasságát, akkor az nem Sol volt. Az én 2000-es Sol-omban lehetett állítani a vezetőülés magasságát.
A váltó az tényleg kifogástalan volt az enyémben is. Meg a kuplung is: rövid úton járt és puha volt. Egy ideig párhuzamosan volt Corsa B-m és Yaris I. Amikor átültem a Corsaból, kuplungoláskor mindig ki akartam rugni a Yaris alját   :lol:

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Yaris általában
« Válasz #6957 Dátum: 2012.06.23 11:47:42 »
Ha nem lehet állítani a vezetőülés magasságát, akkor az nem Sol volt. Az én 2000-es Sol-omban lehetett állítani a vezetőülés magasságát.
A tekerentyűre gondolsz? Baloldalt elöl az ülőlap oldalán? Az nem tekinthető magasság-állításnak szvsz, csak az ülőlap dőlésszögét állítod vele... Ezzel szemben a faceliftesben már "rendes" magasságállítás van, az egész ülés állítható, függőleges síkban.

Kuplung: a Yarisé hidraulikus, a Corsáé bowdenes... Már ezáltal is jóval hosszabb úton jár az utóbbi.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Xanyi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 6060
Re:Yaris általában
« Válasz #6958 Dátum: 2012.06.23 14:30:09 »
A tekerentyű az egész ülést viszi fel-le, szóval valódi magasságállítás van a japánban is, igaz csak a SOL-ban.

Egyébként amit írsz az nem csak a klímára igaz, hanem a fűtésre is. 2-es ventillátor fokozaton igaz hogy kisebb intenzitással, de melegebb levegő jön. 4-esen jobb erővel, de kevésbé meleg. Tehát fűteni is kisebb fokozaton érdemes.
Xanyi

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re:Yaris általában
« Válasz #6959 Dátum: 2012.06.23 14:31:13 »
A tekerentyű az egész ülést viszi fel-le, szóval valódi magasságállítás van a japánban is, igaz csak a SOL-ban.
Ahááá  :otlet: ... Akkor sorry, kritika visszavonva  :)
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )